Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ka00z
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 1805
    • Varsinais-Suomi

    Originally posted by T3 View Post
    Myös apukuskin penkin verhoilu risa, joten varmasti myös kuskinpenkin. Kilometrejä ko autolla varmasti takana enemmän, kuin tuo 43tkm. Jotenkin tätä topikkia lukiessa huomaa, kuinka sokeita autokuumeessa ja huumassa ihmiset ovat. Lähestulkoon kaikki autot ovat jotain sikoossom-omg-tyylisiä vehkeitä. Lähes kaikilla myytävillä autoilla on ajettu mukamas järjettömän pieniä määriä, mutta vähänkin kun kuvia katselee tarkemmin, niin hoksaa, että ajomäärät on ihan jotain muuta.
    Puolustukseksi samalla tavalla ne romut Japanissa ikääntyy. Ajoa tulee vaan suhteessa vähemmän, mutta se saattaa olla autolle rasittavampaa. Tarjontaa on silti edelleen aika kivasti.


    Henk.koht. mitään sikoossomia tai rinkirunkkausta harrasta, mutta edelleen good bang for the buck. Ja ekana ei tarvi alkaa hitsaamaan.
    W124 voll, markalla pidemmälle

    Comment

    • nullzwei
      BTCF Member
      • Oct 2002
      • 11056
      • ?





      Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.



      Auction Sheet Verification. Japanese Car Registration Check. Vehicle history reports and translation services.
      Last edited by nullzwei; 18-11-2015, 21:15.

      Comment

      • Zoui
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 6345
        • Tampere

        Aika paljon oli soopaakin joukossa, mutta tuohon lainauksen linkkiin...

        Kyllä, paljon on niitä missä mittarilukemaa on käpälöity, mutta sopivasti juuri malliksi laittamasi tapaus... no, jos tuon auton ostaa huutokaupasta, myyntitiedoissa on 100% varmuudella kirjaus "ajomäärä ei tiedossa", koska muutos (kuten linkin kuvasta näet) on kirjattu auton rekisteritietoihin.
        Elämä on pihakivestä.

        Comment

        • Zoui
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 6345
          • Tampere

          Originally posted by nullzwei View Post
          Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
          Katsoin ensimmäisen, en viitsinyt pidemmälle... Elgrand myyty japanissa oikealla ajomäärällä 100tkm (liitteenä siinä oli raportti todentamassa ajomäärän paikkansa pitävyyden), nyt tuossa varoittivat että auto on australiassa myynnissä 40tkm vähemmän ajettuna.

          Oliko siis tarkoitus osoittaa että japanilainen myyntitieto piti paikkansa ja syndeyssä huijataan, jos näin niin nappiin osui
          Elämä on pihakivestä.

          Comment

          • BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

            En tiedä mihin nyt viittaat tällä, T3:n postaukseen vai mihin, mutta;

            tämä on siis australialaisten tuottama, australialaisten autokauppiaiden tekemiä huijauksia koskeva artikkeli/tutkimus:
            Public Defender began investigating tampering after a tip from a victim, who pointed out a 2002 Toyota Supra. Auction papers he supplied - which I could not verify - said the car had done 91,170km when sold in Japan. This week I found the car on Sydney's Auto Alley. The odometer read 48,260km.


            Originally posted by nullzwei View Post
            Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.



            http://www.japanesehistorycheck.com
            ja tässä sama juttu, facebook-ryhmä joka kaivelee japanilaisten huutokauppojen auction sheetejä todistaakseen oman maansa autokauppiaita huijareiksi.
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

            Comment

            • Continental
              Bimmer Rookie
              • May 2009
              • 33
              • Paimio

              Originally posted by Juppe View Post
              Toisen paska on toisen aarre. Mä olin ostamassa ehjää autoa, enkä sellaista, minkä alla saan maata kuukauden, että se on kunnossa. Hyvä että oot tyytyväinen, mäkin oon, kun en ottanut tuota. Mä en hakenut autoa, jonka saa fiksaamalla ajokuntoiseksi.
              Olit ostamassa siihen hintaan uutta 20-vuotiasta autoa? Varmaan se sitten olikin pettymys. Minulla meni osiin tonni ja töihin toinen mokoma. Kytkin, alustan puslat ja jakopää... niin ja uudet renkaat tietenkin siihen päälle. Auto oli pajalla 2-3 päivää.

              Tilasin silloin Porschelta auton "syntymätodistuksen" ja se on tosiaan erikois-tilattu tehtaalta parhailla mahdollisilla varusteilla, kovaa ajoa silmälläpitäen. Minulla on viisi vanhaa Porschea ja olen niiden kanssa jonkun verran pelannut, joten kyllä olen tosi tyytyväinen. Kiitos että peruit kaupat, olit tietääkseni ainut Mamasanin asiakas joka oli niin tehnyt.

              Comment

              • nullzwei
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 11056
                • ?

                Originally posted by Zoui View Post
                Aika paljon oli soopaakin joukossa
                Se soopa oli saksaa

                Muuuutta tyhjää parempi pohtia tuotakin puolta.

                Mennään takaisin japaniaan vaan, siellä kuulemma ajetaan keskimäärin vain 17 000 000 metriä vuodessa. Hyvä ketju edelleen, kiva katsella erikoisia autoja.

                Comment

                • Zoui
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 6345
                  • Tampere

                  Muistetaan myös se että suurin osa autoista tuolla on alle 7 vuotta vanhoja, eli jos vuosittainen ajosuorite olisi aiemmin mainittu 17tkm, ne lähtevät maasta jo hyvän matkaa ennen kuin 150tkm on täynnä.
                  Elämä on pihakivestä.

                  Comment

                  • ka00z
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 1805
                    • Varsinais-Suomi

                    Menipäs taas totiseksi tämä ketju. Perustelut puolesta ja vastaan on jo aika pitkälti esitelty. Pitänee varmaan tehdä toinen ketju "Autenttiset Suomi(!)-KV-autot", ettei mieli pahoitu
                    W124 voll, markalla pidemmälle

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      Originally posted by nullzwei View Post
                      Se soopa oli saksaa

                      Muuuutta tyhjää parempi pohtia tuotakin puolta.

                      Mennään takaisin japaniaan vaan, siellä kuulemma ajetaan keskimäärin vain 17 000 000 metriä vuodessa. Hyvä ketju edelleen, kiva katsella erikoisia autoja.
                      joo, olihan siellä ihan faktinen lause lopussa: Auch in Japan fahren Autos 200.000km und mehr.

                      sen innoittamana otin näkymään pelkästään yli 200tkm ajettuja, 2005->

                      580tkm, toyota crown



                      2010 Toyota Alphard, 580tkm


                      349tkm Mazda Axela Sport -07


                      2007 RAV4, 270tkm



                      ja näitä riittää. Point being; ne kaupparatsut sun muut "ammattiautoilijat" painelee paikallisilla keksinnöillä (kuten suomessa esim just Volvoilla), ja sitten nää meitä kiinnostavat autot makaa halleissa, kun omistajat kulkee junalla tai autonkuljettajan kyydissä.

                      Toki, on siellä paljon ajettuja luksusautojakin, eilen meni kaupaksi 2004-mallinen 760Li jossa oli 200tkm mittarissa.
                      Mun 98-mallinen L7 tuli suomeen siinä 2009-2010, ja siinä oli 220tkm mittarissa.

                      ELi on siellä niitä paljon ajettuja, mutta siellä on poikkeuksellisen paljon tarjolla myös vähän ajetttuja. ja ne on ne kiinnostavat kohteet, jolloin ne korostuu tälläkin saitilla (vai haluaako joku että aletaan kilpaa bongailemaan vanhoja nagasakin takseja ).
                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • Juppe
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 4541
                        • TURKU

                        Olit ostamassa siihen hintaan uutta 20-vuotiasta autoa? Varmaan se sitten olikin pettymys. Minulla meni osiin tonni ja töihin toinen mokoma. Kytkin, alustan puslat ja jakopää... niin ja uudet renkaat tietenkin siihen päälle. Auto oli pajalla 2-3 päivää.

                        Tilasin silloin Porschelta auton "syntymätodistuksen" ja se on tosiaan erikois-tilattu tehtaalta parhailla mahdollisilla varusteilla, kovaa ajoa silmälläpitäen. Minulla on viisi vanhaa Porschea ja olen niiden kanssa jonkun verran pelannut, joten kyllä olen tosi tyytyväinen. Kiitos että peruit kaupat, olit tietääkseni ainut Mamasanin asiakas joka oli niin tehnyt.
                        Luuleksä, etten mä tiennyt, mitä olin ostamassa?! Sä jaksat mälvätä tätä asiaa joka foorumilla, missä se on otettu esille ja toitottaa erinomaista kauppaasi autosta, joka on vedetty yli jollain sähköwagnerilla ja sen säiliö täytetty varmaan miranoolilla. Vaikka kuinka jaksat sönköttää ostoksesi erinomaisuutta, en tänä päivänäkään ottaisi sitä autoa. Ihan sama, ei jaksa jauhaa tätä paskaa enempää, mun pointti oli se, että sain rahani takaisin, kun tavara ei ollut sitä mitä piti. Tästä kiitos mamasanille. Tämä oli se informatiivinen sisältö, jonka halusin tuoda esille. Mulle on ihan sama, olinko ainoa kaupat perunut asiakas vai en.

                        Comment

                        • Zoui
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 6345
                          • Tampere

                          Kinastelut privassa tai modet ojentaa.

                          Laitetaan tuollainen vm2000 Toyota Crown, 985.000km mittarissa.

                          Elämä on pihakivestä.

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            jumalavit, 487tkm ajettu 2010 Prius , ja vastaavilla kilsoilla oli vaikka kuinka monta!




                            ja sitten vielä 2012-mallinen ässämese, ajettu 232tkm (sehän on vasta sisäänajettu, sanois suomalainen ajuri)

                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • Continental
                              Bimmer Rookie
                              • May 2009
                              • 33
                              • Paimio

                              Originally posted by Juppe View Post
                              Luuleksä, etten mä tiennyt, mitä olin ostamassa?! Sä jaksat mälvätä tätä asiaa joka foorumilla, missä se on otettu esille ja toitottaa erinomaista kauppaasi autosta, joka on vedetty yli jollain sähköwagnerilla ja sen säiliö täytetty varmaan miranoolilla. Vaikka kuinka jaksat sönköttää ostoksesi erinomaisuutta, en tänä päivänäkään ottaisi sitä autoa. Ihan sama, ei jaksa jauhaa tätä paskaa enempää, mun pointti oli se, että sain rahani takaisin, kun tavara ei ollut sitä mitä piti. Tästä kiitos mamasanille. Tämä oli se informatiivinen sisältö, jonka halusin tuoda esille. Mulle on ihan sama, olinko ainoa kaupat perunut asiakas vai en.
                              Fakta on että olit ainut asiakas joka oli perunut kaupat Mamasanin kanssa ja toinen fakta on se että sinä itse olet "mälvännyt" tätä puihin mennyttä auton ostoasi aika monella foorumilla. Sinä itse muistit taas täällä kertoa asiasta ja ilmeisesti se painaa sinua kovastikin? Tämä on nyt toinen kerta ja kolmas viesti Porsche 9xx foorumin lisäksi, kun olen kirjoittanut asiasta.

                              Minä olen tuonut autoja USA:sta, Japanista, Saksasta, Virosta, Ruotsista ja Alankomaista. Olen harrastanut vanhoja autoja kohta 25 vuotta. Minulla on tällä hetkellä 24 vanhaa keräily-autoa. Tämän kokemuksen perusteella sanon että sinä et tiennyt mitä olit ostamassa ja odotuksesi olivat epärealistisia.

                              Vastaava auto myytin Saksassa 18K€. Revi siitä.

                              Comment

                              • BeamR
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 13363
                                • Espoon takametsät

                                mitä v****a täällä oikein tapahtuu... pojat riitelee possuista ja nokittelee possuymmärryksestä bemarifoorumin japanintuontithreadissa

                                F46 Gran Tourer -20
                                Boxster 2.5 -97

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎