http://www.nettiauto.com/bmw/735/4506630 Onko tuo ylihintainen vai mikä tuossa mättää kun tuntuu että ei kellekään kelpaa. Pari kertaa on joku soittanut ja uhonnut tulla katsomaan mutta yksikään ei oo saanu persettään hinattua tänne .
http://www.nettiauto.com/bmw/735/4506630 Onko tuo ylihintainen vai mikä tuossa mättää kun tuntuu että ei kellekään kelpaa. Pari kertaa on joku soittanut ja uhonnut tulla katsomaan mutta yksikään ei oo saanu persettään hinattua tänne .
Liikaa tuunattu (listat silotettu, sivuvilkut missä sattuun, ledejä sisällä, liian valkonen), hinta on korkea.
No ei jumalauta, kauhea hinta. Kokeile tonnilla ja kun ei kukaan hae, tiputa satanen viikossa.
No ei jumalauta, kauhea hinta. Kokeile tonnilla ja kun ei kukaan hae, tiputa satanen viikossa.
Juu aivan liian kallis tuunatuksi autoksi. Nämä tuunaajat tuntuvat aina unohtavan, että toisin kuin voisi luulla, yleensä auton muuttaminen alkuperäisestä, laskee auton arvoa, ei nosta.
Luulis silti että jotain tuninki teroja löytyis jota ei tuommoset pikkuseikat niin häiritse . Se on vaan ihan sama mikä kärry mulla on myynnissä vaikka vuoden ajan, niin ei mene kirveelläkään kaupaksi mutta sitten kun saa auton eteenpäin niin seuraava omistaja laittaa jonkun ajan päästä myyntiin, niin alle viikossa kaupaksi kovemmalla hinnalla .
Luulis silti että jotain tuninki teroja löytyis jota ei tuommoset pikkuseikat niin häiritse . Se on vaan ihan sama mikä kärry mulla on myynnissä vaikka vuoden ajan, niin ei mene kirveelläkään kaupaksi mutta sitten kun saa auton eteenpäin niin seuraava omistaja laittaa jonkun ajan päästä myyntiin, niin alle viikossa kaupaksi kovemmalla hinnalla .
Minua ainakin häiritsee jo aiemmin mainitut asiat aika paljon tuossa autossa. Ei mitenkään kiinnostas maksaa edes tonnia.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
No silloin on ilmoituksessa tai myyjässä vikaa. Jos ei tule edes soittoja niin ilmoituksessa :think
Sisältä ja ulkoa siistiin kuntoon eli pesua ja vahausta. Sitten uusilla kuvilla taas tarjolle
Comment