Toivottavasti tätä on tarjolla vielä n. 3viikon päästä, niin voisi jopa tilata. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GPS-autonavigaattori toimituskuluineen 45 eurolla
Collapse
X
-
Originally posted by jsr85 View PostToissapäivänä tilasin ja tänään tuli viestiä et on postitettu Ahvenanmaalta. Itellalla ei vielä näy et missä on tulossa.
EDIT: ja tosiaan joku vois sitte neuvoa vaikka tähän topiciin, että miten sinne saa sen Tom Tomin softan sisälleNyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Itsellekin tuli tänään mailia, että on paketti lähtenyt tulemaan. Niitä modausohjeita löytyy ainakin tuolta epävirallisilta Photonav-sivuilta, jonne on linkki tuossa ekassa postauksessa.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Meikäläisellä on ollut laite vuoden päivät. Ostin silloin kun hinta tipahti alle satasen. Alkuunsa taisi tämänkin hinta olla parin sadan tienoilla.
Laite on ihan ok hintaisekseen. Autolla liikkuessa on joskus haittaa ollut pari kertaa hitaus risteyksissä kun ohje on tullut liian myöhään (Bemari liian nopea?) . Mutta kyllä perille löytää hyvin yleensä. PhotoNav ominaisuus ei mun mielestä tuo mahdottomasti lisäarvoa. Ehkä se on alkuunsa jännä, mutta peruskartta on ihan kelpo suunnistuksessa.
Itse käytän tätä myös kelkkaillessa, kommussa olevan Garminin lisäksi. Ozilla pyörii maastokartat ja omat kelkkakartat, niin voi sitten aina huitsin nevadassa tarkastella omaa sijaintia.
Miinuksia tässä on omista kokemuksistani akun kesto pitkässä käytössä. Akun keston voi kompensoida laturilla, autossa ja kelkassakin. Oman yksilön kohdalla ei ole ollut laatuongelmia, ainoastaan netistä lukenut muiden ongelmista. Jos on taipumusta saada ratakiskokin rikki, niin sellaisille henkilöille en suosittele. Ja tietenkin joskus saattaa olla, että ei löydä hakemistosta uusimpia katuja navigoitavaksi. Silloin pitää etsiä naapurikatu.
WinCE on tässä hyvä puoli jos haluaa lisäillä ohjelmia. Saa mediaplayeria mp3 :neen ja karttaohjelmia ja PDF vieweriä ja Exceliä jne.
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostNäissäkö on jotain hyvää??
Totta kai vekottimesta löytyy rajoituksia. Ei ulkoista lisäantennia, pieni ruutu ja varsinkin kaupunkiolosuhteissa ei aina pääse mukaan menoon ja sekoilee hiukan.
Mutta kännykkä on aina mukana, koko ajan. Näin ollen myös navigaattorikin on opastamassa koko ajan. Itse en enää osta erillistä navigaattoria ja vielä vähemmän sellaista autoon, jossa se on kirjaimellisesti sidottu teknologia ja päivitettävyys on pahimmillaan joko P2P:n tai kalliin päivityksen takana.
Mitä tulee itse tuohon nettikauppa.comin veronkiertoon, toivottavasti päättyy pian tai sitten ALVittomuus kaikille. Itse olin aikanaan töissä yrityksessä, joka yritti myös myydä Suomessa CD- ja DVD-levyjä Ahvenanmaan kautta. Alusta alkaen vaikeuksia Tullin kanssa, ja syystäkin..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHeheTästähän oli wta:n kanssa puhetta...
Kyllä Verkkokaupan lakipuoli on varmasti asiaan tarkasti perehtynyt, ennen kuin ovat Ahvenanmaalle varaston pystyttäneet ja tuotteet sivuilleen lisänneet. Saas nähdä miten käy...
Comment
-
-
Originally posted by junkkri View Posteli onko kukaan päässyt testaamaan tuota Photonavia? Tuloksia odotellaan!
Toimii paremmin kuin Garmin halppisversio.
Ainut miinus kun ei ole verkkolaturia, ja autolaturi on hirvee molo
USB lataus 4h.
EDIT -->joku myy näitä 45€ laitteita Huuto.netissä 60€
Comment
-
-
Originally posted by gangsta View PostEDIT -->joku myy näitä 45€ laitteita Huuto.netissä 60€
Comment
-
-
Voin ottaa vähän kuvia ja kirjoitella pienen arvostelun, kunhan saan tänään haettua postista...Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment