Originally posted by Kirsikoo
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kirsikoo View PostPitäisikö sitä ilmoituksessa rehellisenä miehenä mainita, että kilsoja puuttuu mittarista, kun vertaa tuohon vanhaan ilmoitukseen?
Tai ei ainakaan noin kovin mainostaa tuota 199tkm, kun ei paikkaansa pidä?
http://www.nettiauto.com/bmw/525/2615585Ajamisen iloa vuoden jokaisena päivänä.
Comment
-
-
Onko tuo nyt sitten ihme jos ei kauppa käy, porukka kuitenkin seurailee noita myytyjäkin ja tuokin on tod. näköisesti huomattu. Lisäksi jos kilsat heittää jo ilmoituksessa niin ainakaan itse en usko sanaakaan muustakaan mitä siinä kerrotaan. Lisäksi hintahan tuossa on kanssa ainoastaan noussut niin sekin voi vaikuttaa.
Kilsat kohdalleen ja poistaa kärryn myynnistä, ottaa uudet kuvat ja muutaman kk:n päästä uudelleen myyntiin.
Sinäkö sen mittarilukeman muutit vai oliko jo.Last edited by advance; 21-02-2010, 08:58.
Comment
-
-
Upataanpas mielenkiintoista threadia off-topicilla.
Eli Mersun myymisen sietämätön vaikeus:
Tästä autosta kyse http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3043095 olen nyt avokin kanssa kaupannut tuota nyt muistaakseni 3-4kk ja tosiostajia ei näy. Kyselyitä sekä vaihtotarjouksia on tullut jo toista sataa.
Ainoastaan yksi "ostajaehdokas" on käynyt katsomassa autoa, mutta hänkään ei kyllä todellisuudessa ollut mitään ostamassa, vaan alaikäisen pojan kanssa kävivät autoa koeajamassa. Eli ei ollut rahoja mukana tai edes toista kortillista että mahdollisen osto tapahtuman jälkeen joku olisi auton voinut ajaa poiskin. Tämä ostaja ei keksinyt autosta sinänsä mitään vikaa, mutta piti lähteä vaimoa hakemaan töistä
Soitot on ollut hauskoja, kaksi ihmistä on soitellut ja ihmetellyt halpaa hintaa muihin verrattuna (ostoaikeita ei näillä sankareilla ilmeisesti kuitenkaan ollut). Toisenlaisen puhelun sain kun eräs vanhempi mies soitti ja oli myös pojalleen haaveilemassa mersua. Alkuun tämä ukko kuulosti aivan asialliselta ehdokkaalta. Kuitenkin yhtäkkiä hinnasta keskustaltaessa alkoi ukko kiihtymään ja läähättämään(!) puhelimeen että "liian kallis, liian kallis" ja jatkoi tätä vaikka kuinka pitkään vaikkei hinnasta oltu vielä kunnolla keskusteltukkaan. Sitten alkoi väittämään että olen auton tonnilla ostanut ja kun sanoin etten todellakaan ole niin hän tokaisi että "myy sitten muualle" ja laittoi luurin korvaan. Tänään sitten nainen oli eukolle soittanut ja kysynyt tätä kuuluisaa tiukkaa hintaa. Eukko oli sanonut ettei hän uskalla luvata kuin 2800euroon auton ja että hänen olisi keskusteltava ensin minun kanssa. Noh, luurin toisessa päässä oltiin hiljaa ja lopulta tokaistiin että hän oli ajatellut n. puolia pyyntihinnasta koska hän asuu lahdessa asti ja tulee kalliiksi auto hakea. Siis mitä v***ua, onko se meidän ongelma tai syy pudottaa hintaa 50%?!! Lisäksi on ollut todella paljon näitä "joo tullaan ensviikolla kattomaan" ja sitten ei lopulta ole kuulunut mitään.
Mersun hintaa voi varmaan joku pitää kovana vanhasta autosta mutta siltikin kyseessä on tälläkin hetkellä nettiauton halvin ehjä 4-matic.Last edited by Deckki; 28-02-2010, 20:54.Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostNäin meillä hoidetaan asiat lahdesta käsinOriginally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View PostUpataanpas mielenkiintoista threadia off-topicilla.
Eli Mersun myymisen sietämätön vaikeus:
Tästä autosta kyse http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3043095 olen nyt avokin kanssa kaupannut tuota nyt muistaakseni 3-4kk ja tosiostajia ei näy. Kyselyitä sekä vaihtotarjouksia on tullut jo toista sataa.
Ainoastaan yksi "ostajaehdokas" on käynyt katsomassa autoa, mutta hänkään ei kyllä todellisuudessa ollut mitään ostamassa, vaan alaikäisen pojan kanssa kävivät autoa koeajamassa. Eli ei ollut rahoja mukana tai edes toista kortillista että mahdollisen osto tapahtuman jälkeen joku olisi auton voinut ajaa poiskin. Tämä ostaja ei keksinyt autosta sinänsä mitään vikaa, mutta piti lähteä vaimoa hakemaan töistä
Soitot on ollut hauskoja, kaksi ihmistä on soitellut ja ihmetellyt halpaa hintaa muihin verrattuna (ostoaikeita ei näillä sankareilla ilmeisesti kuitenkaan ollut). Toisenlaisen puhelun sain kun eräs vanhempi mies soitti ja oli myös pojalleen haaveilemassa mersua. Alkuun tämä ukko kuulosti aivan asialliselta ehdokkaalta. Kuitenkin yhtäkkiä hinnasta keskustaltaessa alkoi ukko kiihtymään ja läähättämään(!) puhelimeen että "liian kallis, liian kallis" ja jatkoi tätä vaikka kuinka pitkään vaikkei hinnasta oltu vielä kunnolla keskusteltukkaan. Sitten alkoi väittämään että olen auton tonnilla ostanut ja kun sanoin etten todellakaan ole niin hän tokaisi että "myy sitten muualle" ja laittoi luurin korvaan. Tänään sitten nainen oli eukolle soittanut ja kysynyt tätä kuuluisaa tiukkaa hintaa. Eukko oli sanonut ettei hän uskalla luvata kuin 2800euroon auton ja että hänen olisi keskusteltava ensin minun kanssa. Noh, luurin toisessa päässä oltiin hiljaa ja lopulta tokaistiin että hän oli ajatellut n. puolia pyyntihinnasta koska hän asuu lahdessa asti ja tulee kalliiksi auto hakea. Siis mitä v***ua, onko se meidän ongelma tai syy pudottaa hintaa 50%?!! Lisäksi on ollut todella paljon näitä "joo tullaan ensviikolla kattomaan" ja sitten ei lopulta ole kuulunut mitään.
Mersun hintaa voi varmaan joku pitää kovana vanhasta autosta mutta siltikin kyseessä on tälläkin hetkellä nettiauton halvin ehjä 4-matic.
Mua vois tommonen mersu kiinnostaakin, jonkun kerran tullut kateltua nettiautossa. Ainut että on niin etäällä ja tuo "vanhempi" sisusta hiukan tökkii vaikka nahkaa onkin.. Niin ja tuo E39 pitäisi saada ensin menemään tai vaihdossa. Eipä ole siihenkään edes näitä "tulen ensi viikolla katsomaan" tyyppejä ollut kuin yksi ja sekin jätti tulematta vaikka asui 50km päässä. Saa nähä kun tänä iltana soitti taas tuosta jopa 50km päästä joku että tulee huomenna noita Cabrion vanteita ostamaan, että tuleeko ja ilmottaako mitään sitten jos ei tule. Suurella jännityksellä odotan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Onnea EPDM:lle ämmän myymisestä2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostNo jo oli aikakinJäikö harrastajalle?
Toivottavasti ei raiskata tätä hienoa peliä.
2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Njoo...en tiedä pitäisko itkeä tai naurata...mies (isä) soitti aamulla kysyi muutamia tyhmiä kysymyksiä mikä oli jo mainittu myynti tekstissä....ok hän miettii ( the usual). Nainen soitti "ostetaan autosi, antaisitko tilinumerosi....niin poikani tulee hakemaan sen ilalla"...muutamia sekunnin hiljaisuus ( minun puolelta...) "siis hyvä rouva..haluatteko siirtää rahat tililleni ilman että olette edes nähnyt autoni"....joo...mitä onko siinä joku ongelma? meillä on jopa tili samassa pankissa..(nordea).
Ok.. tässä vaiheessa 99.9% ihmiskunnan jäsenistä olis sanonnut joo no mitäpäs siinä, tässä tilinumero...mutta minullahan tuli jeezus mainen tarve sanoa että en ainakaan minä noin tekisi. Nainen alkoi haparoida..."no joo niin varmasti olettekin oikeassa". Ehdotin että kun poikanne on sitten nähnyt auton ja kaikki on ok , niin tehdään netin kautta tilisiirto ( 25k). Sitten oli jotain ihme vaikea että ei hän haluasi antaa pojalle ne salasanat...:think
No joo, siinä vaiheessa voitte kuvitella että olisin voinnut tietysti potkia itselleni persukseen jos vain pystyisin..ja kovaa....Hän sitten pukee päälle ja menee paikaliseen pikku kylän pankkiin ja antaa pojalle sitten käteistä mukaan. Ok... Puoli neljä tuli sitten soittä nordean virkailialta että eihän meillä ole täälä perä-yli-ali-hikiän konttorissa 25k käteistä, ja että hänen mielestä pankki wekseli ( tai miten se sitten kirjoitetaankin) olis paras maksu muoto...ok no käyhän se minulle.
Eli klo 22 jotain tänään sitten vm 90 syntynyt sankari ja hänen mykkä tyttöystävä saapuivat, malli merkintä, ei koskaan ajannut bmw ( mutta broidi kyllä), ei koskaan ajannut takavetoista autoakaan, ja en oikeastaan tiedä tästä mailmasta mitään paitsi että mamma ja pappa maksaa. Ja noin 500m lenkin jälkeen totesi että autohan on mahtava...ja että kas niin moottorihan on tuola, ja mitenhän se radio toimii....osti mun h e l v e t i n hienossa kunnossa oleva harraste auto.
90% varmuudella ne ovat nyt jossakin toisessa kyydissä, vaihtehto poliisi tai ambulanssi...keli on meinaa aika haasteelinen ja ne nastarenkaat ei ihan laatu/merkki tavaraa.
Tietysti tää voi olla fantastinen hujaus, ja tämä hyvin sanomaton pikku shekki kädessäni voi olla täysin feikki, mutta sitten täytyy vaan sanoa että helvetin hienosti on pelattu mut ansaan. Se asia selviää huomenna aamulla kun kävelen pankista sisään. Minulla on sopivasti olkapään leikkaus klo 10.30 että mut voi sitten siirtää ihan kätsysti mielenterveys osastoon sen jälkeen.
Muistan kyllä vaan että kun minä oli 20v...niin pidin itseäni mailman onnekkain kaverina että sain 5t euron arvoinen golf gti alle...ajat ovat muuttaneet.
Ihmettelen kyllä että auto on ollut myynissä 6kk, yksi kaveri tuli toteamaan että voi harmi että onpas hyvässä kunnasssa niin enpä edes kehtaa tarjota autostasi mitään kun olenkin rahaton. Ja sitten tänään se meni noin vaan...bye bye ämmäLast edited by EPDM; 01-03-2010, 23:49.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNjoo...en tiedä pitäisko itkeä tai naurata...mies (isä) soitti aamulla kysyi muutamia tyhmiä kysymyksiä mikä oli jo mainittu myynti tekstissä....ok hän miettii ( the usual). Nainen soitti "ostetaan autosi, antaisitko tilinumerosi....niin poikani tulee hakemaan sen ilalla"...muutamia sekunnin hiljaisuus ( minun puolelta...) "siis hyvä rouva..haluatteko siirtää rahat tililleni ilman että olette edes nähnyt autoni"....joo...mitä onko siinä joku ongelma? meillä on jopa tili samassa pankissa..(nordea).
Ok.. tässä vaiheessa 99.9% ihmiskunnan jäsenistä olis sanonnut joo no mitäpäs siinä, tässä tilinumero...mutta minullahan tuli jeezus mainen tarve sanoa että en ainakaan minä noin tekisi. Nainen alkoi haparoida..."no joo niin varmasti olettekin oikeassa". Ehdotin että kun poikanne on sitten nähnyt auton ja kaikki on ok , niin tehdään netin kautta tilisiirto ( 25k). Sitten oli jotain ihme vaikea että ei hän haluasi antaa pojalle ne salasanat...:think
No joo, siinä vaiheessa voitte kuvitella että olisin voinnut tietysti potkia itselleni persukseen jos vain pystyisin..ja kovaa....Hän sitten pukee päälle ja menee paikaliseen pikku kylän pankkiin ja antaa pojalle sitten käteistä mukaan. Ok... Puoli neljä tuli sitten soittä nordean virkailialta että eihän meillä ole täälä perä-yli-ali-hikiän konttorissa 25k käteistä, ja että hänen mielestä pankki wekseli ( tai miten se sitten kirjoitetaankin) olis paras maksu muoto...ok no käyhän se minulle.
Eli klo 22 jotain tänään sitten vm 90 syntynyt sankari ja hänen mykkä tyttöystävä saapuivat, malli merkintä, ei koskaan ajannut bmw ( mutta broidi kyllä), ei koskaan ajannut takavetoista autoakaan, ja en oikeastaan tiedä tästä mailmasta mitään paitsi että mamma ja pappa maksaa. Ja noin 500m lenkin jälkeen totesi että autohan on mahtava...ja että kas niin moottorihan on tuola, ja mitenhän se radio toimii....osti mun h e l v e t i n hienossa kunnossa oleva harraste auto.
90% varmuudella ne ovat nyt jossakin toisessa kyydissä, vaihtehto poliisi tai ambulanssi...keli on meinaa aika haasteelinen ja ne nastarenkaat ei ihan laatu/merkki tavaraa.
Tietysti tää voi olla fantastinen hujaus, ja tämä hyvin sanomaton pikku shekki kädessäni voi olla täysin feikki, mutta sitten täytyy vaan sanoa että helvetin hienosti on pelattu mut ansaan. Se asia selviää huomenna aamulla kun kävelin pankista sisään.
Muistan kyllä vaan että kun minä oli 20v...niin pidin itseäni mailman onnekkain kaverina että sain 5t euron arvoinen golf gti alle...ajat ovat muuttaneet.
Ihmettelen kyllä että auto on ollut myynissä 6kk, yksi kaveri tuli toteamaan että voi harmi että onpas hyvässä kunnasssa niin enpä edes kehtaa tarjota autostasi mitään kun olenkin rahaton. Ja sitten tänään se meni noin vaan...bye bye ämmäF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment