Näin ainakin sanoi Urbaani Sanakirja: Veijo Meri kirjassaan Sanojen synty kertoo sanan alkuperältään olevan muinaisnorjaa ja tarkoittavan kyllä aivan samaa, koiran- tai suenvittua. Mutta ryökälettähän se tarkoittaa, holtitonta hulttiota...
Miksi en pysty avaamaan myyntithreadille uutta topicia? Oisin uudet redstuffit eteen ja taakse myyny M3:een/M5:een. Kun painaa submit-nappia ni ruutu jää vain valkoseksi..Kokeiltu kahdella eri koneella, kolmella eri nettiselaimella, kahdella eri nettiyhteydellä jotka sijaitsevat eri paikkakunnilla
Jännä, kun tätä samaa asiaa puidaan, puidaan ja puidaan. Pelkästään jo minä olen kertonut tämän noin ~20 kertaa eri tyypeille ja aina vaan kysytään uudestaan.
OTSIKKO ENSIN LYHYEKSI ESIM. PERSE, HEINÄ, NENÄ, SUU, TATTI, SILMÄ, KÄSI, JUUSTO TOIMII. JOKU NOISTA, YKSI LYHYT SANA.
SITTEN SUBMIT JA TADAA. SEN JÄLKEEN EDIT JA EDITOIDAAN OTSIKKO OIKEAKSI.
Jännä, kun tätä samaa asiaa puidaan, puidaan ja puidaan. Pelkästään jo minä olen kertonut tämän noin ~20 kertaa eri tyypeille ja aina vaan kysytään uudestaan.
OTSIKKO ENSIN LYHYEKSI ESIM. PERSE, HEINÄ, NENÄ, SUU, TATTI, SILMÄ, KÄSI, JUUSTO TOIMII. JOKU NOISTA, YKSI LYHYT SANA.
SITTEN SUBMIT JA TADAA. SEN JÄLKEEN EDIT JA EDITOIDAAN OTSIKKO OIKEAKSI.
Jossain. En tiedä, eikä kiinnosta, kun osaan tehdä ilmoituksen, mutta joskus oli juttua, että tuollainen on. Aiheesta löytyy muutenkin helvetisti infoa, kun vähän searchilla naputtelee.
Jaa, pitäsköhän se lähteä työntämään tuota kolmostietä kohti Kauhajokea. Vittu kun tuolla on taas 100% todennäkösyydellä koko moottoritie taas tukossa Tampereelle asti...
Comment