Originally posted by Juhis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ylinopeuteen tulossa lähes nollatoleranssi
Collapse
X
-
Originally posted by bemmeri View PostEiköhän tässä pedata tietä GPS:ään perustuvalle sakotukselle ja käyttöverotukselle. Eli kun on valmis kansan "hyväksyntä" nollatoleranssille, niin automatiikka hoitaa pikavoitot ylinopeutta ajaneelle.
Eiköhän kohta jokaisella ole kuitenkin mikrosiru kainalossa niin turha miettiä näitä hommia kun isoveli valvoo paskalla käyntiäkin.Last edited by Tomba87; 07-05-2009, 01:24.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostKatsokaapas muuten sitä Poliisit tv sarjaa, silloin kun vuorossa on liikkuvanpoliisin yksikkö helsingistä. Se naiskyttä siinä on aivan jäätävä natsi, ylipäätään niin katkeraa surupellelehmää ei pitäisi päästää lainkaan hommaan jossa on pätkän vertaa valtaa, saati sitten tuollainen idiootti valvomassa jotain +3kmh sääntöjä niin johan on markkinat!Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostYleensäkkin aina se naiskyttä on se mulkku(mpi), ilmeisesti menny poliisiksinkin vain, että sais päteä, kun muuten siihen ei olis mahdollisuutta?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Tuohon muuttuvien nopeusrajoitusten juttuun vielä.
Ajan jokelantietä hyvinkäältä järvenpäähän joka päivä. Työmatkani on sellaset reilu 20 kilometriä. Se ei ole ihan niin paha mitä jotkut ovat kuvailleet tuossa edellä, mutta aika perseestä kuitenkin. Kamera-auto nappasi minut siinä kerran kun ei aamulla ollut mitään muistikuvaa vallitsevasta nopeusrajoituksesta
Hyvinkäältä kun lähdetään niin ensin on 80km/h muutama kilometri, sitten 60km/h pari kilsaa, sitten reilu kilsan verran 80km/h joka putoaa taas 60km/h jossa kamera-auto minut nappasi.
Jokelan keskusta on 60 ->40 ->60... Sitten tulee taas muutama kilometri 80 km/h ja loppumatka körötellään sitä 60 km/h kohdassa jossa on ehkä 5 taloa ja pari risteystä. Kun ihmiset lähtevät talojensa pihoista niin kaikilla on hyvä näkyvyys molempiin suuntiin. Olen pari kertaa oikein kiinnittänyt asiaan huomiota.
Tuollainen on vaan naurettavaa ja siihen saadaan uskomattoman hyviä sakkorysiä. Varsinkin nyt jos tulee uudet säännöt niin kamera-auto tai poliisi tutkan kanssa on varmaan jokaviikkoinen näky sielläKyllästyin BMWn huonouteen ja nyt ajelen nissanilla
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostKatsokaapas muuten sitä Poliisit tv sarjaa, silloin kun vuorossa on liikkuvanpoliisin yksikkö helsingistä. Se naiskyttä siinä on aivan jäätävä natsi, ylipäätään niin katkeraa surupellelehmää ei pitäisi päästää lainkaan hommaan jossa on pätkän vertaa valtaa, saati sitten tuollainen idiootti valvomassa jotain +3kmh sääntöjä niin johan on markkinat!
Eikös tämä samainen naispoliisi ollut pari viikkoa sitten Suomen Pelkokertoimessakin?
Ei nostanut pisteitään siinäkään...
Poliisit sarjasta: Se ensimmäinen jakso, jossa tätä liikkuvien yksikköä seurattiin, oli tapahtumineen niin perus liikkuvia kuin olla voi. Sakkorysät oli joka kerta paikoissa, joissa oli hyvin vähän liikennettä ja sitten poimittiin niitä "kaahareita"
Jälkimmäisissä jaksoissa tämäkin "pariskunta" on saanut minulta sympatioita, hoitivat pari tilannetta mielestäni mallikkaasti.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Kun nyt taas kerran muistettaisiin että ongelma ei ole toteuttava poliisi, vaan verottavaan/sakottavaan holhousyhteiskuntaan tähtäävät, ja täysin todellisuudentajunsa kadottaneet hallitukset ja heidän kumileimasimensa, eli tässä tapauksessa polkupyöräilevä sisäministeriö+liikenneministeriö.
Poliisikaan on tuskin kovinkaan mielissään nykyhallituksen ajatuspieruista.Last edited by Hemi; 08-05-2009, 18:05.
Comment
-
-
Oletteko ajanut sitä uusinta TRKU -HLSKI moottoritien pätkää. Aivan käsittämättömät ne nopeusrajoitukset. Ensinnäkin puolet moottoritiestä pitäisi (huom pitäisi) ajaa 80 km/h, sitten on 100:sta ja hiukan matkaa 120:ntä. 80 rajoitukset alkaa suunnilleen kaksi kilmometriä ennen jokaista tunnelia jne, ei vain voi ymmärtää. Muutenki 80 moottoritiellä, haloooo! Onko jollakin oikeasti HYVÄÄ selitystä miksi ne rajoitukset on noin alhaisia pirun hyvän kuntoisella tiellä. Monesti 80 rajoitus on jo jossain pirun mutkaisella hiekkatiellä, jossa ei voi edes oikeesti ajaa 80 joka paikassa, niin mitä samaa näissä sitten on, tämä vain ihan esimerkkinä. Ei vain mene kaaliin.
Hermot (ja kohta kortti) vain menee tuolla matkalla, joten taidan ajaa vanhaa ykköstietä (jossa melkeinpä samat rajoitukset!) tästä lähin kun napsahtaa kuitenkin jossain vaiheessa. ...Huh helpotti...E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Originally posted by Isamu View PostTuohon muuttuvien nopeusrajoitusten juttuun vielä.
Ajan jokelantietä hyvinkäältä järvenpäähän joka päivä. Työmatkani on sellaset reilu 20 kilometriä. Se ei ole ihan niin paha mitä jotkut ovat kuvailleet tuossa edellä, mutta aika perseestä kuitenkin. Kamera-auto nappasi minut siinä kerran kun ei aamulla ollut mitään muistikuvaa vallitsevasta nopeusrajoituksesta
Hyvinkäältä kun lähdetään niin ensin on 80km/h muutama kilometri, sitten 60km/h pari kilsaa, sitten reilu kilsan verran 80km/h joka putoaa taas 60km/h jossa kamera-auto minut nappasi.
Jokelan keskusta on 60 ->40 ->60... Sitten tulee taas muutama kilometri 80 km/h ja loppumatka körötellään sitä 60 km/h kohdassa jossa on ehkä 5 taloa ja pari risteystä. Kun ihmiset lähtevät talojensa pihoista niin kaikilla on hyvä näkyvyys molempiin suuntiin. Olen pari kertaa oikein kiinnittänyt asiaan huomiota.
Tuollainen on vaan naurettavaa ja siihen saadaan uskomattoman hyviä sakkorysiä. Varsinkin nyt jos tulee uudet säännöt niin kamera-auto tai poliisi tutkan kanssa on varmaan jokaviikkoinen näky siellä
Talvella tiessä on tasan YKSI (1) 500m alue, jossa vauhti täytyy olla huonorenkaisella 80-luvun autolla alle 60kmh tai vaarana on, että auto menee metsään kun mutka on niin tiukka. Muuten matkalla usein ihmiset ajavatkin 80-90kmh vauhtia, vaikka Jokela-Järvenpää väli on pelkkää 60 nopeusrajoitusta koko pätkä (poislukien 1km 80 aluetta pellon ja junaraiteiden välissä).
Kuvitelkaa tilanne, jossa yksi henkilö ajaa edessänne 45-50kmh tämän matkan. Kyllä vituttaa. Ja kun sitä jonoa kertyy, niin joku sankari lähtee takaa ohittamaan koko jonoa...
Vituttaa oikeastaan kaikki Suomen nopeusrajoitukset. Niitä vahinkoja sattuu kaikille nopeusrajoituksista riippumatta. Ihmettelen tuon tuosta kuinka sinisilmäisiä, ajattelemattomia imbesillejä meillä poliisin johdossa ja hallituksessa on. Joko johdattelevia "tutkimustuloksia" ei osata tulkita oikein tai ne on tulkittu poliisille/valtiolle edulliseen tapaan. Näin virkaintoinen henkilö voi pönkittää omaa uraansa tekemällä "uraauurtavia ihmisiä pelastavia lakimuutoksia ja sääntöjä". Kaikki valtionkassaa kasvattavat muutoksethan voidaan tarpeen tullen markkinoida Perus-Jantterille hengen pelastavana uutuusjekkuna! Olemme valtion oman TV-shopin armoilla. Oikeita rikoksiahan nopeusrajoitukset ja "poliisin vapauttajat" eivät ratkaise. Vai kuinka moni teistä on kuollut 3 kilometrin ylinopeudella? (eli tämä lain määrittelemä ylinopeus on ollut ratkaiseva tekijä kuolemassasi)
Kaikki, ketkä ajavat autolla, tietävät (=pitäisi opettaa jo ajokoulussa) että ainoastaan itselle ja autolle sopivalla tilannenopeudella, omalla tarkkaavaisuudella ja reaktiokyvyllä vältetään onnettomuuksia. Nopeusrajoituksilla, kameratolpilla, tutka-autoilla ei ole mitään estävää vaikutusta onnettomuuksiin, joissa kuljettaja on päihtynyt, ei voi keskittyä ajamiseen tai on saanut kortin muropaketista. Eli valtaosaan autolla aiheutetuista onnettomuuksista.
Kuka haluaa että 10 kilometrin matka töistä kotiin kestää 2 tuntia vuonna 2012? Siihen tämä on pahasti menossa, kohta on kannattavaa ajaa alinopeutta. Jatkuvasti.
En itse haluaisi kuolla Suomessa ajatellen, että olisi varmaan tästäkin sydänkohtauksesta/epilepsiakouristuksesta selvitty jos siellä ambulanssin edessä ei joku Hra. Kunnon Kansalainen ja Nti. Minänoudatan Sääntöjä olisi varonut kameroita ja tutkia hidastaen muuta liikennettä. Näin aiheutettuja kuolemia/vahinkoja ei ole tilastoitu, joko olisi aika?
Ehdotan, että B-korttiin lisätään vapaaehtoinen kiireellisten ihmisten 3-osio. Kolmannessa ajokoulun koulutuksessa henkilö valmennetaan välttämään vahinkotilanteita, opetetaan kärsivällisyyttä ja koulutetaan käsittelemään ajajan omaa autoa korkeissa nopeuksissa ja erilaisissa tilanteissa. Tämän jälkeen koulutettu saisi luvalla ajaa tilannekohtaisesti (eli hyvällä, aurinkoisella ja sulalla kelillä) +50% tavallista nopeusrajoitusta kovempaa. Lupa olisi ajaja ja autokohtainen, autolle suoritettaisiin katsastuksessa pakollinen "nopean auton lisätarkastus", jossa alusta ja turvallisuusosat käytäisiin tarkemmalla syynillä läpi tiukemmin rajoituksin.Last edited by Nixon777; 07-05-2009, 16:42.Kokeile taikatryffeleitä, niitä saa laillisesti ostaa Alankomaiden sisäpuolella älypuodeista. Käyttöohjeet annetaan mukaan, jos et saa sellaisia niin pyydä myyjältä ja lue ne ensin - hyvää matkaa!
Comment
-
-
Toivottavasti en ole yksin tämän mielipiteeni kanssa. Ajatus nopeusrajoitusten nollatoleranssista on kuitenkin omasta mielestäni täysin älytön ajatus. Seuraavaksi luettelen muutamia perusteluita kannalleni. Nopeusrajoitukset ovat usein samoja hyvinkin erilaisilla tieosuuksilla. Esim mökkimatkani varrella 80km/h saa päästellä yhden maatalon pihan läpi. Toisaalta 80km/h on nopeusrajoitus kesät talvet myös pääkaupunkiseudun
Pistäkääs nimeä listaan...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Bora View Post.org:n puolella ja bomber foorumissa on myös heitetty ajatus mielenosoituksesta. Tuo silti ei varmasti toimi ilman kunnon organisointia. Jos tahtoa löytyy, niin ottakaa yhteyttä noihin jotka mielenosoitusta suunnittelee.
Jos sinä siellä pyörit niin kerro että täällä on kiinnostusta ja toimita vaikka infoa BTCF:n forumille jos tarvetta on!
Periaatteessa moiselle mielenosoitukselle pitäis olla ihan oma nettisivusto..
Ei tulisi semmonen tuntu että se vaan on jonkun B-ryhmän tai .orgin tai Bemarikuskien oma mielenosoitus.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostOletteko ajanut sitä uusinta TRKU -HLSKI moottoritien pätkää. Aivan käsittämättömät ne nopeusrajoitukset. Ensinnäkin puolet moottoritiestä pitäisi (huom pitäisi) ajaa 80 km/h, sitten on 100:sta ja hiukan matkaa 120:ntä. 80 rajoitukset alkaa suunnilleen kaksi kilmometriä ennen jokaista tunnelia jne, ei vain voi ymmärtää. Muutenki 80 moottoritiellä, haloooo! Onko jollakin oikeasti HYVÄÄ selitystä miksi ne rajoitukset on noin alhaisia pirun hyvän kuntoisella tiellä. Monesti 80 rajoitus on jo jossain pirun mutkaisella hiekkatiellä, jossa ei voi edes oikeesti ajaa 80 joka paikassa, niin mitä samaa näissä sitten on, tämä vain ihan esimerkkinä. Ei vain mene kaaliin.
Hermot (ja kohta kortti) vain menee tuolla matkalla, joten taidan ajaa vanhaa ykköstietä (jossa melkeinpä samat rajoitukset!) tästä lähin kun napsahtaa kuitenkin jossain vaiheessa. ...Huh helpotti...
Kesällä pitäisi taas alkaa keikkaa pukkaamaan tuohon suuntaanBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostOletteko ajanut sitä uusinta TRKU -HLSKI moottoritien pätkää.
Comment
-
Comment