Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 e30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #46
    Originally posted by Neula View Post
    Onkos täällä joku maininnu jotain mun budjetista, saattaa olla jotain 1000-100 000€ väliltä..
    On mainittu , sinä olet siitä kirjoittanut. Sun budjetti on meille kaikille selvillä.
    Ja eiköhän ne ruosteet saa hitsaamalla,kittaamalla jne pois.
    Joo saa


    Oikeesti nyt poika. Hommaa se kortti. Osta "hyväkuntoisin" e30 jonka löydät , sylinterilukuun katsomatta. Unohda virittelyhaaveet vähäksi aikaa. Sun kaikki aika ja raha tulee menemään sen e30 pitämisenä tieliikennekelpoisena. Tämän sanon ihan ilman vittuilua , kokemuksen syvällä rintaäänellä.
    Last edited by petrolhead; 04-12-2009, 19:51.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • Nuke
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2008
      • 1266
      • Janakkala

      #47
      Originally posted by Neula View Post
      Onkos täällä joku maininnu jotain mun budjetista, saattaa olla jotain 1000-100 000€ väliltä..

      Ja eiköhän ne ruosteet saa hitsaamalla,kittaamalla jne pois.
      Eipä tolla 3t€ pitkälle pötkitä... joo, saahan sillä alle E30, mutta turbosta on turha unelmoida että samaan rahaan saa.

      juu, saahan ne hitsaamalla ja kittaamalla... ei ole sekään halpaa lystiä...
      Ja jos tekee hutiloiden saa vuoden välein uusia saman homman.
      Kas kun ei pakkeilia vaan reikään ja hyvä tulee... iskän vannehopeeta päälle ja röpömassaa perään.
      Last edited by Nuke; 04-12-2009, 19:52.
      E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

      Comment

      • Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

        #48
        Originally posted by Nuke View Post
        Kas kun ei pakkeilia vaan reikään ja hyvä tulee...
        Äläs nyt, Alfamerin e30:in korjauskäsikirjassakin neuvotaan isommat ruostevauriot peittämään takaa kanaverkolla tms. ja päälle plastic padingia Ja sen on oltava totta, kun se lukee kirjassa mustaa valkoisella
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

        Comment

        • Neula
          Bimmer Rookie
          • Dec 2009
          • 78
          • Jokioinen

          #49
          Joooo-o, Tällä hetkellä se budjetti on tollane 8k, sillä pitäis auto,kortti sun muuta kustantaa.

          7tonttua löytyy säästötililtä jonka voin/ja tyhjennän heti kun täytän 18. Tästä johtuen täytyis se kemmu myydä ennenku sitä rahaa näin alkuun sais. Ja kesällä sitte tulee jonkun verran sitä projeti rahaa :<

          E, sen verran viel ettei ketään ala vinkumaan, sen takia ei oo toi budjetti 10k ku pitäis pärräki ostaa kesäks
          Last edited by Neula; 04-12-2009, 20:03.

          Comment

          • Micce///M
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2008
            • 3552
            • Hämeenlinna

            #50
            Noniin nyt meni mielenkiintoiseksi jo

            Comment

            • Nuke
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2008
              • 1266
              • Janakkala

              #51
              Originally posted by Rockford View Post
              Äläs nyt, Alfamerin e30:in korjauskäsikirjassakin neuvotaan isommat ruostevauriot peittämään takaa kanaverkolla tms. ja päälle plastic padingia Ja sen on oltava totta, kun se lukee kirjassa mustaa valkoisella
              Aivan, hyvä kun korjasit!
              Pitää kaivaa ihan ohjeet... eikun siis määräykset esille! Itseltä nimittäin löytyy mm. kyseinen opas.

              ""

              Ruostereiät:

              16. Autoihin on nykyisin saatavan varaosapeltejä, ja useissa tapauksissa koko pellin vaihtaminen onkin kannattavampaa kuin vanhan ruostuneen pellin korjaus...

              17. Jos aiot korjata vanhan pellin, poista siitä kaikki maali esim. porakoneeseen kiinnitetyn teräsharjan avulla.

              18. Irroita peltisaksilla irtonainen ja pahoin ruostunut pelti

              19. Lyö reiän reunoja hieman sisään

              20. Maalaa ruosteenestomaalilla. Myös takapuoli kannattaa ehdottomasti maalata, jos sinne suihkin pääsee käsiksi

              21. Reikä on nyt jollakin tavalla tukittava, jotta täytekitin levitys olisi mahdollista

              22. Pieniin reikiin kannattaa käyttää alumiiniteippiä. Leikkaa rullasta sopiva pala ja liimaa se reiän päälle. Paina teipin reunat lujasti ja tasaisesti kiinni peltiin

              23. Suuremmissa rei'issä käytetään sinkkiverkkoa. Aseta verkko reikään siten että sen pinta on hieman ympäröivän koripinnan alapuolella. Kiinnitä verkko paikalleen painelemalla hieman täytekittiä sen reunoihin.

              24. Reiän tukkimisen jälkeen on vuorossa vauriokohdan kittaus ja maalaus....

              ""

              Kannattaa totella ohjeen lukuja 22 ja 23 erityistä huolellisuutta noudattaen!

              OT: Oli tänään töissäkin eräs merkkiä mainitsematon Toyota, jota paikkailtu melko varmasti Alfamerin ohjeiden mukaisesti... Vittu että oli ruosteeton yksilö se...
              Last edited by Nuke; 04-12-2009, 20:16.
              E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

              Comment

              • juhomo
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2007
                • 637
                • Kempele

                #52
                Noh mites hommat etenee?
                Automyynti, Korjaamo, Rengasmyynti, Hinaus yms:

                www.jsautomoto.fi

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎