Originally posted by konsumies
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by konsumies View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/325/5084142
Miksei tämä mene kaupaksi? Vanteet, renkaat, tekniikka, musavehkeet ym pitäis olla tiptop.
3 autoa pihalla kun tuli vag-härpäke ostettua on liikaa mutta kannattaisko tämä pitää sittenkin? Tässä ketjussa yleensä saa kovan tuomion joten antakaa tulla...E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/325/5084142
Miksei tämä mene kaupaksi? Vanteet, renkaat, tekniikka, musavehkeet ym pitäis olla tiptop.
3 autoa pihalla kun tuli vag-härpäke ostettua on liikaa mutta kannattaisko tämä pitää sittenkin? Tässä ketjussa yleensä saa kovan tuomion joten antakaa tulla...E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostVeikkaan että kaikki tuntevat itsensä persaukisiksi tänä päivänä, niin mistään ei haluta maksaa mitään.Mutta ei mielestäni noissa kummassakaan autossa ole hinta pielessä, jos ovat oikeasti hyvässä kunnossa. Ongelma vaan tahtoo olla se, että ostaja vertaa autoasi aina johonkin täysin vertailukelvottomaan toiseen yksilöön, vaikka kuinka yrittäisi perustella, ettei sillä hänen löytämällään parin tonnin pommilla ja omalla autollasi ole mitään tekemistä keskenään. Aina sitä vaan yritetään löytää syitä, miksi auto on kallis.
.
Ja sitten vielä tuohon, että tarjotaan vähän. Johtusko siitä, että kun taas halutaan vaihtaa tämä uusin hankinta taas johonkin toiseen, niin pitäs saada ns. omat takas?Eihän omalle kulutukselle pidä arvonlaskua laittaa...
Last edited by Smistik; 01-10-2012, 13:47.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostPoitsu vois vaihtaa ooppeliin.Seat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostPoitsu vois vaihtaa ooppeliin.
Laitoin hinnaksi 2500, luulis liikkuvanSeat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Ensimmäisen kerran myin autoa. Etukäteen pelotti typerät kyselijät ja vaihtoa tarjoavat.
Menikin sitten ihan kivasti viikossa myydyksi. Myytävänä oli perus E36 325i M3 look coupe. Ei tämä nyt niin kovin vaikeaa ollutkaanOriginally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by TNT View PostEnsimmäisen kerran myin autoa. Etukäteen pelotti typerät kyselijät ja vaihtoa tarjoavat.
Menikin sitten ihan kivasti viikossa myydyksi. Myytävänä oli perus E36 325i M3 look coupe. Ei tämä nyt niin kovin vaikeaa ollutkaanMinne se lähti? Eihän menny koffinlippikselle?
Comment
-
-
Laitoin autoni myyntiin viime viikolla illalla ja meni noin 25min kun soitti ensimmäinen kiinnostunut autosta, kyseli tarkkaan autosta kaiken tarpeellisen ja kyseli että otanko vaihtoautoa häneltä, no joko tai hän varasi autoni ja sanoi palaavansa asiaan seuraavana päivänä, ja seuraavana aamuna kun emme päässeet ymmärrykseen vaihtoauton välirahasta puhelimessa niin oli puhetta että hän tulee illalla katsomaan autoani ajatuksena käteiskauppa, no ilta tuli , tarkasti auton ja raha ja auto vaihtoi omistajaa.
eli olen sitä mieltä, että jos tuote on oikeasti hyvä - hyvästä autosta hyvät kuvat - selkeä ja hyvä ilmoitus ja ennen kaikkea hinta kerralla oikeaksi, jos kerta haluaa myydä autonsa - niin ostaja kyllä löytyy - ennemmin tai myöhemmin, minun kohdalla tämä tapahtui nopeasti ensimmäiselle soittajalle ja kaikki alle 23h :-) eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun auto lähti pihasta suht nopeasti.
Muuten, auto oli e39 alkup M-sport hyvillä herkuilla, viimeisimpiä vuosimallia -03 mitä on tehty.Last edited by pacce; 02-10-2012, 19:03.
Comment
-
-
Originally posted by pacce View Posteli olen sitä mieltä, että jos tuote on oikeasti hyvä - hyvästä autosta hyvät kuvat - selkeä ja hyvä ilmoitus ja ennen kaikkea hinta kerralla oikeaksi, jos kerta haluaa myydä autonsa - niin ostaja kyllä löytyy - ennemmin tai myöhemmin, minun kohdalla tämä tapahtui nopeasti ensimmäiselle soittajalle ja kaikki alle 23h :-) eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun auto lähti pihasta suht nopeasti.
Muuten, auto oli e39 alkup M-sport hyvillä herkuilla, viimeisimpiä vuosimallia -03 mitä on tehty.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by pacce View Post...
Comment
-
-
Originally posted by jussi_r View PostMeneehän ne välillä nopeastikin, ja varsinkin polkuhintaan myymällä. Sanopa vielä mihin hintaan sait autosi kaupaksi? Mä hylkäsin tuossa keväällä vm. -01 M-sportista 12500 euron tarjouksen, joka mulle esitettiin pihassa koeajon jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by tuumas View PostMinusta tuo 12500 kuullostaa aika hyvältä tarjoukselta, tietenkin riippuen hieman kilometreistä ja jos autossa on jotakin spesiaalia individualia tmv. :think
Itse möin 2-3v takaperin hyvin varustellun E39 535i M-Sportin (vm.99 ja rapiat 200tkm rullattu) n. 11t€, ja se oli hyvä raha siihen aikaan.
Paljonko pacce sait autostasi?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment