Mitä te horisette, onhan sedan 318is myyty Suomessakin uutena?
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by HC91 View Postfel, fel, fel! käytettynä maahantuotu BMW pitää hinnoitella niin että ensin katsotaan halvimman vähänkään vastaavan auton ostohinta mistä tahansa Saksan kolkasta (länsinaapuri käy myös kurssin ollessa poikkeuksellisen edullinen) + siihen sitten Mahdin mukaiset verot. Myyjän tulee ottaa suosiolla piikkiinsä hakukulut, rekisteröinti, huollot, talvivarustelu jne.
Ehdoton katto pyynnille on Mahdin lukemat
eli sinun tapauksessasi:
Yleinen pyyntihinta(€)11421
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMitä te horisette, onhan sedan 318is myyty Suomessakin uutena?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Jos siitä hinnan tiputtamisesta joku tällaisessa topicissa huutelee, niin eikai siitä itseensä voi ottaa? Toki ei ne autot aina mene kaupaksi vaikka se hinta olisi kuinka kohdallaan, jos kyseiselle autolle ei vaan ole kysyntää. Aina se korimalli on väärä tms. BMW:n ja vielä vähän erikoisemman yksilön myynti lyhentää elinikää varmaan kolmella vuodella. Sen verran stressaavaa touhua se tahtoo olla! Voi olla ihan helvetin onnellinen ettei tarvi olla myymässä omaa autoa! Mutta ostakaa joku Ducati tallista pois tieltä!
Comment
-
-
[Quote = BmwPunisher , 2059820 ] Sama NUMERO ( joka on muuten liian lyhyt ) JA Sama Kaveri !Alesna Pakunada .. Tai ekassa viestissä Oli Alesna Pakua ..
[ / quote ]
Sama kaveri yrittää myös minulta ostatella autoa ja todistuksia kyseleeALPINA B3 -96
E30 Cabriolet
E30 jäärata special edition
ex.
E30 318 Is -90
E30 316 -84
E30 325 -89
E39 525d -03
E39 525i M-sport -03
ALPINA B6 -93
Comment
-
-
Originally posted by ville s View Postmutta kumminkin kannattaa katsoa mitä vastaava maksaa sakuissa ja verot siihen.
kumminkin tekee varmaan aika moni tuommoisen coupen ostaja saman.
se on eri asia jos ei ole pakottava tarve myydä,pitää vaan myynissä jos sattuisi menemään.
mutta jos haluaa myydä niin kannattaa piukkusn hintaa heivata.
ite kyllä tiedän näin työnpuolesta että se tuonti ole vaivatonta ja sen hyvän yksilön saksastakin löytäminen o saakelin vaikeata.
mutta kun ne asiakkaat aina vertaa siihen mobilen halvinpaa ahmedin "huippu yksilöön".
mutta eihän noi e46 coupet ole vieläpaha ylilyönti hinnoissa mitä omasta mielestä e36 328 coupet on ne o kyllä ikäänsä nähdet ylihintaisia.
Tietysti jos peukalo on keskellä kämmentä eikä osaa selvitellä asioita ja vertailla hintatasoa ja rahaa on niin paljon, että paskalle ei taivu niin silloinhan tätä tuonti peliäkään ei tarvitse harrastaa. Kävelee liikkeeseen ja ostaa sen minkä väri näyttää hyvältä ja tuntuu kivalta. Makso mitä makso. Toisaalta osa ajattelee, että tuollainen spekulointi ei maksa vaivaa eikä ole kanttia lähteä autoa hakemaan. Se on "meidän" onni ketkä näitä autoja hakevat. Itse en hae kuin itselleni mutta kyllähän moni jobbari tällä elättää itsensä, eli kai siinä joku järki on? :think
Terveisin, perseaukinen!Last edited by Spatsi; 09-07-2010, 18:05.
Comment
-
-
Originally posted by Spatsi View PostTähän pakko kommentoida. Hyvän yksilön? Voisin väittää, että priimaa on vaikeampi etsiä suomesta kuin saksasta. Mikä takaa, että suomesta ostettu yksilö on niin paljon parempi? Eikös nykysin täällä enää pommeja myydäkkään ja saksassa ne majailevat. Turha kuvitellakkaan, että saksasta saat huippu yksilön samalla hintaa kuin suomesta halvimman. Omamielipide on tuontivehkeistä se, että on enemmän valinnan varaa ja VASTAAVAN kunnoltaan kuin suomessa saat paljon edullisemmin. Jos laittoa muutamalla satasella tai tonnilla niin silti jäädään alle suomen hinnan. Vastaavasti varustetaso on parempi ja vuosimalli tuoreempi sekä kilomertit vähemmän. Nimimerkillä haettu saksata bemari joka oli varmaan täällä kaikkien mielestä "pommi". Takalaakeri aivan lopussa, iskarit finaalissa, vähän ruostetta, puhallin paskana, pikselivikoja näytössä. No autolle tuli hintaa 2000e saksassa. No tulipahan silti tonnin halvemmaksi korjauksineen kun nettiauton halvin yli 300tkm rullattu karvalakki varusteilla.
Tietysti jos peukalo on keskellä kämmentä eikä osaa selvitellä asioita ja vertailla hintatasoa ja rahaa on niin paljon, että paskalle ei taivu niin silloinhan tätä tuonti peliäkään ei tarvitse harrastaa. Kävelee liikkeeseen ja ostaa sen minkä väri näyttää hyvältä ja tuntuu kivalta. Makso mitä makso. Toisaalta osa ajattelee, että tuollainen spekulointi ei maksa vaivaa eikä ole kanttia lähteä autoa hakemaan. Se on "meidän" onni ketkä näitä autoja hakevat. Itse en hae kuin itselleni mutta kyllähän moni jobbari tällä elättää itsensä, eli kai siinä joku järki on? :think
Terveisin, perseaukinen!
-juu tuodaan mekin se +/-100 kpl vuodessa niitä "tuontiromuja".
-tarkotin sillä että jos vaikka oma autosi on keskivertoa paremmassa kunnossa niin silti kannattaa verrata saksan halvimpiin romuihin + vero.
että pääset siittä helposti eroon,ainakin jos koitan olla ottamatta jotain vaihdossa.
Comment
-
-
Originally posted by ville s View Post-juu tuodaan mekin se +/-100 kpl vuodessa niitä "tuontiromuja".
-tarkotin sillä että jos vaikka oma autosi on keskivertoa paremmassa kunnossa niin silti kannattaa verrata saksan halvimpiin romuihin + vero.
että pääset siittä helposti eroon,ainakin jos koitan olla ottamatta jotain vaihdossa.Itse myin autoni myös hirveällä persnetolla mutta menihän se kun oli saatava menemään. Ensimmäinen komentti oli ostajalta, että oli lähdössä saksasta etsimään vastaavaa mutta huomasi autoni olevan saksan hinnoissa niin säästi vaivan. Sanoi, että työkiireitä niin paljon ettei saksaan pääse kunnolla irtoamaan. Sanoi herra myös, että edelliset kaksi autoa on saksasta uitettu. Mutta näin se vain tahtoo näitten bemareitten kanssa olla. Jos haluaa saada suhkot omansa pois niin ostakaa corolla. Niille on kysyntää!
Muuten ei auta kuin painaa hintaa alas ja jos tuntuu, että perse ei kestä myydä tappiolla niin sitten ei auta kuin ajaa itse ja odottaa parempia aikoja. Myin itsekkin autoani viime kesänä ja en saanut sitä mitä pyysin. Tänä kesänä myyntiin ja 3 viikkoa niin auto meni. Hintaa en puottanut kuin 500e.
Se on vaan jotenkin juurtunut suomi-menttaliteettiin, että kaikki pitää saada ilmaiseksi. Tosin ihmekkös se kun vertaa suomen hintatasoa muualle eurooppaan.
Ihan näin ohimennen niin sama meininki jatkuu asuntomarkkinoilla. Oma rivarini myynnissä niin kiinnostus on ollut valtava mutta tarjoukset aivan naurettavasti alakanttiin vrt. vastaaviin. Joten tämänkin kauppaaminen siirtyy ensi vuodelle josko sitten saisi jotain järkevää tarjousta. :think
Comment
-
-
Originally posted by Spatsi View PostNäin juuri. Tätä ajoinkin takaa.Itse myin autoni myös hirveällä persnetolla mutta menihän se kun oli saatava menemään. Ensimmäinen komentti oli ostajalta, että oli lähdössä saksasta etsimään vastaavaa mutta huomasi autoni olevan saksan hinnoissa niin säästi vaivan. Sanoi, että työkiireitä niin paljon ettei saksaan pääse kunnolla irtoamaan. Sanoi herra myös, että edelliset kaksi autoa on saksasta uitettu. Mutta näin se vain tahtoo näitten bemareitten kanssa olla. Jos haluaa saada suhkot omansa pois niin ostakaa corolla. Niille on kysyntää!
Muuten ei auta kuin painaa hintaa alas ja jos tuntuu, että perse ei kestä myydä tappiolla niin sitten ei auta kuin ajaa itse ja odottaa parempia aikoja. Myin itsekkin autoani viime kesänä ja en saanut sitä mitä pyysin. Tänä kesänä myyntiin ja 3 viikkoa niin auto meni. Hintaa en puottanut kuin 500e.
Se on vaan jotenkin juurtunut suomi-menttaliteettiin, että kaikki pitää saada ilmaiseksi. Tosin ihmekkös se kun vertaa suomen hintatasoa muualle eurooppaan.
Ihan näin ohimennen niin sama meininki jatkuu asuntomarkkinoilla. Oma rivarini myynnissä niin kiinnostus on ollut valtava mutta tarjoukset aivan naurettavasti alakanttiin vrt. vastaaviin. Joten tämänkin kauppaaminen siirtyy ensi vuodelle josko sitten saisi jotain järkevää tarjousta. :think
Comment
-
-
Originally posted by Spatsi View PostLisätään nyt vielä tähän se, että voisin väittää jotta bemareiden ostajat seuraavat huomattavasti tarkemmin ko. vehkeiden hintatasoa kuin massakansa.
Lisätään nyt vielä, että siis henkilöt jotka eivät vielä omista bemaria...Last edited by apeke; 10-07-2010, 10:24.
Comment
-
-
Originally posted by ville s View Post-juu tuodaan mekin se +/-100 kpl vuodessa niitä "tuontiromuja".
-tarkotin sillä että jos vaikka oma autosi on keskivertoa paremmassa kunnossa niin silti kannattaa verrata saksan halvimpiin romuihin + vero.
että pääset siittä helposti eroon,ainakin jos koitan olla ottamatta jotain vaihdossa.
Tuotte n.100 autoa vuodessa ja teette niillä persnettoa.
Ainakin kirjoituksestasi saa sen kuvan, vai annatko vain ohjeita muille ja itse toimit päinvastoin?
Voitolla ole väliä, pääasia että saadaan liikevaihtoa.
Comment
-
-
miten ihmeessä nyt siittä sen kuvan saa.
ei kai kukaan sentään tappiolla myy tai pelkkää liikevaihtoa nosta.
koitin vaan kertoa että aina sieltä saksasta ei saa sitä halpaa. vaan yleensä hieman kalliinman kun suomen halvin mutta taas hinta laatu suhteeltaan paremman.
vaan jos haluaa nykyään myydä suoralla rahalla ilman vaihtoa tai rahoitusta. niin kannattaa hieman muuttaa hintaa.
harvoin enään meillä liikeilläkään tuon hintaisen auton kun sinulla saa myytyä pelkällä rahalla ilman vaihtoa saatikka ilman rahoitusta.
kun nykyään kysellään usein alle 2t€ autoihinkin rahoitusta.
jes mutta nyt vklopun viettoon
Originally posted by Ioni79 View PostTuotte n.100 autoa vuodessa ja teette niillä persnettoa.
Ainakin kirjoituksestasi saa sen kuvan, vai annatko vain ohjeita muille ja itse toimit päinvastoin?
Voitolla ole väliä, pääasia että saadaan liikevaihtoa.
Comment
-
-
Originally posted by ville s View Postvaan jos haluaa nykyään myydä suoralla rahalla ilman vaihtoa tai rahoitusta. niin kannattaa hieman muuttaa hintaa.
harvoin enään meillä liikeilläkään tuon hintaisen auton kun sinulla saa myytyä pelkällä rahalla ilman vaihtoa saatikka ilman rahoitusta.-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by ville s View Postmiten ihmeessä nyt siittä sen kuvan saa.
ei kai kukaan sentään tappiolla myy tai pelkkää liikevaihtoa nosta.
koitin vaan kertoa että aina sieltä saksasta ei saa sitä halpaa. vaan yleensä hieman kalliinman kun suomen halvin mutta taas hinta laatu suhteeltaan paremman.
vaan jos haluaa nykyään myydä suoralla rahalla ilman vaihtoa tai rahoitusta. niin kannattaa hieman muuttaa hintaa.
harvoin enään meillä liikeilläkään tuon hintaisen auton kun sinulla saa myytyä pelkällä rahalla ilman vaihtoa saatikka ilman rahoitusta.
kun nykyään kysellään usein alle 2t€ autoihinkin rahoitusta.
jes mutta nyt vklopun viettoon
Edit: Rahaa on ja kuten nick paljastaa en ole enää mikään teini.Last edited by jr66; 10-07-2010, 15:00.
Comment
-
-
Sen huomasin itsekkin, että yksityisen on hankala myydä kallista autoa. Myin omani keväällä pois ja hinta oli halpa. Kysyntää oli älyttömästi, mutta olivat persaukisia. Sen sitte kävi jobbari hakemassa ja laittoi hintaa 4900€ enemmän ja myi pois. Ihmiset myy omiaan vieläkin mitkä oli jo silloin myynnissä kun omani oli. Hintapyyntö on heillä sama kuin liikkeillä, ei sellaisella yhtälöllä saa mitään kaupaksi. Niin ja Rellut ja Pösöt oli kovasti vaihdossa tarjolla puoli ilmaiseksi! huomasin niiden tarjonnasta, että eivät mene kaupaksi edes hinnalla. Toki houkutti yksi vaihtotarjous, mutta heräsin todellisuuteen, että ei kannata alkaa hermojaan menettään myymällä ranskalaisia.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
Comment