kopioit vaan noita hakasulkeiden sisällä olevia aloitus/lopetuslauseita sopiviin väleihin.
Muista sitten hei please sulkea kaikki quotet kanssa, ja muutenkin tarkista että menee oikein sen jälkeen kun oot painannut submit reply-nappia. Ärsyttävän usein joku jättää ] pois jostain kohtaa, niin lopputulos on tämä:
[QUOTE=BeamR;2357840]kopioit vaan noita hakasulkeiden sisällä olevia aloitus/lopetuslauseita sopiviin väleihin. [/QUOTE
Ja sitten joku quotaa eikä korjaa, niin näyttää tältä:
kopioit vaan noita hakasulkeiden sisällä olevia aloitus/lopetuslauseita sopiviin väleihin. [/QUOTE
Ja sitten joku quotaa eikä korjaa, niin näyttää tältä:
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
Mutta kysymykset:
Kuinka moni OLI vappu perjantain selvinpäin ?
Kuinka moni AIKOO olla vappu lauantain selvinpäin ?
Ite vastaan että olin ja tulen olemaan. :think Syytä en osaa kyllä sanoa että miks...
Olin ja olen tänäänkin selvinpäin. Tänään saunan päälle saatan korkata yhden oluen grillaamisen ohella .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mutta kysymykset:
Kuinka moni OLI vappu perjantain selvinpäin ?
Kuinka moni AIKOO olla vappu lauantain selvinpäin ?
Ite vastaan että olin ja tulen olemaan. :think Syytä en osaa kyllä sanoa että miks...
Olin perjantain selvinpäin, tänään otin pari lonkeroa muuten vaan. Menny tuo aika siihen kun menin ostamaan sittenkin husqvarna smr 570:sen enkäosaa vielä käynnistys tekniikkaa oikein Tullu muutamaan kertaan hiki tuota polkiessa Mutta onhan tässä koko kesä aikaa opetella tuo käynnistys polkemalla kun ei työntämälläkään saa käyntiin varsinkaan yksin ja sähköstartti puuttuu..
Comment