Ah joo, Nettiauto vaan takkusi niin ei näyttänyt kuin nuo mitä tuossa näkyy samantien esillä. Voisihan noihin nahkaosiin hieroa vähän hoitoainetta pintaan, niin ei näyttäisi ihan noin vanhan mummon poskilta
Täytyy ottaa paremmat kuvat tänään, koska tosiaan penkit ovat ikäisekseen erinomaisessa kunnossa. Kiitos kommentista Koska omaan silmään näyttävät noissakin kuvissa ihan ok kuntosilta
Täytyy ottaa paremmat kuvat tänään, koska tosiaan penkit ovat erinomaisessa kunnossa. Kiitos kommentista Koska omaan silmään näyttävät noissakin kuvissa ihan ok kuntosilta
Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä, mutta ei taida olla alkuperäiset penkit autossasi?
Ainakin alkuperäisessä varustelistassa muistaakseni luki Individual Leder sisusta.. Toki ei noista günthereistä aina tiedä, mutta itse olen aina siinä uskossa elänyt että on alkuperäinen.
Kyllähän siinä käytön jälkiä on, mutta olen niitä parhaani mukaan hoitanut.
Kiitosta! Ostajien kerhossa on kyl hyvä olla ku voi kerranki pistää suoraan cashia
Saa nähdä miten tarjonta kehittyy talven mittaan ja kevättä kohti mennessä. Tammikuu on kyllä aika hiljaista aikaa, mutta kauaa ei oo tarkotus ilman olla.
Kiitosta! Ostajien kerhossa on kyl hyvä olla ku voi kerranki pistää suoraan cashia
Saa nähdä miten tarjonta kehittyy talven mittaan ja kevättä kohti mennessä. Tammikuu on kyllä aika hiljaista aikaa, mutta kauaa ei oo tarkotus ilman olla.
Hinnat varmaan saattavat nousta kevättä kohden joillakin malleilla, ehkä.
Hinta on nyt vedetty kyllä niin alas kuin vaan olla voi ja kuviakin päivittelin.
Markkinoihin nähden hinta on hyvä, mutta helvetin kallishan toi on :| Kaverille roudattiin saksasta paljon paremmin varusteltu (m-sport, individual leather) vehje alle ton hinnan, ja kilometrejäkin oli 180tkm.
Paljonko sen sun mielestä pitäis maksaa. Ja siis ei ole mikään taxfree hinta. Ja eipä kyl ainakaan Saksasta Mobilen mukaan löydy tuontikuluineen halvemmalla nahkasisusta / tomaatti / farkku / alle 200tkm.
Paljonko sen sun mielestä pitäis maksaa. Ja siis ei ole mikään taxfree hinta. Ja eipä kyl ainakaan Saksasta Mobilen mukaan löydy tuontikuluineen halvemmalla nahkasisusta / tomaatti / farkku / alle 200tkm.
Ja mikä vuosimalli oli kaveris auto?
Siis mulle on aivan yksi ja lysti mitä se maksaa kun en ole ostamassa Kuhan vaan sanoin. 2004 facelifti se oli kanssa. Voihan se olla että hänellä vaan kävi tuuri, ja kuten sanoin ihan järkevässä linjassa toi on suomen markkinoihin nähden. Mutta en itse tolla hinnalla kyllä ostaisi.
Siis mulle on aivan yksi ja lysti mitä se maksaa kun en ole ostamassa Kuhan vaan sanoin. 2004 facelifti se oli kanssa. Voihan se olla että hänellä vaan kävi tuuri, ja kuten sanoin ihan järkevässä linjassa toi on suomen markkinoihin nähden. Mutta en itse tolla hinnalla kyllä ostaisi.
Kysyinkin että mikä hinta sun mielestä olis hyvä jolla sinä voisit ostaa ko. laitteen.
Ja tottakai voi tuuri käydä, en sitä tietty kumoa. Itse kerran jos toisenkin Saksan autopihojen Guten Zustandeja käyny ihmettelemässä.
Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä www.napalmi.com
Ei oo bemun myynti hankalaa. Viikon taisi 330i olla nettiautossa ja meni ilman suurempia tinkauksia. E46 omistajat ei oo tainnu tajuta, että sen korimallin faceliftin jälkeenkin on tullut uusi korimalli ja facelift siitäkin.... Ihan turha kuvitella että joku e46 330i tai d menee kaupaksi 180tkm ajettuna lähes 20te pyynnillä.
Comment