No ihan vi*un kahee laitos. VR6 koneesta ei varmaan tartte mainita mitään.
Voi siitä sanoakin niin kukaan tietämätön ei erehdy ostamaan kun saa tehomallin halvalla
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Pahoittelut OT:stä
Pösömiehiä NOT mutta emännällä on tuollainen 206 GTi tuossa pihassa.
Ihan oikeasti aika kauhee laite se on äänimaailmansa puolesta. Entinen vm -89 E34 oli korvakuulolla yli puolet hiljaisempi tilanteessa kuin tilanteessa kun tuo vm -02 pösö. Kun mentiin emännälle pösöjä kattomaan se käski mun unohtaa yli puolet mun kuulemista "äänistä" kuuluu kuulemma merkkiin/malliin Ohan se ihan hauska kauppakassi kaupingissa ja vakaa ajettava maantielläkin. 210km/h kelaa mittariin (sais olla kuudes vaihde) bensa sille maistuu mielestäni hieman liiaksikin.
Ainoa vika mitä on 20tkm matkalla tullut on GTi:tten tyyppivika http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27134 nyt sekin on korjattu niin siitä todella ärsyttävästä nakutuksesta on nyt päästy eroon. Ruostetta ei tosissaan ole tippaakaan ja öljyä ei kulu vaihtovälillä desiäkään. Jarrut vinkuu vaikka kaikki osat on uusia ja yksi satula jumittaa talvisin vaikka sekin on huollettu ja "kunnossa"
Eli muutamista omituisuuksista/puutteista huolimatta oiva peli varsinkin naisihmiselle kun saa penkin sopivan lähelle ja polkimet on mukavasti lähekkäin. Että mikäs siinä jos auton omistaja itse pitää
Seuraavaksi kuulemma kelpais E39 farmari että käännytystyö on onnistunut
Mun mielestä EU:n pitäis määrätä noihin kippoihin semmoinen häiriövälö, mikä tarkottas että auto pitäis paalata. Se voisi olla semmonen, missä on murskan leuat ja se auton keula olis jo menossa sinne. Valo syttyisi tiettyjen algometrien perusteella, esim. laskisi moottorin häiriöt, öljynkulutuksen, ylikuumenemisen, iän, ajokilometrien ja helmakotelon sähkönjohtavuuden perusteella tilanteen. Vähän niinkuin Bemarin huoltovälin ilmaisin aikanaan. Yhtälön perusteella auto osaisi itse kertoa, milloin korjaaminen on kannattamatonta ja se kuuluisi ajaa paaliin.
Helpottaisi kuluttajien arkea, kun näkisi heti, että onko auto paalivalmis. Kun eihän noista enää voi tietää.
...Kaverin lagunaan tein kokonaan uusiksi kuskin helma n ja takalokarin kaaren. Silloin autolla oli ikää n.5v ja kilsoja about 100tkm. Kun leikkelin helman auki oli vastassa melkoinen näky. Edes 30v vanha puukiuas ei oo yhtä ruosteessa. Ja jotkut valittaa, että japsit ruostuu...
Jostain melko pikkeuksellisesta pitää olla kyse jos täyssinkitty ja muovipinnoitettu uuden koritekniikan laguna on ruosteessa(huom.fysiikan lait)???
Jostain melko pikkeuksellisesta pitää olla kyse jos täyssinkitty ja muovipinnoitettu uuden koritekniikan laguna on ruosteessa(huom.fysiikan lait)???
Jos yhä puhutaan näistä 96-00 ikäsistä, niin olen nähnyt kymmeniä meganea ja lagunaa, joista on pitkältäkin matkalta helmapelti hävinnyt kaikessa hiljaisuudessa sen muovimassan alta.
No alkaahan näitä pösömiehiä täältä löytyynkin ja kaikilla loppujen lopuksi kuitenkin hyvät kokemuksen niistä.
Itselläkin ollut kaikkiaan kolme 106:sta ja ohan se mahottoman hauska auto ajaa Ruostetta ei myöskään löytynyt yhdestäkään ja pienellä kulutuksella sai ajaa. Omista kaksi oli 1.1i-koneella ja viimeinen 1,4 litraisella ja melkein kaikilla herkuilla. Tuo 1.4 alkaa tuntua jopa varsin ripeältä laitteelta - saattanee auton koko vaikuttaa asiaan
Itse muutamia satoja kilometrejä ajaneena tollasella -02 206, ei voi kyllä kiitellä. Moottoritiellä auto tuntui todella holtittomalta, vempulalta, alusta oli kyseisessä yksilössä ainakin ihan järkyttävä. Ajoit johonkin vähän isompaan töyssyyn moottoritiellä niin tämän jälkeen auto huojui ja muljui siihen malliin että tuntui hetken siltä että nyt mennään. Jarrut..
Sisämelu oli jotain sanoin kuvailematonta, ohjaus tunnoton. Moottori oli positiivinen asia, 1.6 16v liikutti kyllä käyttöautoksi tätä koppia hyvin.
Jos yhä puhutaan näistä 96-00 ikäsistä, niin olen nähnyt kymmeniä meganea ja lagunaa, joista on pitkältäkin matkalta helmapelti hävinnyt kaikessa hiljaisuudessa sen muovimassan alta.
Juuri näistä. Myös saman ikäluokan cliot ja meganet on pohjasta aivan mahdottomia ruostekasoja. Tää nyt pitäis kyllä olla autokauppiaallakin tiedossa, vai ootko viisaana miehenä pysytelly erossa noista (Hemi)
Mun mielestä tää "pösö rellu fiiat ooppeli citikka vittu mitä paskoja" asenne on kovin mielenkiintoinen...
Kokemusta löytyy kaikista, ja vielä melkolailla. Osat on lähes ilmaisia, niitä löytyy helposti + helppoja korjata.
Itseasiassa nykyinen E46 on ollut tähän astisista autoista isoin murheenkryyni, on ollut temproja, tipoja, bravo, megane, ym. "paskoja"
Mun mielestä tää "pösö rellu fiiat ooppeli citikka vittu mitä paskoja" asenne on kovin mielenkiintoinen...
Kokemusta löytyy kaikista, ja vielä melkolailla. Osat on lähes ilmaisia, niitä löytyy helposti + helppoja korjata.
Itseasiassa nykyinen E46 on ollut tähän astisista autoista isoin murheenkryyni, on ollut temproja, tipoja, bravo, megane, ym. "paskoja"
Nimim. Kaikki autot on ihan paskoja.
eiköhän tässä ennakkoluulot ole suuin syy,moni kyseisiä kulkineita vieroksuva tuskin koskaan on itse moisia omistanut.
Meilläkin tällä hetkellä muijan käytössä -94 xantia jolla ajettu 210tkm,auto ei ole lainkaan ruosteessa ja erittäin mukava kyyti ehjän hydraulialustan ansiosta,ei kolise mistään ja osat edullisia,ja tuohon alustan osat on halvempia kun normaaliin "rauta-alustaan" No tosin tuota xantiaa itsekin vieroksuin ensin,mutta kun sattui sopivasti tuo käsiin niin tuli hommattua ja tytyväisiä ollaanYksi miinus pakko silti siihen laittaa että käsijarru otta etupyöriin:( ihan mäessä pysymisenkin kannalta huono homma kuten tietysti takavetoisessakin että saa vaan toisen pään pyörät lukkoon.
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Jos haluat että autosi kestää eikä tarvii joka vitun viikonloppu olla ropaamassa...
eipä tarvi noita pikku ranskiksiakaan pahemmin ropailla,mutta ei myöskään hitsailla
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Ei tarvi ei. Siksi mullakin semmonen on. Mä en osta enää yhtään autoa jota tarttee korjailla migillä joka katsastukseen ja vaikka menis ruosteisena läpikin, niin mä en kehtaa ajella jollain kukkivalla paskalla... Ruostehommat on totaalisessa pannassa mun osalta.
Ei tarvi ei. Siksi mullakin semmonen on. Mä en osta enää yhtään autoa jota tarttee korjailla migillä joka katsastukseen ja vaikka menis ruosteisena läpikin, niin mä en kehtaa ajella jollain kukkivalla paskalla... Ruostehommat on totaalisessa pannassa mun osalta.
Niimpä,mullakin talvikoslana w124 200d mersu ja nyt sitä viikonpäivät hitsanneena alkaa jo riittää ja toi kuitenkin on poikkeuksellisen hyvä korinen,että kyllä on viimenen käyttöauto jota hitsaan,harraste välineet sitten erikseen,niillä kun ei ole koskaan kiire.
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
Comment