memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smistik
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2009
    • 1130
    • Kanta-Häme

    Välirahan perusteella 330dat 2001 277tkm olisin saanut 8-9t€ hyvitystä omasta jos olisin vaihtanut e91:een. Mielestäni tuo 9000 on lähellä auton todellista arvoa (10000 ennemmin), joten kyllähän se kirpaisisi myydä tuolla hintaa. Jos laittaisin nettiautoon, niin varmaan lasiin 10500€ Siitä sitten tarjousten mukaan voi muutaman satkun tiputtaa. No en nyt just ole myymässä, mutta harkinnassa on työmatkan lyhennyttyä.
    ex E91 320d käsiaskilla
    ex E46 330dat
    japski
    ranu

    ex E30 316i 4d

    Comment

    • jumbo
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 6603
      • Lappeenranta

      Originally posted by Thmas View Post
      Tais se hintakin olla ihan ok kun auto lähti tänään uuteen kotiin, myyntiaika 5 pv Kaksi soittajaa, joista ensimmäinen haki auton ja toinen jäi harmittelemaan kun myöhästyi.

      Mitähän sitä sitten keksisi?
      Paljonkos se lopullinen hinta oli, en muista enää pyyntihintaa?
      M550d

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        Originally posted by full View Post
        En olekaan tuollaisia huomannut. mutta tuosta koneesta on kokemusta senverran että täysi paskahan se on verrattuna M43. on varmaan tehoa juu mutta remontit käyvät kalliiksi noihin.

        separaattori leviää, pakopuolen ohjurikumit kuluu nopeasti loppuun. sinistä pilvee puskee taaksensa.. varmasti mollemmissa noissa halvemmiss on jo tätä ongelmaa huomattavissa eli syö öljyä ja puskee putkesta pihalle tai haju tulee kabiiniin.

        Hinta on noihin verrattuna aivan oikea mielestäni. oli toki pari päivää sitten enmmän eikä kyselyitä tullut. nyt kun olen nykyiseen laskenut niin kyselyjä tulee.
        En tiedä tehosta tai muusta. Mutta käyttömukavuutta, ajamisen iloa jne. Kaikki tämä suhteellisen järkevällä kulutuksella. Ei tuo m52 moottori mikään susi ole, varsin yleisesti käytetty. Taitaa nuo sinun omakohtaiset kokemukset olla tuossa ylhäällä, mutta se ei silti leimaa sitä heikoksi moottoriksi.

        Comment

        • Tomi T
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 3874
          • Nokia

          Originally posted by full View Post
          mutta tuosta koneesta on kokemusta senverran että täysi paskahan se on verrattuna M43.
          Ai jumalauta enpä ole koskaan kuullut tollasta Naurattaa kyllä.
          BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
          ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
          ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
          BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

          ex. 54*BMW

          Comment

          • full
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2005
            • 1211
            • Tampere

            Originally posted by Tomi T View Post
            Ai jumalauta enpä ole koskaan kuullut tollasta Naurattaa kyllä.
            Anteeksi. ei se kone itsessään paska ole. muutamat siinä käytetyistä osista on suolesta.

            lastentauteja varmaan.. myöhemmissä koneissa ehkä korjattu?

            Elä nyt naura.. hieman yli 200tkm kun sullakin paukkuu Ti:ssä niin alkaa sinistä pukkaan. voin kokemuksesta sanoa ettei se hauskaa ole.
            Last edited by full; 15-09-2010, 20:08.
            BMW M535iA -86
            Volvo V90 -18

            Comment

            • Juhis
              BTCF Honorary Member
              • Jul 2002
              • 19180
              • -

              Originally posted by full View Post
              Anteeksi. ei se kone itsessään paska ole. muutamat siinä käytetyistä osista on suolesta.
              M52 = yksi BMW:n luotetavimmista moottoreista

              M43 = pörisevä kahvinkeitin

              Ugh, olen puhunut!
              All good things come to those who wait.

              Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

              Sound Factory Bar & Nightclub

              Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

              Comment

              • Bemu500
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 2992
                • INvaLA

                Originally posted by full View Post
                Anteeksi. ei se kone itsessään paska ole. muutamat siinä käytetyistä osista on suolesta.

                lastentauteja varmaan.. myöhemmissä koneissa ehkä korjattu?

                Elä nyt naura.. hieman yli 200tkm kun sullakin paukkuu Ti:ssä niin alkaa sinistä pukkaan. voin kokemuksesta sanoa ettei se hauskaa ole.

                Kerro nyt hyvämies mikä siitä moottorista niin huonon tekee? Sinisen pukkaaminen? Mistä se johtuu? Mikä siihen auttaa? :think

                Ja eikös M52 ole parannettu versio m50-vanosversiosta :think Tieten on lohkot eri materiaalia(Mutua) ja onkos peräti sylintereissä pinnoitus? :think Viisaammat korjatkoon
                -Official member of BTCF-Sauna team-


                e91 325i -06

                Comment

                • Tomi T
                  BTCF Member
                  • Apr 2003
                  • 3874
                  • Nokia

                  Originally posted by full View Post
                  Elä nyt naura.. hieman yli 200tkm kun sullakin paukkuu Ti:ssä niin alkaa sinistä pukkaan. voin kokemuksesta sanoa ettei se hauskaa ole.
                  Paskapuhetta. Noita mosia on kyllä niin helvetisti yli 200tkm (ja yli 300) ajettuna että ei ole mitään tuollaista ongelmaa olemassa.
                  BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
                  ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                  ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                  BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                  ex. 54*BMW

                  Comment

                  • Bemu500
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2005
                    • 2992
                    • INvaLA

                    Originally posted by Tomi T View Post
                    Paskapuhetta. Noita mosia on kyllä niin helvetisti yli 200tkm (ja yli 300) ajettuna että ei ole mitään tuollaista ongelmaa olemassa.
                    Veikkaisin jopa että suurinosa m52-moottoreista on yli 200tkm ajettuja :think
                    -Official member of BTCF-Sauna team-


                    e91 325i -06

                    Comment

                    • tuumas
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2007
                      • 2564
                      • Lapland, Finland

                      Haha, ai m52 epäluotettava? Johan on aikoihin eletty

                      Comment

                      • full
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2005
                        • 1211
                        • Tampere

                        Originally posted by Tomi T View Post
                        Paskapuhetta. Noita mosia on kyllä niin helvetisti yli 200tkm (ja yli 300) ajettuna että ei ole mitään tuollaista ongelmaa olemassa.
                        Käytä searchiä. en ole yksin puheitteni takana?
                        vrt hakua m52b25 ja m43b18..

                        en missään kohtaa myöskään sanonut että m52 olisi epäluotettava. tämä tarkoittanee että motti jättäisi tienvarteen. en usko että koneita kilahtelee mutta tuollaset kannen purkamiset vanoksineen päivineen on melko hintavaa touhua liikkeessä kun vaihtelee osia. myöskin tuo vianhaku tietämättömälle saattaa tuottaa tuskaa.

                        miksi helvetissä sinne motin kylkeen separaattoreita? melkeen voisi verrata finndomon rakennuksiin tätä yritystä. ennenkin on pärjätty pelkillä tuuletusreijillä niin nyt pitää rakentaa koneellisia laitoksia jotka sitten homehtuu.

                        älkää nyt ihmiset hermostuko. tämä on vain oma mielipiteeni.
                        BMW M535iA -86
                        Volvo V90 -18

                        Comment

                        • Lopaka
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2005
                          • 409

                          Originally posted by full View Post
                          miksi helvetissä sinne motin kylkeen separaattoreita? melkeen voisi verrata finndomon rakennuksiin tätä yritystä. ennenkin on pärjätty pelkillä tuuletusreijillä niin nyt pitää rakentaa koneellisia laitoksia jotka sitten homehtuu.
                          Ei se separaattori nyt kovin iso ongelma ole, jos kerran 250tkm joutuu moiseen 70€ investoimaan...

                          Comment

                          • Bemu500
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2005
                            • 2992
                            • INvaLA

                            Originally posted by full View Post
                            Käytä searchiä. en ole yksin puheitteni takana?
                            vrt hakua m52b25 ja m43b18..

                            en missään kohtaa myöskään sanonut että m52 olisi epäluotettava. tämä tarkoittanee että motti jättäisi tienvarteen. en usko että koneita kilahtelee mutta tuollaset kannen purkamiset vanoksineen päivineen on melko hintavaa touhua liikkeessä kun vaihtelee osia. myöskin tuo vianhaku tietämättömälle saattaa tuottaa tuskaa.

                            miksi helvetissä sinne motin kylkeen separaattoreita? melkeen voisi verrata finndomon rakennuksiin tätä yritystä. ennenkin on pärjätty pelkillä tuuletusreijillä niin nyt pitää rakentaa koneellisia laitoksia jotka sitten homehtuu.

                            älkää nyt ihmiset hermostuko. tämä on vain oma mielipiteeni.

                            Miksi helvetissä nestejäähdytystä kun ilmankin on pärjätty :think Miksi venttiileitä kannessa, kun kerran ilmankin pärjätään? Miksi elektronisia moottorinohjauksia kun ilmankin pärjätään? Miksi moottoriöljynvaihtoja, kun ilmankin pärjättäisiin? :think Miksi, Miksi ja Miksi?

                            ps.
                            Kerro nyt ihan ensimmäisenä ne m52 motin heikkoudet vrt m43......
                            -Official member of BTCF-Sauna team-


                            e91 325i -06

                            Comment

                            • jumbo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 6603
                              • Lappeenranta

                              Ei nyt tiiä ottaisko tosissaan vai ei Toki jokaisella saa mielipide olla.
                              M550d

                              Comment

                              • GARFFi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 5552
                                • Kankaanpää

                                Eiköhän ne M43 ja M52 moottoreiden epäkohta ole se itse kuljettaja.
                                MB E220 CDI -10
                                Ex.VW T5.1 -11
                                Ex. Ford Transit Custom -14
                                Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                                Ex. VW Golf+ -06
                                Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                                Ex. Honda CBR900RR -96
                                Ex. E36 325i Coupé -94
                                Ex. LADA 2105 1200S -89
                                Ex. LADA 2107 1300S -87
                                Ex. E36 320i -91

                                Comment

                                Working...
                                X