F30:n myyntiintulo ja toimitusten alkaminen taitaa kohta lisätä E90-autojen (ja toivottavasti myös E92) tarjontaa. Tuskinpa hinnat romahtaa, mutta tokihan tuo vaan vaikeuttaa myyntiä jos se kovin pitkälle venyy.
Joo, tuskin se nyt pahasti venyy, mutta pitää sitten sopeuttaa hinnoittelua, jos kevään aikana tulee vastaavasti varusteltuja ja ajettuja E90:ejä "kilpailemaan" markkinoista. Ylihintaan ei kukaan Suomesta osta mitään, mutta saisi tollaseen hyvään hintaan kyllä alkaa löytyä ostaja.
Juu hyvä ettei menny herneet sieraimiin, en todellakaan tarkottanut vittuillakseni. Ehkä mä oon sit vaan hidas kun mulla menee mylläyksessä niin kauan... Ja jollain sadistisella tavalla se on kivaa pl. tuolla loskassa...
Niin no myyntifiksi ei tarkoita tuon ikäisessä mitään viimeisenpäälle mylläystä.
Pikkaisen kiiltoa takaisin ja vaha päälle niin on taas siisti ja kehtaa esitellä.
Itse en likaisesta autosta kuvia julkaise. Pitää olla siisti sisältä ja ulkoa jos sitä joku haluaa katsoa netissä/paikanpäällä. Ja yleensä nuo omat autot on siinä kunnossa että kehtaa esitellä vaikka ei myymässä oliskaan
En valita oman auton hävittämisestä, foorumin kautta yv,nä.
Ja Kysyttiin vain ohi lauseen että semmosta auto vailla.
Mie tarjosin ,niin meni jokin aika n.2-3 viikkoa niin nyrbba soitti ja asiat alko rullaan vaihdilla... Nyrbba Rocks
mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Ainakin se aikaisempi liki 6000€ pyyntihinta karkotti ostajat melkoisen kiitettävästi. Vaikka peli on siistissä kunnossa ja kilometrit kohtuulliset, niin myyntihinta omasta mielestä olisi jossain 4500€ kantturoissa max.
Ainakin se aikaisempi liki 6000€ pyyntihinta karkotti ostajat melkoisen kiitettävästi. Vaikka peli on siistissä kunnossa ja kilometrit kohtuulliset, niin myyntihinta omasta mielestä olisi jossain 4500€ kantturoissa max.
+ tomaatti ja keuliva alusta, eikä tyylikkäitä amuliinivanteita. Teinit näitä ostaa, eivätkä ne halua pappamobiilia.
Ikiteininä itekkin skippaisin tomaatin takia. Mut keuliva alusta ei haittaisi, plussaa vain ois ennemminkin, koska tostahan näkee jo kaukaa ettei se ole ollut tenipillutaxina.
Puota hinta 4999€, niin kyllä se menee. Näkeehän tosta että tuo on ihan pirun siistissä kunnossa...
+ tomaatti ja keuliva alusta, eikä tyylikkäitä amuliinivanteita. Teinit näitä ostaa, eivätkä ne halua pappamobiilia.
Ikiteininä itekkin skippaisin tomaatin takia. Mut keuliva alusta ei haittaisi, plussaa vain ois ennemminkin, koska tostahan näkee jo kaukaa ettei se ole ollut tenipillutaxina.
Puota hinta 4999€, niin kyllä se menee. Näkeehän tosta että tuo on ihan pirun siistissä kunnossa...
Samaa olen miettinyt. Jos ei kohta mene, niin rälläkkämadallus+kierot italialaiset 17" tinavanteet sakkorenkailla alle. Sitten varmaan kelpaa. Pitääköhän penkki viillellä rikki ja poltella tupakkia sisällä.
Kaikkia ihme ojaan ajettuja paskoja teinit ostaa samaa hintaan, mutta aut.wagon on ehdoton nounou.
Samaa olen miettinyt. Jos ei kohta mene, niin rälläkkämadallus+kierot italialaiset 17" tinavanteet sakkorenkailla alle. Sitten varmaan kelpaa. Pitääköhän penkki viillellä rikki ja poltella tupakkia sisällä.
Kaikkia ihme ojaan ajettuja paskoja teinit ostaa samaa hintaan, mutta aut.wagon on ehdoton nounou.
Vaihdat vielä jotain oneblock etutuikkuja ja tuning merkit takaluukkuun/konepeltiin sikahintulla kiinni yms tingeltangelia niin rupee kelpaamaan. Rälläkällä keula tonttiin ja X-tralipit alle. Voit saada sen 6000,- :think
Tämähän oli sitten huumoria. Ainakin yritin sen niin esittää. Että ei herneitä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Vaihdat vielä jotain oneblock etutuikkuja ja tuning merkit takaluukkuun/konepeltiin sikahintulla kiinni yms tingeltangelia niin rupee kelpaamaan. Rälläkällä keula tonttiin ja X-tralipit alle. Voit saada sen 6000,- :think
Tämähän oli sitten huumoria. Ainakin yritin sen niin esittää. Että ei herneitä.
Pahinta on se, että tuo taitaa olla totta. Pitää olla valmiiksi teinituning. Tuostahan ostaja voi tuunata mielensä mukaan, mutta se ei kelpaa. Pitääpä kytätä halvat 17" alut...
Hmm:think Pitää siskolle tuota ehotella ku sillä on tarkotus laittaa uutta autoa.
Näkkyy luistonestokin löytyvän,huvahuva
Mites näissä nää laatikot kestää? :o
Veljelle olen tässä pidemmän aikaa katsonut autoa, mutta hän hiljattain päätti, että haluaisi mieluummin dieselin kuin bensan. Mutta nyt kun näin tuon BMW Masterin auton uudella hinnalla, niin ehkä saisin hänet kääntymään takaisin bensavehkeisiin. Etsinnässä kun on ollut nimenomaan farkku kohtuullisilla kilometreillä ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUNING! Tosin kuten muutamat ovat täällä jo sanoneet, tuo hinta voi vielä olla kynnyskysymys. Samaan rahaa kun alkaa saamaan jo jonkun verran enemmän ajettuja dieseleitä. Veli kun on tällä hetkellä itse eniten kiinnostunut A6:sta 2.5 TDI koneella, mutta itseäni ainakin hirvittäisi moinen laitos, kun niissä on ilmeisesti kalliita nokka-akselivikoja ja jos on tomaatti, niin sekin voi laueta. Puhumattakaan turboista, suutinvioista, yms.
Veljelle olen tässä pidemmän aikaa katsonut autoa, mutta hän hiljattain päätti, että haluaisi mieluummin dieselin kuin bensan. Mutta nyt kun näin tuon BMW Masterin auton uudella hinnalla, niin ehkä saisin hänet kääntymään takaisin bensavehkeisiin. Etsinnässä kun on ollut nimenomaan farkku kohtuullisilla kilometreillä ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUNING! Tosin kuten muutamat ovat täällä jo sanoneet, tuo hinta voi vielä olla kynnyskysymys. Samaan rahaa kun alkaa saamaan jo jonkun verran enemmän ajettuja dieseleitä. Veli kun on tällä hetkellä itse eniten kiinnostunut A6:sta 2.5 TDI koneella, mutta itseäni ainakin hirvittäisi moinen laitos, kun niissä on ilmeisesti kalliita nokka-akselivikoja ja jos on tomaatti, niin sekin voi laueta. Puhumattakaan turboista, suutinvioista, yms.
Kaverilla oli just tuommonen A6 2.5tdi ja siihen tuli just tuo kallis nokkaremppa.
Kerkeskö vuoden ajella ja sitten laukes laatikko. Myi sitten rikkinäisenä jonnekki ja osti itelle tonnin vectran,nii ei haittaa vaikka hajoaa
Hmm:think Pitää siskolle tuota ehotella ku sillä on tarkotus laittaa uutta autoa.
Näkkyy luistonestokin löytyvän,huvahuva
Mites näissä nää laatikot kestää? :o
Laatikko kestää ainakin 400tkm, jos ei tahallaan riko.
Veljelle olen tässä pidemmän aikaa katsonut autoa, mutta hän hiljattain päätti, että haluaisi mieluummin dieselin kuin bensan. Mutta nyt kun näin tuon BMW Masterin auton uudella hinnalla, niin ehkä saisin hänet kääntymään takaisin bensavehkeisiin. Etsinnässä kun on ollut nimenomaan farkku kohtuullisilla kilometreillä ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUNING! Tosin kuten muutamat ovat täällä jo sanoneet, tuo hinta voi vielä olla kynnyskysymys. Samaan rahaa kun alkaa saamaan jo jonkun verran enemmän ajettuja dieseleitä.
Ei muuta kuin katsomaan ja tekemään tarjous. Päivitän tuon hinnan vielä, jos ei kohta mene niin lahotkoon latoon.
Veljelle olen tässä pidemmän aikaa katsonut autoa, mutta hän hiljattain päätti, että haluaisi mieluummin dieselin kuin bensan. Mutta nyt kun näin tuon BMW Masterin auton uudella hinnalla, niin ehkä saisin hänet kääntymään takaisin bensavehkeisiin. Etsinnässä kun on ollut nimenomaan farkku kohtuullisilla kilometreillä ja EI MISSÄÄN NIMESSÄ TUNING! Tosin kuten muutamat ovat täällä jo sanoneet, tuo hinta voi vielä olla kynnyskysymys. Samaan rahaa kun alkaa saamaan jo jonkun verran enemmän ajettuja dieseleitä. Veli kun on tällä hetkellä itse eniten kiinnostunut A6:sta 2.5 TDI koneella, mutta itseäni ainakin hirvittäisi moinen laitos, kun niissä on ilmeisesti kalliita nokka-akselivikoja ja jos on tomaatti, niin sekin voi laueta. Puhumattakaan turboista, suutinvioista, yms.
Nokkaviat koskee alkupään malleja joissa olen hurjimpina huhuina kuullut että ovat menneet jo 120tkm kohdalla vaihtoon, audeihin ja vw:eisiin tuli syksyllä 2003 B-mallin 2.5tdi joissa ei kyseistä ongelmaa ole ja laatikkokin on vahvistettu. eli sen jälkeen turvallinen ostos.
Comment