Roadstone N 3000 255/40-17 W löytyy, mutta ei muuta tossa koossa (tai mitään koossa 265/40R17). Jostain jos sais Hankook S1 EVO 265/40R17 järkevään hintaan niin voisin ostaakin. Camskill:illä Hankook V12 K110 on halpa.
Noita falkeneita en kyllä suosittele. Ihan hirveä meteli ja vetely kumeissa, pito on kyllä oikein hyvä. Toinen on että en tajua miten noi nappaa kaikki pikkukivet mukaansa ja heittää ne sisäloksuihin. En muista että mitkään muut kumit olisivat tehneet tätä.
Noita falkeneita en kyllä suosittele. Ihan hirveä meteli ja vetely kumeissa, pito on kyllä oikein hyvä. Toinen on että en tajua miten noi nappaa kaikki pikkukivet mukaansa ja heittää ne sisäloksuihin. En muista että mitkään muut kumit olisivat tehneet tätä.
En ostaisi uudelleen.
Paljon sulla on tullu kilsoja? Mulla rauhottu Nankangit ekan 100 km. jälkeen ja nyt ovat oikeen mukavat.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Laitoitko kortin numeron ilman välejä ja kortin omistajan nimen exactly niin, ku kortissa lukee?
Esim.
Ei näin: Mikko Mallikas
Vaan näin: Mallikas Mikko Matias
Joo saattoipa tuossa joku virhe tulla, mutta kun vika/häiriö lista oli niin pitkä mistä se herjasi niin ei kiinnostanut alkaa tarkistaan mutta muistaapa seuralla kertaa.
Huomasin että 2 kpl tilaamiani renkaita oli 2005 alkuvuonna paistettuja. Pisti vituttaan kun on kuitenkin semisliksit kyseessä joten ei olis paljon varaa kumin olla kovaa. Laitoin tästä palautetta firmaan, kenen mielestä aiheesta?
Huomasin että 2 kpl tilaamiani renkaita oli 2005 alkuvuonna paistettuja. Pisti vituttaan kun on kuitenkin semisliksit kyseessä joten ei olis paljon varaa kumin olla kovaa. Laitoin tästä palautetta firmaan, kenen mielestä aiheesta?
Mun mielestä ihan aiheesta laitoit, kun kerran uusina myytiin. Mutta silti pakko todeta että ainakin mulla viimekesänä alla olleet 2 kpl Michelin Pilot Sport Cup -semisliksit olivat noin 6 vuoden iästään huolimatta pidoltaan aivan mahtavat vakiorenkaisiin verrattuna kun olivat lämmenneet.
Comment