Originally posted by Juppe
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
-
-
Originally posted by Scyber View PostKysyinkin että mikä hinta sun mielestä olis hyvä jolla sinä voisit ostaa ko. laitteen.
Ja tottakai voi tuuri käydä, en sitä tietty kumoa. Itse kerran jos toisenkin Saksan autopihojen Guten Zustandeja käyny ihmettelemässä.2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostEi oo bemun myynti hankalaa. Viikon taisi 330i olla nettiautossa ja meni ilman suurempia tinkauksia. E46 omistajat ei oo tainnu tajuta, että sen korimallin faceliftin jälkeenkin on tullut uusi korimalli ja facelift siitäkin.... Ihan turha kuvitella että joku e46 330i tai d menee kaupaksi 180tkm ajettuna lähes 20te pyynnillä.
Saako kysyä minkälainen yksilö oli kyseessä? Ja paljonko oli hintapyynti? Totetunutta ei tietty tartte kertoa...
Komppaan noita hirveitä pyyntejä, itsellä toivottavasti samanlaisen osto kohtapuoliin mutta ulkomaille taitaa tälläkin kertaa suuntautua katseet.
Comment
-
-
100tkm ajettu 2002 facelift. Sporttipenkit, aut, ilmastointi, harmanit, xenonit, parkkitutka vakkari ja kaikkee muuta kivaa. Ei tullut pahasti takkiin 1.5 vuoden aikana, mutta kun hintataso on mitä on oli pyynti melko sopiva. Pyysin 16800 ja en myyny alle 16te. Joku voi sanoa, että meni liian halvalla, mutta en mä sitä niin näe. Se meni kaupaksi nopeasti ja muut ovat edelleen myymättä. Vaihdossa 20te autoon tosta olis saanu varmaan 12te. Ei se e46 nuorene samalla kun mut vanhenee. Ne on oikeesti kohta +10v vehkeitä. Jos hintoja vertaa e90 koppaan ne ovat ihan käsittämättömiä... Musta +200tkm ajettu 330i/d on kympin auto.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View Post100tkm ajettu 2002 facelift. Sporttipenkit, aut, ilmastointi, harmanit, xenonit, parkkitutka vakkari ja kaikkee muuta kivaa. Ei tullut pahasti takkiin 1.5 vuoden aikana, mutta kun hintataso on mitä on oli pyynti melko sopiva. Pyysin 16800 ja en myyny alle 16te. Joku voi sanoa, että meni liian halvalla, mutta en mä sitä niin näe. Se meni kaupaksi nopeasti ja muut ovat edelleen myymättä. Vaihdossa 20te autoon tosta olis saanu varmaan 12te. Ei se e46 nuorene samalla kun mut vanhenee. Ne on oikeesti kohta +10v vehkeitä. Jos hintoja vertaa e90 koppaan ne ovat ihan käsittämättömiä... Musta +200tkm ajettu 330i/d on kympin auto.
Comment
-
-
No ei se kallis ollut. Musta hyvä kauppa molemmille. Tuossa oli tuota varustetta niin paljon, että ei lopu kesken ja kaikki tekniikan puolelta kunnossa. Tolla ajaa 50tkm helposti pelkillä öljynvaihdoilla. Ennen myyntiä edellisenä iltana vaihdoin vielä vesipumpun ja öljytkin. Sen jälkeen kaikki apulaitteiden kuluvat osat oli uusittu (kiristäjät, hihnat rullat), samoin separaattori, vanoksen tiivisteet, tulpat jne. Kaikki viimeisen 5tkm aikana. Webastokin oli alle 1kk vanha. Lisäksi löytyi vielä schmiedmannin pakosarjatkin... Nii ja sitten oli hyvät 17" talvigummit ja kesän ajetut 225/255 renkaat M-vanteilla. Molemmis vielä pintaa vuosiksi jos ajelee niin kuin mä.
Jos tuo oli susta kallis, niin kannattaa suosiola ostaa 300e korolloita. Somput hakee ne talven jälkeen vielä satasella pois vaikka leima olis ummessa. Se vasta edullista onkin. Itse olen lähinnä ihmetelly näitä +200tkm ajettuja 15-20te isokoneisia e46 bemareita. Niissä ei oikeasti oo hinta kohdallaan.
Tämmönen se oli:
Vähän jäi haikee fiilis kun kuuli kutosen murahduksen ja näki auton katoavan pihasta. Oli se pirun kiva. Myyminen oli helppoa, kun ei ollut mikään pakko myydä. Tiesin, että tuolla olisi itsekin ajellut todella pienillä kuluilla seuraavat 50tkm.Last edited by Juppe; 10-01-2011, 22:17.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo ei se kallis ollut. Musta hyvä kauppa molemmille. Tuossa oli tuota varustetta niin paljon, että ei lopu kesken ja kaikki tekniikan puolelta kunnossa. Tolla ajaa 50tkm helposti pelkillä öljynvaihdoilla. Ennen myyntiä edellisenä iltana vaihdoin vielä vesipumpun ja öljytkin. Sen jälkeen kaikki apulaitteiden kuluvat osat oli uusittu (kiristäjät, hihnat rullat), samoin separaattori, vanoksen tiivisteet, tulpat jne. Kaikki viimeisen 5tkm aikana. Webastokin oli alle 1kk vanha. Lisäksi löytyi vielä schmiedmannin pakosarjatkin... Nii ja sitten oli hyvät 17" talvigummit ja kesän ajetut 225/255 renkaat M-vanteilla. Molemmis vielä pintaa vuosiksi jos ajelee niin kuin mä.
Jos tuo oli susta kallis, niin kannattaa suosiola ostaa 300e korolloita. Somput hakee ne talven jälkeen vielä satasella pois vaikka leima olis ummessa. Se vasta edullista onkin. Itse olen lähinnä ihmetelly näitä +200tkm ajettuja 15-20te isokoneisia e46 bemareita. Niissä ei oikeasti oo hinta kohdallaan.
Tämmönen se oli:
Vähän jäi haikee fiilis kun kuuli kutosen murahduksen ja näki auton katoavan pihasta. Oli se pirun kiva. Myyminen oli helppoa, kun ei ollut mikään pakko myydä. Tiesin, että tuolla olisi itsekin ajellut todella pienillä kuluilla seuraavat 50tkm.
Sinäkin löysit autollesi ostajan, ja mikäpä tollasta hyvinpidettyä ja siistiä, vähänajettua on ostella. Selviää monelta murheelta verrattuna verrokkiin joka on esim 2000e-3000e halvempi ja monelta osin huonommassa kunnossa ja paljon enemmän ajettu.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostMarkkinoihin nähden hinta on hyvä, mutta helvetin kallishan toi on :| Kaverille roudattiin saksasta paljon paremmin varusteltu (m-sport, individual leather) vehje alle ton hinnan, ja kilometrejäkin oli 180tkm.
Mutta ota ihmeessä paremmat kuvat ja varsinkin sisustasta (etupenkeistä jne) kuvat!
Originally posted by Juppe View PostEi oo bemun myynti hankalaa. Viikon taisi 330i olla nettiautossa ja meni ilman suurempia tinkauksia. E46 omistajat ei oo tainnu tajuta, että sen korimallin faceliftin jälkeenkin on tullut uusi korimalli ja facelift siitäkin.... Ihan turha kuvitella että joku e46 330i tai d menee kaupaksi 180tkm ajettuna lähes 20te pyynnillä.
Suurin "tuuri" tässä on ollut se että joku on vaivautunut oikeasti katsomaan osto mielessä. Eli toisin sanoen ns. tosi ostaja on löytänyt autosi ja ollut valmis maksamaan siitä aika hyvän hinnan. En tarkoita hyvällä hinnalla että tämä olisi ylikalliilla myyty, mutta ei todellakaan ylihalvallakaan. Suurin hinnan nostattaja tässä on ollut noin mielettömän pienet kilsat.
Itsellänikin välillä ollut myynnissä auto jossa on hyvät varusteet ja pienet kilometrit muihin nähden ja silti on tyyliin nettiauton halvin, jos ei jotain +300tkm ajettuja lasketa mukaan, niin silti joskus menee hurjan kauana että kukaan tulee edes katsomaan. Sitten kun on tullut katsoja niin ainahan ne on sitten mennytkin kaupan..
Joskus vaan on lähes samanlaiset lähtökohdat autoo myytäessä ja parhaillaan olen myynyt alle vuorokaudessa ja välillä sit hyvillä lähtökohdilla oleva auto on saattanut kiikkua 3-4kk myynnissä.Last edited by Pande; 11-01-2011, 12:17.Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Onhan 16k€ kova hinta -02 e46:sta, eikö?
Mutta ei se tarkoita että se olisi huono kauppa, Japen auto voi olla joka euron väärti. Aina on yksilöitä jotka on parempia kuin toiset ja aina on myös niitä helmiä. Jupen kohdalla voitaneen puhua helmestä.
Ongelmana mun kohdalla on se että hinta on kaikille sama, mutta köyhälle kallis.
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostMinusta tuossa sun autossa on ollut hinta kohdallaan. Sillä todellakin on väliä, mitä autolla on ajettu, ja missä kunnossa se on. Täällä vaan monesti tuntuu, että joka auton pitäisi olla nettiauton halvimman hintalapulla varustettu, ja kaikki muu sen yli on jotain haaveilua tai muuta tuubaa.
Sinäkin löysit autollesi ostajan, ja mikäpä tollasta hyvinpidettyä ja siistiä, vähänajettua on ostella. Selviää monelta murheelta verrattuna verrokkiin joka on esim 2000e-3000e halvempi ja monelta osin huonommassa kunnossa ja paljon enemmän ajettu.
Tero
No ok, 318i e90 bemarin saa alle 20ke.. Se nyt on kuitenkin vain 318i ja tuskin on raaskittu paljoa varusteitakaan ruksailla..
Tuota omaa aikanaan ostaessa kävin paria vastaavaa katsomassa ja silloin tuntui kaikissa olevan jotain mikä ei miellyttänyt. Tupakoitu, kolhuja, joku puuttuva varuste, 300tkm mittarissa tjsp. Eipä kuitenkaan ole kamalasti harmittanut vaikka ei ole kaupaksi käynytkään, mukava peli ajolleen..
Ja vielä tuohon saksakorttiin niin vaivansa se on sieltä hakiessakin ja ei se eka ja halvin aina välttämättä ole se löytö. Toki Saksassa on paljon hyviä autoja, mutta tuntuu vähän typerältä verrata autoja suoraan netti-ilmoitusten perusteella. Kuvat kun ei aina kerro minkälaisesta pommista on kyse.A5 2.0tq S-tronic -13
Comment
-
-
Originally posted by Jape2 View PostNo ok, 318i e90 bemarin saa alle 20ke.. Se nyt on kuitenkin vain 318i-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Tuli laitettua tuossa jokin aika sitten tuollainen e34 M5 kylläkin tekniikan vaihto. Auto on hyvässä kunnossa ulkoa ja sisältä, moottori toimii ja ei ole mitään suurempia ongelmia. Ihmetyttää vain kun ei saa autoa enään kaupaksi vaikka olen pitänyt hintapyyntönä aikalailla sopivaa 5300e ja jos joku olisi oikeasti kiinostunut niin hinta laitettaisiin kyllä kohilleen.
Todennäköisesti se johtuu kun tekniikalla ajettu 300000km ja se on tekniikan vaihto auto. Autosta ei päältä eikä sisältä kyllä huomaa että ei ole aito, koska kaikki on M5:sta. Harmittaa vaan itseäkin kun joutuu, melkein antamaan auton pois että saisi kaupaksi. Ja sen takia luovun koska on hirveä kelkkakuume. Ei nimittäin ole varaa pitää montaa harraste peliä.
Että jos jotain kiinostaa vähänkään niin yv:llä kysymyksiä
Comment
-
-
Originally posted by Mikakk View PostTuli laitettua tuossa jokin aika sitten tuollainen e34 M5 kylläkin tekniikan vaihto. Auto on hyvässä kunnossa ulkoa ja sisältä, moottori toimii ja ei ole mitään suurempia ongelmia. Ihmetyttää vain kun ei saa autoa enään kaupaksi vaikka olen pitänyt hintapyyntönä aikalailla sopivaa 5300e ja jos joku olisi oikeasti kiinostunut niin hinta laitettaisiin kyllä kohilleen.
Todennäköisesti se johtuu kun tekniikalla ajettu 300000km ja se on tekniikan vaihto auto. Autosta ei päältä eikä sisältä kyllä huomaa että ei ole aito, koska kaikki on M5:sta. Harmittaa vaan itseäkin kun joutuu, melkein antamaan auton pois että saisi kaupaksi. Ja sen takia luovun koska on hirveä kelkkakuume. Ei nimittäin ole varaa pitää montaa harraste peliä.
Että jos jotain kiinostaa vähänkään niin yv:llä kysymyksiä
Henk. koht. kierrän kaikki tekniikanvaihto vehkeet kaukaa.
Comment
-
-
300tkm on paljon. Laske, vaikka huviksesi, mitä S38:n peruskunnostus maksaa... tekniikanvaihdolla ei ole M5:n keräilyarvoakaan, joten tuskin ostajia tosiaan riviksi asti on. Tuohon hintaan saa jo aidonkin tax-freenä, mutta ei sitä kyllä ihan ilmaiseksikaan antaa kannata, no, oikea hinta lienee tasan se, jolla joku sen itselleen huolii.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment