Viimeviikolla tilattu ensimmäisen kerran camskillistä muutamat renkaat. Saa nähdä millon tulevat perille. Eihän tässä kiirettä ole, mutta saisivathan nuo nopeasti tulla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaita halvalla briteistä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zener View PostKannattaa nykysin kyllä verrata esim. rengas-onlinen kanssa, jotkut renkaat on siellä halvempia.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostÄsken katsoin Nankangit koossa 225/35/19" ja hintaeroa oli n. 25 euroa Camskillin hyväksi. Rahdeista en kyllä tiedä...?
Rengas-onlinessa ne kuuluu jo hintaan.
Comment
-
-
Mitä eroa on Nankangin NS2:lla ja NS20:llä?
NS2 hinta 2 kpl yhteensä:
- Camskill 198,41€ rahteineen (rahdin osuus 16€)
- Rengas-Online 231,20€ rahteineen
Katsoinko tuon Camskillin rahdin oikein?Näillä mennään:
Comment
-
-
Nexen N6000, 255/40/17 koossa tuli tilailtua camskillistä.
Ei noiden hintojen kanssa oikeen pysty muut kilpaileen.
Camskillistä tuli hinnaksi 168e/ 2kpl rahteineen, kun saa kätevästi alvitkin pois.
Rengasonlinessä näkyy olevan samat nexenit 123e/kpl tai nankangit 98e/kpl.Last edited by Antsah; 29-02-2012, 15:18.
Comment
-
-
onko kyseinen paikka edullinen jos haluaa jotakin laadukasta merkkiä vrt aina se mahdollisiman halvin nexen tai nankang?
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Postonko kyseinen paikka edullinen jos haluaa jotakin laadukasta merkkiä vrt aina se mahdollisiman halvin nexen tai nankang?
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??-Official BTCF-Sauna Team-
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Postonko kyseinen paikka edullinen jos haluaa jotakin laadukasta merkkiä vrt aina se mahdollisiman halvin nexen tai nankang?
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??
Comment
-
-
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??
Pitäs varaan pistää taas pikkuhiljaa kierros nankangeja tulemaan. Melkeen 250 kierros postikuluineen camskillsillä, niin noitahan ostaa vaikka kerran kesään uudet
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostRenkaat kulahtaa 1-2 kesässä
Tiedän, provo multa taas. Neliveto, suurin osa nättiä maantieajoa, joten harva pystyy rengaskierroksella noihin kilometreihin.Näillä mennään:
Comment
-
-
..ei ole mun asia, mutta tiedän että monelle teille on monen tuhannen euron arvoisia vanteet... ja sitten laitatte halvinta mahdollista rengasta päälle??Last edited by Antsah; 29-02-2012, 20:15.
Comment
-
Comment