Niin, tosin nuo meikän bebsit ja alustat yms virit nostaa hintaa, ne oikeasti on arvokkaat jos lähdetään nuita muita varustelemaan. Menee äkkiä tuon minun pyyntihinnan yli. Katsotaan nyt mitä tapahtuu, kiire nyt ei ole ihan niiiiin kiire.
On juu, mutta ei bebsit ihan tonnia tsibale oikeasti ole Ei ole omakaan zetori mennyt kaupaksi enkä jaksanut enää uusia myynti-ilmoa. 8200 katsojaa on ollut muttei oikein muuta. Ajattelin kyhätä uuden ilmoituksen kunnon kuvilla ja suht järkevällä hinnalla, katsotaan miten käy. Sun ilmoituksesi on kuitenkin hyvä kuvia myöten, joten ei ainakaan ole siitä kiinni
On juu, mutta ei bebsit ihan tonnia tsibale oikeasti ole Ei ole omakaan zetori mennyt kaupaksi enkä jaksanut enää uusia myynti-ilmoa. 8200 katsojaa on ollut muttei oikein muuta. Ajattelin kyhätä uuden ilmoituksen kunnon kuvilla ja suht järkevällä hinnalla, katsotaan miten käy. Sun ilmoituksesi on kuitenkin hyvä kuvia myöten, joten ei ainakaan ole siitä kiinni
Hauska muuten, kun molemmat meistä oli 120 lasissa ostamassa zetaa viime kesänä, ja nyt molemmilla myynnissä. Tjooh, oon kyllä kuolannut sitä sun laitettas nettiautossa. Älä tiputa hintaa, perustetaan kartelli.
Hauska muuten, kun molemmat meistä oli 120 lasissa ostamassa zetaa viime kesänä, ja nyt molemmilla myynnissä. Tjooh, oon kyllä kuolannut sitä sun laitettas nettiautossa. Älä tiputa hintaa, perustetaan kartelli.
No samaa mäkin rupesin ihmettelemään mulla ei vaan oikein riitä aika harrastaa tuota, ja tarvis saada jotain käytännöllisempää. On kyllä hiton hauska auto ajaa, ja harmittaa kyllä tavallaan myydä kun tietää ettei mikään perusbemari anna tollasia kyytejä Mutta eipä tässä mitään hätää ole kun ei kukaan halua noita ostaakaan
No samaa mäkin rupesin ihmettelemään mulla ei vaan oikein riitä aika harrastaa tuota, ja tarvis saada jotain käytännöllisempää. On kyllä hiton hauska auto ajaa, ja harmittaa kyllä tavallaan myydä kun tietää ettei mikään perusbemari anna tollasia kyytejä Mutta eipä tässä mitään hätää ole kun ei kukaan halua noita ostaakaan
Hehe, joo. Mulla taasen kun kilometrejä tulee, niin ei viitsi "kuluttaa" tuota helmeä turhanpäiväisellä duuniajolla. Vaikken mitään kyydissä läppärin lisäksi kuljetakkaan, niin ko. ajot voisi hoitaa jollakin vähemmän arvokkaalla kapistuksella. Toki asiakkaiden kanssa tulee samantien jutunjuurta, kun tuolla kurvaa pihaan. Ajettavuus tuossa on kyllä aivan mieletön; kiusaajat jää jälkeen ilman kaahaamista. Ajaa vain jarruttamatta esim. moottoritien ramppiin. Voi olla, että laitan tuon sunnuntaiautoksi, muut päivät saa lepää tallissa.
En nyt puhuis mistään myymisen vaikeudesta, koska auto on ollu kolmisen viikkoo myynnissä, mutta kiinnostus on ollu lähinnä luokkaa jokunen vaihtotarjous ja pari surkeaa "myy puoleen hintaan" tekstaria. Onko tossa ilmotuksessa jotain selkeetä parannettavaa tai onko hinta pahasti metsässä? Kuvat on viime syksyltä ja tarkotus on ottaa tuoreet kun sää sallii.
En nyt puhuis mistään myymisen vaikeudesta, koska auto on ollu kolmisen viikkoo myynnissä, mutta kiinnostus on ollu lähinnä luokkaa jokunen vaihtotarjous ja pari surkeaa "myy puoleen hintaan" tekstaria. Onko tossa ilmotuksessa jotain selkeetä parannettavaa tai onko hinta pahasti metsässä? Kuvat on viime syksyltä ja tarkotus on ottaa tuoreet kun sää sallii.
Hinta olis ihan ok jos olisi sen max 200tkm ajettu. Ja varmaan myyminen helpompaa. Nyt ei auta kun tiputtaa ja odotella ostajaa :think
Pohdiskellaan nyt etukäteen. Sain vihdoin E91:n myytyä (ihan käsittämättömän vaikea tapaus) ja pitäisi hakea seuraava, mutta: vähän myyntimielessä mietin E61 joko 530d tai 525d (vm 04 tai 05), onkohan noiden myymisessä mitään eroa?
Sen verran olen kaukonäköinen, että, jos ei kaupaksi mene, ajelen itse. Siksi olen katsellut vain sellaisia, jossa on lähes kaikki kuviteltavissa olevat lisävarusteet.
Tähän saakka vielä helppoa, mutta rahat ei riitä kuin n 200 - 220 tkm ajettuun. Ostaako kukaan tuollaisia, vaikka on täydellinen huoltokirja jne.
Selkkielellä: katsotaanko noissa enää halvinta hintaa vai onko vielä varusteilla merkitystä?
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Tähän saakka vielä helppoa, mutta rahat ei riitä kuin n 200 - 220 tkm ajettuun. Ostaako kukaan tuollaisia, vaikka on täydellinen huoltokirja jne.
Selkkielellä: katsotaanko noissa enää halvinta hintaa vai onko vielä varusteilla merkitystä?
Paljon ajetun myyminen on hankalampaa,
mutta kyllä hyvin varustellun saa kaupaksi.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Laskinpa nyt pyynnin 7600€, luulis herättävän jo tosiostajiakin.
Voi olla että jo saat tollakin kiinnostusta heräämään. Mutta luulen kuitenkin että lopullinen hinta ois 6300-6900 välissä jos edes jokseenkin nopeesti haluaa kaupat aikaseksi. Hienon näköinen auto kyllä mutta kone ei varmaan ole monelle se ykkösvaihtoehto.
Ps. Kannattaa lukee noi myyntipuolen ilmoitussäännöt.
Comment