Hmmm... eikös molemmilla oo sormi perseessä, peltosen sormi on sun perseessä ja sulla on peltosen sormi perseessä.
No tavallaan. Mutta kun sitä ajattelee niin kyllä jos puhutaan että "peltosella on sormi perseessä", niin kyllähän se tarkoittaa sitä että peltosella on jotakin takamuksessa. Niinpäin mä sen asian käsitän. Hyvä aihe
No tavallaan. Mutta kun sitä ajattelee niin kyllä jos puhutaan että "peltosella on sormi perseessä", niin kyllähän se tarkoittaa sitä että peltosella on jotakin takamuksessa. Niinpäin mä sen asian käsitän. Hyvä aihe
Aiheeseen paljoa liittymättä esitin turhan kysymyksen aikoinaan ruotsin opettajalle kaverien kanssa kihertäen. Miten sanotaan ruotsiksi? Minulla on sormi perseessä. (kun en tiennyt mitä perse on ruotsiksi)
Olkoon se turha kysymys: Miten sanotaan ruotsiksi? Minulla on sormi perseessä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
röv olikin uusi minulle.. Mutta opettaja aikoinaan sanoi minulle toisen version perseestä.
Eipä ollu itellä minkäänlaista käsitystä mistään noista sanoista tuli vaan mieleen kokeilla tuota, ja osaapahan ainakin ny sanoa ruotsiksi etes jotakin jos vaikka joskus on tarvetta
Miksi 90% bemarikuskeista kirjottaa autonsa tietojen perään sen värin ? Harva muun merkin omistaja näin tekee...vai kuullostaako eri värit niin kauniilta Saksaksi ?
Comment