Mutta jos vähän ajaa niin ei kai sillä ole merkitystä onko miten taloudellinen.
Pääasia siin ajamisen mukavuudessa. :think
Heh.
Mä oon kyllä tasan samaa mieltä tuosta taloudellisuusasiasta, mutta eikös se ole myös niin että jos ajaa vähän niin on lopulta ihan sama myös sen mukavuuden kanssa?
Mun mielestä tuollainen 740i on järkevimmillään, kun ajelee keskivertomäärän. Ehkä sellaisilla 20 - 40tkm vuodessa kilsoilla tuo olisi suunnilleen se mitä hakisin. Jollain 5tkm vuodessa tasolla lähinnä itseä harmittaa, jos pihassa seisoo joku kaikkien kilometrinnielijöiden äiti.
Onko kenellä kokemusta auton "myyntitiliin" laittamiseen?
Voisin "kuvittella" että siinä voi olla hyötyä kun kyseessä on ainakin pintapuolisesti katsottu hieman parempi kun häkkimyymämainen liike http://www.premiumautofinland.fi/ ja eihän mun kärry nyt ihan huono ole.
Tässä tapauksessa ne otta 7% provika, mika laittaisin kylmästi nykyisen pyyntihinnan päälle. Jos ei me myyntiin kevään menessä niin eipä ole mitään menetettykään...:think
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Mä oon kyllä tasan samaa mieltä tuosta taloudellisuusasiasta, mutta eikös se ole myös niin että jos ajaa vähän niin on lopulta ihan sama myös sen mukavuuden kanssa?
Mun mielestä tuollainen 740i on järkevimmillään, kun ajelee keskivertomäärän. Ehkä sellaisilla 20 - 40tkm vuodessa kilsoilla tuo olisi suunnilleen se mitä hakisin. Jollain 5tkm vuodessa tasolla lähinnä itseä harmittaa, jos pihassa seisoo joku kaikkien kilometrinnielijöiden äiti.
Niin jä näin. Puolessa vuodessa kilsoja tullut 10 tkm, mikä on aika keskimääräinen ajosuorite, mutta tuo on tullut pääasiassa pätkäajoista Kehä III:n sisäpuolella. Jostain on jäänyt tavaksi aina tankata n. 20 litraa kerralla, niin seiskan kanssa se tankkauspaikka on tullut tutuksi. Eihän bemaristi ole köyhä, mutta välillä on käynyt mielessä muitakin kohteita joihin tuon rahan olisi voinut sijoittaa.
En kuitenkaan sanoisi tuota bensarosvoksi, kun pitkää matkaa pääsee ajamaan, niin kulutus jopa yllättää positiivisesti.
Kuriositeettina ajan tuolla 20 litralla viikon työmatkat 316:lla, mutta matkanteko ja tyyli on "hieman" erilainen
Hieman kuin viha-rakkaus suhde, tankatessa vihaan sitä, ajaessani rakastan
Menihän se "vihdoin" kaupaksi.. oisko ollu jotain 3kk nettiautossa, 2800 kertaa katsottu.. viimesen viikon aikana soittoja tuli n. 7 kpl.. aikaisemmin none.
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment