Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaita halvalla briteistä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
f10 LCI 520dA xDrive, f20 LCI 118iA, aiempi BMW-kokemus: F10 520dA, f11 LCI 520dA xDrive, f30 318dA, f20 116i, e90 LCI 320dA xDrive, e92 LCI 320d, e60 LCI 530dA, e84 X1 xDrive20dA, e90 335dA M-Sport, e60 LCI 525i, e90 320d M-Sport, e81 LCI 118d, e91 LCI 320i, e92 325CdA, e46 LCI 330Ci Cabrio M-Sport, e90 325iA, e82 120dA Coupe, e30 320iA 2D
-
-
Falken 452 shittii tänään pitäisi tilata 225/40R18 ja 245/35R18Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTuolta näkee seurannan englanniksi:
Mutta tuo ei näytä toimituspäivää kun taas hollantilainen sivu näyttää. Näyttää muuten minulle 5.3. toimituspäiväksi ja tilasin siis tänään. Onhan tuo toki mahdollista mutta tuskinpa ne maanantaina tänne ilmestyy...
Kuka teille on näitä toimittanut, että mihin tässä rupean soittelemaan?
Comment
-
-
Maanantaita tarjoaa toimituspäiväksi mulle hollantilaisen sivun mukaan. 19 pvä tilasin.
Tarkoittaako tulpa sähköposti Camskilliltä että kolleja on kaksi. Sama lähetys tunnari kuitenkin kummassakin, eikä tuo hollanin seuranta sivu anna enempää infoa asiasta.Last edited by Järppä; 21-03-2012, 08:39.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostMaanantaita tarjoaa toimituspäiväksi mulle hollantilaisen sivun mukaan. 19 pvä tilasin.
Tarkoittaako tulpa sähköposti Camskilliltä että kolleja on kaksi. Sama lähetys tunnari kuitenkin kummassakin, eikä tuo hollanin seuranta sivu anna enempää infoa asiasta.
DPD toimitti myös itselle pari viikkoa sitten. Tällä kertaa onnistui kuin elokuvissa, monesti täytynyt itse selvitellä missä paketti kuppaa ja löytynyt jostain terminaalin nurkasta.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostTuolta linkistä löysin omasta tilauksesta tiedon, että on yritetty tuoda viikko sitten. Hollantilaisella sivullakin oli jotain, mutta jäi vähän hämäräksi ja siellä lukee jotai paketin menosta takaisinpäin?? Wtf? Soitin suomen tnt:lle ja sanoin 3 ensimmäistä numeroa tuosta seurantakoodista niin sanoi vaan että varmaan matkahuollon numeroita. Mutta eipä löytynyt sieltäkään seurannasta mitään...
Kuka teille on näitä toimittanut, että mihin tässä rupean soittelemaan?
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostDPD:llähän nuo joo... Kuskit joutuvat kuulemma omaan piikkiin soittelemaan niin ei ole kuulemma tapana soitella jos ei saa asiakasta kiinni (ovikoodi).Last edited by Antsah; 21-03-2012, 23:25.
Comment
-
-
Eipä ole DPD:n osumatarkkuus aina ihan 100%. Tilasin Camskillistä 4 kpl renkaita ja kuski toi 2 kpl. Kyselin sitten, että eikö näitä ollutkaan neljää kun seurantalinkkejä en ollut sinä päivänä kerennyt tutkimaan. Kuski vain totesi, että kaippa ne tulevat seuraavana päivänä. Seurantakoodista kuitenkin lopulta näki, että kuski oli luovuttanut ne toiset kaksi identtistä rengasta kymmenen minuuttia myöhemmin jollekin toiselle samalla pienellä kylällä.
Camskillin lähettämien NL-postin seurantalinkkien mukaan olin siis onnellisesti vastaanottanut kummatkin kaksi kollia, mutta onneksi sain etiketistä kaivettua vierekkäisen DPD-seurantakoodin, josta näki, että toisen vastaanottaja oli joku aivan muu henkilö.
Comment
-
Comment