Tietämättä tästä sen enempää, niin yksi tuttu osti juuri ihan siistin 520 d -06 220 tkm ja 12 donaa. Eli aika vaikeaa on perustella minkään E39:n yli 10 k€ pyyntiä, oikeat ämmät tietty erikseen.
Uhratkaa se vitonen hinnantarkistukseen ja lopettakaa utopistiset haaveet.
Eivät nämä mitään kultakimpaleita ole, joiden arvo kasvaa ja kasvaa. Kyllä ne jyrkkää kyytiä tippuu alas
Tietämättä tästä sen enempää, niin yksi tuttu osti juuri ihan siistin 520 d -06 220 tkm ja 12 donaa. Eli aika vaikeaa on perustella minkään E39:n yli 10 k€ pyyntiä, oikeat ämmät tietty erikseen.
Uhratkaa se vitonen hinnantarkistukseen ja lopettakaa utopistiset haaveet.
Eivät nämä mitään kultakimpaleita ole, joiden arvo kasvaa ja kasvaa. Kyllä ne jyrkkää kyytiä tippuu alas
Voi morjens sentään. Katso halvin 530i E60, yli 18000€. Eihän se ole kuin 7000€ enemmän, kuin mitä esim. minun pyynti. Vertailet nyt jotain E60 hinnat alkaen afrikan mallia isolla bensakoneella varustettuun ja hyvin varusteltuun E39.
Voi morjens sentään. Katso halvin 530i E60, yli 18000€. Eihän se ole kuin 7000€ enemmän, kuin mitä esim. minun pyynti. Vertailet nyt jotain E60 hinnat alkaen afrikan mallia isolla bensakoneella varustettuun ja hyvin varusteltuun E39.
Mitä helvetin järkeä on ostaa ylläoleva auto, kun samaan rahaan saa kuitenkin UUDEN 520d, Suomi varusteilla..
Vastasit itse kysymykseesi
Toinen esittämistäsi vaihtoehdoista voipi olla aika hankala myydä, kun toista oikein jonotetaan.
Kerrottakoon nyt salaisuus, mutta ei saa levittää sitä kenellekään; nettiauton pyynnit saattavat/voivat olla mitä tahansa. Yhteistä niille on se, että yleensä ne ovat kaukana myyntihinnasta.
Kerrottakoon nyt salaisuus, mutta ei saa levittää sitä kenellekään; nettiauton pyynnit saattavat/voivat olla mitä tahansa. Yhteistä niille on se, että yleensä ne ovat kaukana myyntihinnasta.
Mä voin kertoa sulle toisen salaisuuden. Yleensä ne hyvät yksilöt menee liki pyyntihinnalla jos ollaan yhtään oikeassa haarukassa. Itse olen myynyt monta pyyntihinnalla tai satasen pari alle.. Eikä todellakaan mitään nettiauton halvimpia ole olleet.. Esim. 28.5ke pyynnillä olleesta E60 tuli 28.1ke jne.
Mutta joo ostakaa vaan tyytyväisinä niitä nettiauton halvimpia karvalakkeja, kyllä niihin on parin vuoden päästä jonoa kun niistä pitää eroon päästä
Voi morjens. Kyllä se on kuule niin, että jos suurimmalle osalle lyödään eteen e60 ja e39 niin valinta osuu e60:seen. On e60 sen verran modernimpi, että ei se ole tavalliselle tallaajalle kahta-sanaa mihin se valinta osuu. Ne on ne rasvanäpit erikseen, jotka noihin e39:hin kallistuu. Oli kysymys vaikka 535 e39:stä vs. e60 518:sta.
e39 on vaan on niin vanha ja vanhan näköinen piste.
Ei oo bemari mutta mitäpä tuumaa autokauppiaat tästä ilmoituksesta? Ei ole tosiaan ollut vasta kuin reippaan kuukauden myynnissä. Juuri katsastettu ja sitä myöten hinta tarkistettu alaspäin.
Hinta ok, mitä noita olen katsellut. Ainoa vaan, että kuvauksen ajaksi olisi voinut rontin tyhjentää....
joo ois. Vaan kun ei ollu mun romut niin en viittiny niitä purkaa poiskaan. Autokaan kun ei ole minun vaan porukoitten. Koitan vaan kaupustella. Se on kuulosteltava josko tuo herättää kiinnostusta. Seisontaan menee kun on niin vähällä käytöllä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ja silti loppupään E39:tä varsinkin M-sporttina joutuu maksamaan enemmän kuin kulimallin E60:stä. Ihan sama mitä mieltä korimalleista on..
Niinpä, ne on ne rasvanäpit jotka pitävät niitä hintoja korkealla. Kuten joku jo aikaisemmin totesi, ei ne m-sportit ym. merkkaa tavantallaajalle mitään. Ne voi oikeasti olla oikeissa piireissä haluttuja mutta "valtaväestön" silmissä m-sport tms. ei merkkaa mitään (ne ei tajua niistä mitään, joku voi vieläpä ajatella, etten tuollaista "teiniräpellystä" halua).
Siis ei millään pahalla mutta mä voin hyvin ymmärtää näitä, miten sen nyt sanois... hillitympiä ostajia. Voihan sitä ajatella, ettei ne tajua autoista mitään. Mutta onhan noissa e39 vs. e60 suuri ulospäin näkyvä ero. Ja sehän on se mihin normi tavantallaaja kiinnittää huomiota.
Edit: en mä tiedä mitä mä selitän... Siis hyödykkeen arvohan on se mitä siitä ollaan valmiita maksamaan, mutta ehkä noiden kovimpien e39:ien m-sporttien myyntiajat ovat vähän pidempiä. Tiedä sitä.
Mutta onhan noissa e39 vs. e60 suuri ulospäin näkyvä ero. Ja sehän on se mihin normi tavantallaaja kiinnittää huomiota.
Niinpä, E60 on huomattavan ruma auto E39:iin verrattuna... Mutta tiedä sitten mihin se tavallinen kuluttaja autoissa edes katsoo. Kerran testasin tuota samanvärisen E60:n ja E92:n kuvilla (2 kuvaa/auto) eikä osa edes tajunnut, että ne olivat erimallisia autoja... Ja kuitenkin minun silmään niissä kuvissa näkyi hieno E92 ja ruma E60.
Mutta jos näistä jätetään ne btcf:n tuomat fibat pois (eli katostaan ihan perus Pertin näkökulmasta) niin onhan tuo e60 reilusti fiksumman ja omistamishaluja herättävämmän näköinen.
Edit: piti tehdä objektiivinen testi ja näyttää näitä kahta autoa autoista mitään ymmärtämättömälle miehelle. Ei ollut kahta sanaa kumman auton tuo kaveri olisi valinnut. Siis valinta osui tuohon e60:seen.
Comment