taitaa zoui olla eniten tuolta autoja ostanut, jos ei se tiedä niin sitten en tiedä kuka
mutta hitsin pimpulat että tuolla on paljon mursuja verrattuna pippelinjatkeisiin . Ja ennen kaikkea vanhempia mursuja (pre-99), niitä on tuplasti verrattuna bemareihin. Melkein jo aloin tarjoamaan 32tkm ajetusta vm 91 SEL-mesestä.
taitaa zoui olla eniten tuolta autoja ostanut, jos ei se tiedä niin sitten en tiedä kuka
mutta hitsin pimpulat että tuolla on paljon mursuja verrattuna pippelinjatkeisiin . Ja ennen kaikkea vanhempia mursuja (pre-99), niitä on tuplasti verrattuna bemareihin. Melkein jo aloin tarjoamaan 32tkm ajetusta vm 91 SEL-mesestä.
Jos W140 korista niin osta suosiolla se uudempi päivitetty versio, paremmista penkeistä tunnistaa helpoiten, mulla on omia jo ikävä ja saatan kyllä sellaiseen vielä sekaantua... no okei, menee toi -91 myös kunhan on 600sel
Jos W140 korista niin osta suosiolla se uudempi päivitetty versio, paremmista penkeistä tunnistaa helpoiten, mulla on omia jo ikävä ja saatan kyllä sellaiseen vielä sekaantua... no okei, menee toi -91 myös kunhan on 600sel
missäs vuosimallissa näissä menee "facelift" ((vai mistä päivityksestä sitten onkaan kyse)?
mitä sl 600 r129 maksaa japanista jos toisi suomeen?:think
Selaa vaikka tuolta japan-partnerin sivuilta...
Kuluineen halvimmat tuossa 6000-7000eur hangossa, järkevän kuntoisiin tonni/pari lisää. Näissä on kohtuu hyvin ollut rempattavaa, lähinnä ilma-alustat ja koneen johtosarjat, johdot ei oikein tykkää japanin paahteesta.
EDIT:
Sitten japanista löytää näitä ajamattomia yksilöitä, eli jollain tuokin yksilö nyt on suomessa tallissaan ja ei paljon parempikuntoista r129 mallia varmaan ole suomessa.
Kuluineen halvimmat tuossa 6000-7000eur hangossa, järkevän kuntoisiin tonni/pari lisää. Näissä on kohtuu hyvin ollut rempattavaa, lähinnä ilma-alustat ja koneen johtosarjat, johdot ei oikein tykkää japanin paahteesta.
EDIT:
Sitten japanista löytää näitä ajamattomia yksilöitä, eli jollain tuokin yksilö nyt on suomessa tallissaan ja ei paljon parempikuntoista r129 mallia varmaan ole suomessa.
näyttäis S600L faceliftit liikkuneen halvimmillaa 1000€ ulos huutokaupasta :think
Siellä paikkeilla ja tuo oma vuonna kivi/papu oli 2200eur huutokaupassa. Eli grade 4,5 ja 60tkm ajettu... sitten noista on eri amg versioita japanissa myös, eikä niissä ennen ainakaan suurta hinnan eroa ollut.
Nuo alkaa olemaan sen ikäisiä japanissa että hävittävät niitä, kun ei noilla oikein mitään keräilyarvoakaan ole.
Siellä paikkeilla ja tuo oma vuonna kivi/papu oli 2200eur huutokaupassa. Eli grade 4,5 ja 60tkm ajettu... sitten noista on eri amg versioita japanissa myös, eikä niissä ennen ainakaan suurta hinnan eroa ollut.
Nuo alkaa olemaan sen ikäisiä japanissa että hävittävät niitä, kun ei noilla oikein mitään keräilyarvoakaan ole.
ei ole kyllä yhtään hyvä selata näitä japani sivuja tulee ihan hillitön auto kuume
no hillitään kuumetta vähän: Tuohon FOB-kulut 800€, rahti 1200€ ja koko roskaan tulli ja alvi ja lopuksi satamamaksut, niin se onkin taxfreenä yli 4,2k€, ja verot menee ankarimman mukaan kun tulee ETA ulkopuolelta. Sitten vielä vaatimustenmukaisuustodistus 300€, massatodistus 100€, rekisteröintikatsastus 250€, niin tulihan sille lopulta hintaa ihan riittävästi.
Taisin niitä W140 korin 600 sedan malleja noin 15 ehtiä tuomaan, coupeja viitisen, hieno auto ja pesee vielä 25 vuoden ikäisenäkin monen nykyauton ajoltaan. Tunnoton laiva tietysti, mutta tasainen kyyti ja voimaa riittävästi.
Sellainen malli että jos bemarin seiskoista pitää, niin kannattaa ehdottomasti joskus kokeilla, uudempi korinen s-mersuhan on täysin pska tuohon W140 koriin verrattuna, mikä on W124 kopan ohella viimeinen oikea mersu.
no hillitään kuumetta vähän: Tuohon FOB-kulut 800€, rahti 1200€ ja koko roskaan tulli ja alvi ja lopuksi satamamaksut, niin se onkin taxfreenä yli 4,2k€, ja verot menee ankarimman mukaan kun tulee ETA ulkopuolelta. Sitten vielä vaatimustenmukaisuustodistus 300€, massatodistus 100€, rekisteröintikatsastus 250€, niin tulihan sille lopulta hintaa ihan riittävästi.
Comment