Nyt on mulla erittäin vahva kutina että tälläkin keksinnöllä päästään nostamaan katsastuksen hintaa taas parilla kympillä ylöspäin. Veikkaan että kahden vuoden päästä on jo todellisuutta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
AKE keksii
Collapse
X
-
AKE keksii
Nyt on mulla erittäin vahva kutina että tälläkin keksinnöllä päästään nostamaan katsastuksen hintaa taas parilla kympillä ylöspäin. Veikkaan että kahden vuoden päästä on jo todellisuutta.
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466Tags: None
-
-
Joku on tainnut AKE:ssa ostaa 50 euron desibelimittarin ja Iltalehti on hehkuttamassa, kuinka suomalainen nerokas insinööri on keksinyt tarkan menetelmän mitata auton melua.
Lopputuloksena tästä kaikesta on taas nousseet katsastushinnat ja yksi syy lisää virkaintoiselle katsastusinssille hylätä auto vuosikatsastuksessa. Varmaan näkevät punaista, kun joku täräyttää katsastushalliin BMW:llä rosteriputkisto laulaen.
Onhan tämän viherpiipertämisen, ja suomalaisten pakkomielteen koskien erilaisten lakien ja asetuksien kanssa puuhasteluun, lopputulos nähty jo Ahveniston moottoriradalla. Sinne kun ei pääse enää välttämättä ajamaan hieman vakioputkea kovemmilla äänillä..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Originally posted by Noppe View PostMistä näitä mahtavia ideoita oikeen sikiää?
Vielä puuttuu pyörien ja kelkkojen katsastukset...
Eikös Suomi ole viimeinen maa EU:ssa jossa ei määräaikaiskatsastuksia suoriteta moottoripyörille.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostVielä puuttuu pyörien ja kelkkojen katsastukset...Last edited by petrolhead; 23-04-2009, 23:22.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostSamalla lailla ne liikkuu pitkin yleisiä teitä. Olisihan se ihan mukava tietää että moottoripyrän jarruvalojen , jarrujen , pyörien ja pyöräntuennan ym pikkuseikkojen kunto tarkastetaan kerran vuodessa. Ne nyt ei niin monimutkaisia laitteita ole.E36 <3
Comment
-
-
Originally posted by JonneRacing.com View PostSaa olla kyllä aika puupää jos lähtee vikaisella moottoripyörällä ajelemaanF11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Mitähän järkeä tässä on? Suorat putket ilman änkkäreitä ja katsuri valittaa liian kovista äänistä--> heität putkien ulostulon päälle kumiläpät ja ongelma ratkaistu. Aja hallista pois ja revi läpät poisNäinkin on kuulemma jenkkiharrastajien keskuudessa tehty :think
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by Noppe View PostMistä näitä mahtavia ideoita oikeen sikiää?
Vielä puuttuu pyörien ja kelkkojen katsastukset...
Mutta harvoin noissa pyörä kolareissa tulee ilmi, että kolari olisi johtunu teknisestä viasta. Mitä minä tunnen prätkä porukoita, ni kyllä siellä pyörät on viimisen päälle kunnossa.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Toi on kyllä ylipäätänsäkin naurettavaa, kuinka sitä katsastuksen hintaa hinataan ylöspäin vuosi vuodelta... Ei olis kymmenen vuotta sitten tullut mieleenkään maksaa päälle 500mk leimasta.
Koskakohan saavutetaan se kipukynnys? Suomalaiset jättää autonsa katsastamatta ja nousee barrikaadeille vaatien muutosta...ja sit mä heräsin. Sama juttu tässä käy, ku bensan hinnankin kanssa. Nössöjä me ollaan kaikkki.-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by henu View Postneljä moottoripyörää(+piikki) omistaneena von kertoa, että niistä pidetään (ainakin minä pidin) parempaa huolta kuin autosta.
Mutta harvoin noissa pyörä kolareissa tulee ilmi, että kolari olisi johtunu teknisestä viasta. Mitä minä tunnen prätkä porukoita, ni kyllä siellä pyörät on viimisen päälle kunnossa.
Comment
-
-
Mitä hittoa olemme tehneet, että olemme ansainneet virasto-AKE:n mutta kuitenkin niin, että itse katsastustoiminnan hoitaa riistäjä-Yksityinen? Eihän tällä yhdistelmällä voi tulla muuta kuin tuskaa.. Itse ainakaan en suostu maksamaan vakioputkiston äänenmittauksesta.
Prätkiä ei vieläkään määräaikaiskatsasteta? Miksi?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostPrätkiä ei vieläkään määräaikaiskatsasteta? Miksi?
Autossa taas on monien mielestä se maaginen metallikoppi ympärillä, joten sillä voi ajaa vaikka alla ei olisi kuin enää kolme pyörää. Tämän vahvan energiakentän voi jokainen tiellä liikkuja todeta jo siitä, että ohitustilanteissa syntyy nokkakolareita koska ohittaja ei pääse väistämään ja vastaantulija ei suostu väistämään. Puristetaan rattia vain kovempaa ja luotetaan siihen, että se lähes panssarivaunun vahvuuden omaava Fiat Uno kyllä kestää nokkakolarin kolme kertaa suuremman vastutajan kanssa..."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
Comment