memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomi T
    BTCF Member
    • Apr 2003
    • 3874
    • Nokia

Originally posted by Janzki View Post
    Vaan vertaappa jaappanilaiseen joka menee CO2 päästöillä..Eikä tuo nyt mistään keveimmästä päästä ole, ja kulutuskin taitaa suht korkealla pyöriä.
    Ai 1988 japsi menee CO2-päästöillä?

Tuosta voi miettiä tuleeko E30 korkeat verot.. Toki joku Corolla on kevyempi, mutta onko muutamalla kympillä mitään merkitystä.

BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
    ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
    ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
    BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

ex. 54*BMW

Comment

• ka00z
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1805
      • Varsinais-Suomi

Originally posted by Tomi T View Post

Tuosta voi miettiä tuleeko E30 korkeat verot.. Toki joku Corolla on kevyempi, mutta onko muutamalla kympillä mitään merkitystä.

Eipä se montaa kymppiä laske, mutta jäynä se on pienikin jäynä. Tajusin että tuossa puhuttiin uudehkon japanilaisen päästöistä lasketusta verosta, joka tuskin on monessa tapauksessa pienempi kuin wanhan e30.

Voi olla, että pidemmällä juoksulla tuo veron määrä on vain jarrutusraita vakuutusmaksujen rinnalla
      Last edited by ka00z; 28-06-2010, 19:51.
      W124 voll, markalla pidemmälle

Comment

• Janzki
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 4947
        • Lohja

Originally posted by Tomi T View Post

Puhuinko vuosimallista mitään? hehe..Nooh.
        Olkoon, en jaksa rautalangasta vääntää lisää, ja taittokonetta ei ole että pellistä voisi esimerkin iskeä.
        Sähköposti.
        IG: janzki_

Comment

• _nixu_
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 8975
          • Kellokoski

Vaan vertaappa jaappanilaiseen joka menee CO2 päästöillä..Eikä tuo nyt mistään keveimmästä päästä ole, ja kulutuskin taitaa suht korkealla pyöriä.
          Varmasti onkin sama ostajakunta E30 325ix:llä ja tojota variksella

Harrasteautohan tuo E30 jo on mutta jos hyvän haluaa niin ne maksaa. Alkuperäisiä siistejä 325i ei todellakaan enää puissa kasva joten hinnat on pikemminkin nousussa. Toisin kun e39 tms käyttökatiskoilla
          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• H4ck
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2008
            • 659
            • Helsinki/Eesti

Lisättävää/Poistettavaa?
            Varaosat, huolto ja maalaus.

-BMW käytetyt ja uudet varaosat 040 635 4450

Comment

• BmwPunisher
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 7629
              • Lemu

Originally posted by Sampza View Post
              Sähköpostiin tuli viesti:

Sinulla on kaunis auto haluan ostaa sen. Mista voin nähdä sen?

-Bingabonga mugabe
              <--- nimi muutettu
              vastaava tapaus mullakin, tosin itse pääsin näin pitkälle.. ja mulla myös 320d Bemari kaupan, katsoin että sullakin tollanen sigussa..

ostaja : Sinulla on kaunis auto, ja haluan ostaa sen. Haluaisin tietää, mistä näen sen?

minä : Heipsan! Auton näkee Raisiossa Turun läheltä.. mistä päin tulisit katsomaan autoani? mikko myllyoja / 041-5487684

ostaja : Tulen huomenna nähdä sitä, koska olen hyvin kiinnostunut, mutta ei ennen kuin lähettää minulle kopion asiakirjoista, jotta tiedän teidän auto. Lähetä se ja palaan huomenna rahalla, koska haluan ostaa sen.
              Toivottavasti teemme liiketoimintaa

minä
              : Huominen ei käy, koska nyt on juhannus, mutta jos olet oikeasti kiinnostunut, niin autoa pääset kyllä katsomaan.. mitä asiakirjoja haluat nähdä? soita minulle, niin puhutaan lisää autostani.. mikko myllyoja / 041-5487684

ostaja : kunnes lähetät minulle asiakirjoja ajoneuvon en tee mitään käsitellä sinua. ei kopioida ollenkaan. hei

minä : asiakirjoja? tarkoitatko rekisteriotetta?

ostaja : Asiakirjojen keskimääräinen todistus auton.

minä : lähetän auton rekisteri otteesta sinulle huomenna valokuvan. auto on sav-rahoituksen nimissä ja minä olen haltijana autolla. kun kauppa summa .....e on maksettu minulle, niin minä maksan loppuvelan sav-rahoitukselle ja auto voidaan siirtää sinun nimiisi.

ostaja : lähettää sen huomenna nähdä ja sen jälkeen minä tulen teille rahalla. kiitos

minä : tässä valokuva rekisteriotteesta.. koska tehdään kaupat autosta? mikko

ostaja : ok kiitos, mutta minun täytyy nähdä passin joten tiedän varmasti auto se on nimesi, koska mielestäni ei ole sinun. Lähettäkää minulle kopio passista omistajan ja huomenna vasta kaksikymmentä tulen kanssa rahalla. kiitos ja toivon et järkyttynyt minun, mutta haluan olla varma, mitä aion ostaa, koska on monia huijaus internet.

minä : ei minulla ole passia, eikä edes ajokorttia tällä hetkellä.. minulla on vain kuvallinen kela kortti, jolla voin todistaa henkilöllisyyteni sinulle.. auto on SAV-rahoituksen nimissä ja minä olen auton haltijana.. mutta voin silti myydä sen kunhan vain maksetaan autossa oleva velka SAV-rahoitukselle.. tämä alkaa vaikuttaa nyt joltain vitsiltä jo..

ostaja : ok lähettää minulle niin tiedän olet omistaja ja minä tulen teille tänään, jos lähetät minulle vasta kolme

minä : en lähetä henkilötietojani sinulle, koska en edes itse tiedä kuka olet.. jos haluat tehdä kauppoja, niin tulet paikanpäälle toteamaan henkilöllisyyteni.. soita minulle 041-5487684 / Mikko Myllyoja

minä : tässä nyt kuitenkin minun kela kortistani kuva, jossa peitin henkilötunnuksen loppu osan.. mikko myllyoja

mahtaakohan noista mun rekisteriotteen ja kela kortin kuvista olla hänelle jotakin hyötyä?
              E70 X5 30d

Comment

• Sampza
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2006
                • 1398
                • Rovaniemi

Originally posted by BmwPunisher View Post
                vastaava tapaus mullakin, tosin itse pääsin näin pitkälle.. ja mulla myös 320d Bemari kaupan, katsoin että sullakin tollanen sigussa..

Noniin elikkä tämähän oli juurikin sama tapaus:

jä eilis iltana laitoin ko. tyypille mailia että minun kanssani kaupankäynti hoidentaan vähintäänkin puhelimitse niin eiköhän sieltä vielä illalla myöhään tullut viesti jonka nyt copy/pastetan aivan suoraan häpeilemättä koska täähän on nyt aivan varmaan joku vitun lieron yritys kusettaa jotenkin:

Alesna Pakunada lähetti:

tarkemmat tiedot 23.31 (16 tuntia sitten)

Minun täytyy lähettää minulle kopion todistuksesta niin tiedän mitä ostaa.
                Lähettäkää minulle tänään ja huomenna tulevat rahat käteisellä.

Ja tämä konna "käyttää" puhelinnumeroa 040777121 johon yritin piruuttani soittaa mut eihän toi ole edes käytössä.

bmwpunisher ollaampa kuulolla vaikka privalla jos jotain uutta ilmenee...

Tässä vielä tämä oman auton myynti-ilmo:

320d touring M-sport -09
                320d -02
                1250 Bandit S

Comment

• Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

*Plaa plaa*

minä : tässä nyt kuitenkin minun kela kortistani kuva, jossa peitin henkilötunnuksen loppu osan.. mikko myllyoja

mahtaakohan noista mun rekisteriotteen ja kela kortin kuvista olla hänelle jotakin hyötyä?
                  Boldatulla toiminnalla vältit tulevat ongelmat

Elkää nyt jumalauta ihmiset ihan oikeasti lähtekö noihin mukaan muuta kuin vitsillä !
                  Itse olen ulkomaalaiselle auton myynyt, osasi ihan hienosti soittaa, teititteli ja kaupankäynti kävi sujuvasti Englanniksi.
                  Eli siis, noihin epämääräisiin Suomennoksiin jne. tulee aina suhtautua varauksella, lähes(sen takia että joku foorumipoliisi alkaa kuitenkin pätemään että kyllä on auto myyty meileillä, joo varmasti) poikkeuksetta oikea ostaja soittaa aina.
                  Sähköposti.
                  IG: janzki_

Comment

• BmwPunisher
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 7629
                    • Lemu

Originally posted by Sampza View Post
                    Ja tämä konna "käyttää" puhelinnumeroa 040777121 johon yritin piruuttani soittaa mut eihän toi ole edes käytössä.

bmwpunisher ollaampa kuulolla vaikka privalla jos jotain uutta ilmenee...
                    sama numero (joka on muuten liian lyhyt) ja sama kaveri! Alesna Pakunada.. tai ekassa viestissä oli Alesna Pakua..
                    E70 X5 30d

Comment

• Rockford
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 8028
                      • Pinsiö

Elkää nyt jumalauta ihmiset ihan oikeasti lähtekö noihin mukaan muuta kuin vitsillä !
                      Itse olen ulkomaalaiselle auton myynyt, osasi ihan hienosti soittaa, teititteli ja kaupankäynti kävi sujuvasti Englanniksi.
                      Eli siis, noihin epämääräisiin Suomennoksiin jne. tulee aina suhtautua varauksella, lähes(sen takia että joku foorumipoliisi alkaa kuitenkin pätemään että kyllä on auto myyty meileillä, joo varmasti) poikkeuksetta oikea ostaja soittaa aina.
                      Tätä hieman itsekin ihmetellyt, että lähteekö joku oikeasti tosissaan tuollaiseen
                      Laskee yksi plus yksi -> hoono somi, Zairelainen nimi, kyselee epämääräisiä papereita jne.
                      Henk.koht. skippaan poikkeuksetta KAIKKI auto-ja osakyselyt, jos vähänkin haiskahtaa siltä, että kyselijä ei osaa/puhu suomea tai diili haisee selkeästi.

Muutenkin kun kuitenkin suomessa asun, niin ei niin huonosti mene tai epätoivoisesti autokauppa, että alkaisin tilitiedoistani asti lähettämään jollekin Abullah Bumbalalle afrikan perämetsiin, kun kuitenkin joku kotimainenkin kaveri aivan varmasti kyllä soittaa ja tulee paikanpäälle.

Monesti tullut omistakin autoista mailiin pitkiä tekstejä huonolla englannilla, että lähetä autosi kontissa minulle ja minä tarkista auto lähettä raha sinule pulloposti me tehdä hyvä kauppa. Ei tarvitse paljoa miettiä klikkaako roskakoriin.

Kylmässä nyky-maailmassa hyväuskoisuus yleensä tulee kalliiksi ja todella vähällä pääsee, kun jättää oman onnensa nojaan tuollaiset. Puhelimitse monesti myös soittanut joku Afrikan vahvistus, mutta yleensä nekin lyövät luurin korvaan, kun heittelee outoja sanoja englanniksi
                      -Dodge Charger -73
                      -Mercedes-Benz GLK
                      -VW Transporter

Comment

• -challenger-
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2009
                        • 2150
                        • L a h t i

Kylläpä haisee tuo tapaus. Ei missään nimessä kannata ottaa kopioita passeistasi tai muista papereista. Ei sitä tiedä vaikka tekevät väärennettyjä passeja ja saat syytteitä huumeiden salakuljetuksesta tai jotain muuta vastaavaa.. Luin jostain tälläsestä :think

Comment

• MikeDry
                          BTCF Member
                          • May 2006
                          • 6239
                          • Helsinki

En tiedä kuuluuko tämä tänne, miten voi myydä projektin pois. Siis jos aika ei riitä tehdä sitä, kannattaako myydä osina vai pakettina???
                          Kori ei ole tällä hetkellä rullaavana, on kyllä turbo luvallinen kori, mutta on vähän kesken...
                          Last edited by MikeDry; 30-06-2010, 19:36.
                          Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                          Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

Comment

• BMW
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2004
                            • 3828
                            • California

älkää nyt hyvänen aika menkö noihin käännöskoneen muokkaamiin "ostoyrityksiin"! Mitään dokumentteja oli ne rekisteriotteita (joissa lukee runkonumerot jne.) tai vaikka henkilötietoja (kuvia henkilökorteista, passeista jne.) ei tule netissä jakaa kenellekkään. Identiteettivarkauteenhan näillä pyritään yleensä. Tai sitten käytetään jotain sarjanumeroja laittomiin tarkoituksiin.
                            P
                            R
                            N
                            D

Comment

• BmwPunisher
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 7629
                              • Lemu

yllä oleva on varmasti oikeassa..

mitä mieltä arvon raati muuten on tuosta mun autosta? miksei mene kaupaksi?
                              mihin hintaan se pitäisi myydä, että kelpaisi eteenpäin? :think

oikeastaan kiinnostaisi tietää molempien kahden auton oikeat hinnat..
                              E70 X5 30d

Comment

• _nixu_
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 8975
                                • Kellokoski

yllä oleva on varmasti oikeassa..

mitä mieltä arvon raati muuten on tuosta mun autosta? miksei mene kaupaksi?
                                mihin hintaan se pitäisi myydä, että kelpaisi eteenpäin? :think

oikeastaan kiinnostaisi tietää molempien kahden auton oikeat hinnat..

Hintaa alas vaikkapa 500 viikossa ja odottelet milloin tärppää. Sillähän se oikea hinta selviää. Näin se meni e91 kanssa. Pikkuhiljaa hintaa alas niin alkoi löytyä ostajaehdokkaita.
                                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

Working...
                                X