Kului päivä, kului toinen... coupe lötköttää pihassa kantaen räikeän punaista alennuslappua kaulassaan. Kerta ei niin ei. Lähtee liikkeeseen vaihdossa, joten sieltäpä voi halukas sen noukkia varsin topakkaan hintaan.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by joko View PostEn tiedä minusta tuo e60 tuntuu edellisen e39 jälkeen näppärämmältä, johtuisko sitten että e39 ei ollu servotronikkia eikä parkkitutkia? Tuo e60 aktiivi-ohjauksella ja parkkitutkilla on aika hämmästyttävä laite kaupunkipyörityksessä. Rattia kun käännät 2 kierrosta liikkuu renkaat ääriasennosta toiseen. Ja sitten pysäköinti ahtaisiin paikkoihin on vielä helpompaa kun ei tarvitse juuri katsoa etäisykksiä muutakuin näytöltä... Mutta pieni on vain tuo e60 sisätiloiltaan, takapenkin tekee ahtaaksi vielä tuo kardaanitunneli. Mutta siitä en kyllä kovin helposti kyllä luovukkaan. Täysin 4 hengen auto tuo on ja jos edessä haluaa mukavasti istua niin taakse ei sitten sovi kovin pitkäjalkaisia ihmisiä...
Mulla on ollut 6x E39, ilman ja servotronicin kanssa. Prefaceliftejä ja faceliftejä. Uskoisin, että oma E39 tuntemus on aika vahva.
Tämä nykyinen E60 on dynamic drivellä sekä aktiiviohjauksella.
Olen sitä mieltä, että vaikka sitä E39:iä pitääkin ratin puolesta vatkata enempi kuin E60:stä (AS:llä), niin silti E60 tuntuu autona jotenkin isommalta. Se tuntuu hitusen jopa minusta siltä "laivalta", mistä TJJ mainitsi aiemmin. Ei nyt häiritsevästi tokikaan, mutta tuntuma on E60:ssä minusta selkeästi isomman olonen. Ei tarkoita sitä ohjauksen näppäryyttä, koska tosiaan E60 on kuin mato noilla kamoilla. Menee minne vaain näppärästi.
Nää on varmaan makuasioita ja subjektiivisia kokemuksia, mutta minusta E39 tuntuu ajossa jotenkin pienemmältä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostMoi,
Mulla on ollut 6x E39, ilman ja servotronicin kanssa. Prefaceliftejä ja faceliftejä. Uskoisin, että oma E39 tuntemus on aika vahva.
Tämä nykyinen E60 on dynamic drivellä sekä aktiiviohjauksella.
Olen sitä mieltä, että vaikka sitä E39:iä pitääkin ratin puolesta vatkata enempi kuin E60:stä (AS:llä), niin silti E60 tuntuu autona jotenkin isommalta. Se tuntuu hitusen jopa minusta siltä "laivalta", mistä TJJ mainitsi aiemmin. Ei nyt häiritsevästi tokikaan, mutta tuntuma on E60:ssä minusta selkeästi isomman olonen. Ei tarkoita sitä ohjauksen näppäryyttä, koska tosiaan E60 on kuin mato noilla kamoilla. Menee minne vaain näppärästi.
Nää on varmaan makuasioita ja subjektiivisia kokemuksia, mutta minusta E39 tuntuu ajossa jotenkin pienemmältä.
Tero2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostVähän offtopic, minusta E60 näyttääkin niin isolta etten oikeen tykkää enää siintä, E39 on paljon siromman näköinen..
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Jaahas, kaupanteko vilkastuu. Seiskaan olisi tyrkyllä "jo" kolme erilaista vehjettä, joista yks samaa merkkiä.
Nyt viimeiseksi tarjottiin S6 Avant Audia vuosimallia -96, ei kyllä ole ns. haarukassa, mutta kiinostaa ehkä vähän. Väärä paikka varmasti kysyä, mutta olisiko tuollaisesta mihinkään?, 2.2T automatti tarkalleen.:think
Jos tuollaisella talven yli ajelisi ja yrittäisi sitten tyrkyttää sovinisti-siolle keväämmällä, menisiköhän seiskaa paremmin kaupaksi..:think
Comment
-
-
Kaikki tietysti riippuu hinnasta, mutta itse en sekaantuisi automaattivaihteiseen ässäaudiin. Minulla oli samanlainen, mutta manuaalina aikanaan ja kovasti kuulin huonoa palautetta tuosta automaatista. Vikoja riittää ja kallista huoltaa. Kaikkihan nämä tietysti on ykslöitä, mutta tuon automaatin tsekkaisin tarkasti ennen mahdollista kaupantekoa.
Mukavia autoja ajaa sillon kun toimivat, mutta tuon ikäiset ässät alkaa olemaan enemmän tai vähemmän projekteja jo nykyisin.
En usko, että tulevaisuudessa juurikaan helpompi myydä mitä seiska..
Originally posted by Janzu View PostJaahas, kaupanteko vilkastuu. Seiskaan olisi tyrkyllä "jo" kolme erilaista vehjettä, joista yks samaa merkkiä.
Nyt viimeiseksi tarjottiin S6 Avant Audia vuosimallia -96, ei kyllä ole ns. haarukassa, mutta kiinostaa ehkä vähän. Väärä paikka varmasti kysyä, mutta olisiko tuollaisesta mihinkään?, 2.2T automatti tarkalleen.:think
Jos tuollaisella talven yli ajelisi ja yrittäisi sitten tyrkyttää sovinisti-siolle keväämmällä, menisiköhän seiskaa paremmin kaupaksi..:thinkA5 2.0tq S-tronic -13
Comment
-
-
Originally posted by Jape2 View PostKaikki tietysti riippuu hinnasta, mutta itse en sekaantuisi automaattivaihteiseen ässäaudiin. Minulla oli samanlainen, mutta manuaalina aikanaan ja kovasti kuulin huonoa palautetta tuosta automaatista. Vikoja riittää ja kallista huoltaa. Kaikkihan nämä tietysti on ykslöitä, mutta tuon automaatin tsekkaisin tarkasti ennen mahdollista kaupantekoa.
Mukavia autoja ajaa sillon kun toimivat, mutta tuon ikäiset ässät alkaa olemaan enemmän tai vähemmän projekteja jo nykyisin.
En usko, että tulevaisuudessa juurikaan helpompi myydä mitä seiska..Nykyään niitä on niin paljon tarjolla että hinta on pudonnut rajusti. Minulla oli niitä 2 kpl , molemmat automaatit. Ei mitään ongelmia vaikka molemmat olikin lastutett noin 280hv+. Eli en ainakaan usko että loota olis huonompi kun esim bmw GM.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Jape2 View PostKaikki tietysti riippuu hinnasta, mutta itse en sekaantuisi automaattivaihteiseen ässäaudiin. Minulla oli samanlainen, mutta manuaalina aikanaan ja kovasti kuulin huonoa palautetta tuosta automaatista. Vikoja riittää ja kallista huoltaa. Kaikkihan nämä tietysti on ykslöitä, mutta tuon automaatin tsekkaisin tarkasti ennen mahdollista kaupantekoa.
Mukavia autoja ajaa sillon kun toimivat, mutta tuon ikäiset ässät alkaa olemaan enemmän tai vähemmän projekteja jo nykyisin.
En usko, että tulevaisuudessa juurikaan helpompi myydä mitä seiska..
Eteenpäin myymistä luulisin vähän helpommaksi kuin hinnat-alkaen moottorilla varustetun seiskan, vielä kun joku myy tuollaista seiskaa alta 4k€ ja kaikkihan hinnoittelee tämänkin sitten sen mukaan vaikka samankuntoisesta autosta ei voida edes puhua.
Originally posted by EPDM View PostNäin se on. Ensimmäinen auto "verohelpotuksen" jälkeen oli 92 ur(s4) kombi 2.2t. Maksoin siitä silloin 22t euroa..Nykyään niitä on niin paljon tarjolla että hinta on pudonnut rajusti. Minulla oli niitä 2 kpl , molemmat automaatit. Ei mitään ongelmia vaikka molemmat olikin lastutett noin 280hv+. Eli en ainakaan usko että loota olis huonompi kun esim bmw GM.
eli voi laueta any given sunday
Comment
-
-
Ei se Bemun myyminen sietämättömän vaikeaa ollut. -95 328i touring puolitoista viikkoa nettiautossa, 1200 katselukertaa, jokusia puheluita ja ensimmäinen paikalle saapunut auton vei. Tiputin hinnan tosin 8500€ --> 7500€ ja heti rupes tapahtumaan. Eli kyllä nämä kaupaksi saa jos haluaa.
Myymisen teki sietämättömän vaikeaksi lähinnä ostajat, soitetaan että tullaan katsomaan, sovitaan aika ja sitten ei saatana ilmestytä paikalle. Ei soittoa, ei mitään! Vituttaa mustaa autoa aina käyttää pesussa kurakelien takia haamuostajille ja venttailla lippujen ja lappujen kanssa.. EI NÄIN!
Tätä threadia kun lueskellut niin jotenkin piti hyvänä merkkinä sitä kun porukka soittaa henk.koht mutta kolmannen eri feidauksen jälkeen oli vähän skeptinen... Ja en todellakaan ruvennut soittelemaan perään.
Itse olin kuitenkin aika varma että jos saan paikan päälle katsomaan niin auto kans lähtee mukaan, niin hyväkuntoinen se oli. Ja niinhän siinä sitten kävikin loppujen lopuksi... Tosin huomiseksi ja viikonlopuksi olisi ollut "varmoja katsojia" enemmänkin mutta pakkohan se oli myydä kun joku tuli paikalle asti.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostEi se Bemun myyminen sietämättömän vaikeaa ollut. -95 328i touring puolitoista viikkoa nettiautossa, 1200 katselukertaa, jokusia puheluita ja ensimmäinen paikalle saapunut auton vei. Tiputin hinnan tosin 8500€ --> 7500€ ja heti rupes tapahtumaan. Eli kyllä nämä kaupaksi saa jos haluaa.
Myymisen teki sietämättömän vaikeaksi lähinnä ostajat, soitetaan että tullaan katsomaan, sovitaan aika ja sitten ei saatana ilmestytä paikalle. Ei soittoa, ei mitään! Vituttaa mustaa autoa aina käyttää pesussa kurakelien takia haamuostajille ja venttailla lippujen ja lappujen kanssa.. EI NÄIN!
Tätä threadia kun lueskellut niin jotenkin piti hyvänä merkkinä sitä kun porukka soittaa henk.koht mutta kolmannen eri feidauksen jälkeen oli vähän skeptinen... Ja en todellakaan ruvennut soittelemaan perään.
Itse olin kuitenkin aika varma että jos saan paikan päälle katsomaan niin auto kans lähtee mukaan, niin hyväkuntoinen se oli. Ja niinhän siinä sitten kävikin loppujen lopuksi... Tosin huomiseksi ja viikonlopuksi olisi ollut "varmoja katsojia" enemmänkin mutta pakkohan se oli myydä kun joku tuli paikalle asti.
Mutta en oikein vieläkään ymmärrä mistä E36:n hinnat muodostuu, koska ei tuo 7500 euroakaan vielä edulliselta tuntunut, jos suorasta käteiskaupasta on kyse.
Seiskan hinnan pudotin alle 7k€, josko kiinnostus kasvaisi, odotellaan.
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostOnneksi olkoon
Mutta en oikein vieläkään ymmärrä mistä E36:n hinnat muodostuu, koska ei tuo 7500 euroakaan vielä edulliselta tuntunut, jos suorasta käteiskaupasta on kyse.
Seiskan hinnan pudotin alle 7k€, josko kiinnostus kasvaisi, odotellaan.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostEli kyllä nämä kaupaksi saa jos haluaa.
Mun puolesta olkoon tuossa pihassa sitten, autossa kun ei ole mitään vikaa ja kaikki toimii erinomaisesti.
Comment
-
-
Originally posted by M&M View PostTottahan toki kaiken saa myydyksi jos on valmis tiputtamaan hinnan tarpeeksi alas. Rajansa kuitenkin kaikella, itse kun en aio antaa 328:ia ilmaiseksi vain sen vuoksi että siitä pitäisi jossain vaiheessa luopua ja saada isompaa autoa alle.
Mun puolesta olkoon tuossa pihassa sitten, autossa kun ei ole mitään vikaa ja kaikki toimii erinomaisesti.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostMyymisen teki sietämättömän vaikeaksi lähinnä ostajat, soitetaan että tullaan katsomaan, sovitaan aika ja sitten ei saatana ilmestytä paikalle. Ei soittoa, ei mitään! Vituttaa mustaa autoa aina käyttää pesussa kurakelien takia haamuostajille ja venttailla lippujen ja lappujen kanssa.. EI NÄIN!
Kyllä alkaa ymmärtää jobbareiden kyynisyys jos porukkaa on sellaista....:thinkViviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostMutta en oikein vieläkään ymmärrä mistä E36:n hinnat muodostuu, koska ei tuo 7500 euroakaan vielä edulliselta tuntunut, jos suorasta käteiskaupasta on kyse.Originally posted by M&M View PostTottahan toki kaiken saa myydyksi jos on valmis tiputtamaan hinnan tarpeeksi alas. Rajansa kuitenkin kaikella, itse kun en aio antaa 328:ia ilmaiseks...BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
Comment