Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 320Cd vai 325CiA?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masiaro
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 406

Originally posted by exodus View Post
    No mitäs tykkäät kolmosesta noin vitoseen verrattuna?
    Pidän tosi paljon. Viitos-sarjan ajomukavuus pitkillä matkoilla on hyvä, mutta sporttisen tunnelma puuttui. Tässä CIA-yksilössäni on urheilualusta, se tuo enemmän sporttisen tunnelmaa ja parantaa ajettavuutta. Onneksi ehdin nappata tämän yksilön myymälästä, koska myyjä ei näköjään ehtinyt tarkentaa auton varuisteita nettiin. Vasta ostospäätöksen tehtyäni tajusin, että autossa onkin urheilualusta ja muita mainitsemattomia lisävarusteita.

Ja Coupen koko sopii mulle erittäin hyvin, takakonttikin on sopivankokoinen ja matkustajia on yleensä vain kaksi, eli minun lisäksi poikaystäväni. Eli takaistuinten pieni jalkatila ei ole meille ongelma.

Ja väri.. Parhain väri tähän mennessä, eka ja toinen auto oli perus harmaa metalliväri, mutta tää on tummanharmaa, tosi kaunis. Sävy vaihtelee myös valoisuuden mukaan, päivällä tummanharmaa, yöllä hieman tummempaa ja vähän ruskeamaista. Jos joku harkitsee samaa sävyä tähän autoon, voin todella suositella

Olen edelleen tyytyväinen kun valitsin 325CiA:n 320Cd:n sijaan.
    Last edited by masiaro; 10-06-2009, 17:16.

Comment

• jva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 1419

Mun E92 oli "roskiksen vihreä", eli siis "Space Grey" ja myös se oli hyvinkin erinäköinen erilaisissa valaistusoloissa. Pidin kovasti kyseisestä väristä, joka ensisilmäyksellä saattoikin vaikuttaa tylsältä, mutta nopeasti sen huomasi miten se muuttui valosta riippuen hyvin vaaleankirkkaasta harmaasta, hieman vihertävänsävyiseksi, yllättävän tummaksi harmaaksi.
      Myös valot ja varjot leikittelevät hienosti E92:sen korin pokkauksissa.
      Kaikkiaan auton muotoilun hienous valon ja varjon leikkeineen käy ilmi katsojalle kunnolla vasta pitempiaikaisen tarkkailun aikana. Yhdellä, kahdella tai kolmellakaan vilkaisulla ei E92:sen muotoilun todellinen hienous vielä aukene..eli se on siis muodoiltaan vielä PALJON hienompi kaikkine yksityiskohtineen kuin mitä pikavilkaisulla uskoisikaan.

Oikeastaan sen ainoa vika on siinä ettei se ole Porsche.. Tosin sitten se ei kai olisikaan niin hieno kuin se on nyt, siis se E92..
      Last edited by jva; 10-06-2009, 19:06.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎