Huomenet,
Tämä ei ole tarkoitettu vitsiksi, vaan kyselisin asiasta tietäviltä / kokeneilta miten tuo asia laitetaan etenemään. Eli hakusessa teinicabi, joka tälläkin hetkellä löytyy listattuna dealerilta ja on varastossa. Selvää on että FOB hinta on 3000€ paikkeilla ja rahdit hieman yli 900€ päälle vakuutuksineen.
Ratti on normaalisti vasemmalla puolella, mutta kysymys kuuluukin mitä muutoksia autoon tarvitsee Suomessa tehdä (valot varmaankin?) ja mitä dokumentteja tarvitsen rekisteröidäkseni Japanista tuodun euroauton?
Myyjän ainoa maksutapa on TT tai LC eli rahat tilille ja auto laivaan. Ilmeisesti tässä ei ole mitään Paypal tyyppistä (turvallista) ratkaisua...
Joku varmaankin miettii, miksi ostaisin vanhan BMW:n Japanista. Vaikka useimmat ovatkin automaatteja, ovat ne mittarilukemaltaan ja kunnoltaan hieman eri sfääreissä kuin kotimaan tarjonta. Lisäksi hinta houkuttelee.
Kiitos jo etukäteen
Tämä ei ole tarkoitettu vitsiksi, vaan kyselisin asiasta tietäviltä / kokeneilta miten tuo asia laitetaan etenemään. Eli hakusessa teinicabi, joka tälläkin hetkellä löytyy listattuna dealerilta ja on varastossa. Selvää on että FOB hinta on 3000€ paikkeilla ja rahdit hieman yli 900€ päälle vakuutuksineen.
Ratti on normaalisti vasemmalla puolella, mutta kysymys kuuluukin mitä muutoksia autoon tarvitsee Suomessa tehdä (valot varmaankin?) ja mitä dokumentteja tarvitsen rekisteröidäkseni Japanista tuodun euroauton?
Myyjän ainoa maksutapa on TT tai LC eli rahat tilille ja auto laivaan. Ilmeisesti tässä ei ole mitään Paypal tyyppistä (turvallista) ratkaisua...
Joku varmaankin miettii, miksi ostaisin vanhan BMW:n Japanista. Vaikka useimmat ovatkin automaatteja, ovat ne mittarilukemaltaan ja kunnoltaan hieman eri sfääreissä kuin kotimaan tarjonta. Lisäksi hinta houkuttelee.
Kiitos jo etukäteen
Comment