Originally posted by b mutteri kasa
View Post
Bemun myymisen sietämätön vaikeus..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Anzafin View PostNo huh huh! Ei vaan myyt itse autosi niin saat hyvän hinnan.
Mitenkäs, eikö epäilytä voiman kaipuu jo etukäteen jos 520i/d:a halajat :think.
Minä taasen olen viime aikoina aiempaa enemmän katsellut juuri noita 335i:a.
- Antti -
Originally posted by tuumas View PostÄääh, naurettavaa paskaa liikkeen osalta. Eivät usko että nyt menee suht arvokkaat (+ suhteellisen hyvin syövät) autot kaupaksi eivätkä uskalla ottaa myyntiin ettei tule tappioita... Mullaki on käyny mielessä jos kokeilisi välistä 335:ttä :thinkKyllä ajattelin että itse yritän tuota myydä.Täytyy pestä/vahata/puunata ja ottaa hyvät kuvat ja nettiautoon ilmestyy viikon sisällä.Syksyllä aion viimeistään autoa vaihtaa...
BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Hyi saakeli, kyllä on surkea tarjous merkkiliikkeeltäMyyvät kuitenkin vastaavia reilusti yli 30k€ - esim. http://www.nettiauto.com/bmw/335/4541297
ex: e61 530D M-Sport, e39 528 Touring, e36 BMW ALPINA B3, e36 320i coupe
Comment
-
-
Joo,itsekkin katsellut missä nuo 335:sen hinnat pyörii,niin toi tarjous oli ihan v...lua.En itsekkään mitään viimeistä hintaa ole hakemassa,mutta kohtuus kaikessa.Enkä ollut edes vaihtamassa mihinkään saman hintaiseen,vaan autokeskuksen vaihdokissa oli hintalapussa 48K€ Ymmärrän toki,että siivut täytyy saada päältä,mutta eikö nykypäivänä riittäisi se 10-15% viipale,30% sijasta...Mutta tämä on se iankaikkinen vitinä.Älä tee autoliikkeen kanssa kauppaa,ellei sulla ole tuttu myyjä (lue kaveri) tai olet valmis siihen että sua pannann kuivalla perseeseen tai sitten sulla on ylimäääräistä rahaa lujumassaLast edited by b mutteri kasa; 06-07-2012, 12:18.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJoo,itsekkin katsellut missä nuo 335:sen hinnat pyörii,niin toi tarjous oli ihan v...lua.En itsekkään mitään viimeistä hintaa ole hakemassa,mutta kohtuus kaikessa.Enkä ollut edes vaihtamassa mihinkään saman hintaiseen,vaan autokeskuksen vaihdokissa oli hintalapussa 48K€ Ymmärrän toki,että siivut täytyy saada päältä,mutta eikö nykypäivänä riittäisi se 10-15% viipale,30% sijasta...Mutta tämä on se iankaikkinen vitinä.Älä tee autoliikkeen kanssa kauppaa,ellei sulla ole tuttu myyjä (lue kaveri) tai olet valmis siihen että sua pannann kuivalla perseeseen tai sitten sulla on ylimäääräistä rahaa lujumassa
Comment
-
-
Originally posted by tonit View PostOletpa muuten saanut paskan tarjouksen! Itse kävin mielenkiinnosta kysymässä omasta -07 335CiA:sta tarjousta tähän http://www.nettiauto.com/bmw/520/4879557 ja hyvitys olisi ollut 28900€ vaikka minulla on sellainen pahamaineinen tuontiauto jota useampi myyjä miehissä nenäni edessä haukkui.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJoo,toi autokeskuksen tarjous oli ihan pohjanoteeraus.Muutamasta muusta liikkeestä kun olen myös kysellyt,niin hyvityshinta on ollut 26-28,5k€
Kai tuommoisesta saa itse myyden yli 30k vielä helposti jos on varusteita ja järkevät metrit :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJoo,toi autokeskuksen tarjous oli ihan pohjanoteeraus.Muutamasta muusta liikkeestä kun olen myös kysellyt,niin hyvityshinta on ollut 26-28,5k€
Kävin tarjoamassa tänä keväänä vm. 2006 e90 320d m-sporttia vaihdossa uuteen ja Helsingissä laakkosella tarjosivat 9500€ ja Audi Centerissä 6500€Oli siinä oma suukin vähän levällään...
Kyselin muista pienemmistä kaupungeista Itä- ja Pohjois-Suomesta niin hyvitykset nousi jo 12-15 t€ luokkaan. Sain sitten kuitenkin itse myymällä vielä hieman enemmän.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Originally posted by culli View PostKävin tarjoamassa tänä keväänä vm. 2006 e90 320d m-sporttia vaihdossa uuteen ja Helsingissä laakkosella tarjosivat 9500€ ja Audi Centerissä 6500€:rolleyes: Oli siinä oma suukin vähän levällään...-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
En searchilla löytäny joten kysytään. Eli jos minulla on pihassa auto joka on liikennekäytöstäpoistettu ja sen myyn niin voinko käyttää sitä sen hetkistä luovariosaa vaikka laittaisinkin auton netinkautta ajoon samana päivänä? Mullehan tulisi siis siinä tapauksessa tyhjä luovutusosa ja teknineosa kotiin, niin saako ostaja auton nimiinsä niillä vanhoilla lapuilla? :think
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostEn searchilla löytäny joten kysytään. Eli jos minulla on pihassa auto joka on liikennekäytöstäpoistettu ja sen myyn niin voinko käyttää sitä sen hetkistä luovariosaa vaikka laittaisinkin auton netinkautta ajoon samana päivänä? Mullehan tulisi siis siinä tapauksessa tyhjä luovutusosa ja teknineosa kotiin, niin saako ostaja auton nimiinsä niillä vanhoilla lapuilla? :think
Helpoimmalla pääsee, jos hakee autoon siirtotarrat ja uusi omistaja ajelee niillä auton kotiin. Samalla, kun laittaa auton nimiinsä, ottaa sen myös liikennekäyttöön ja saa itelleen uudet paperit..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKerran myin samalla tavalla ja uusi omistaja ei saanut autoa nimiinsä sillä "vanhalla" luovarilla, vaan piti odottaa, että Trafi lähettää mulle sen uuden ja siihen taas nimi alle ja lähetin sit postissa uudelle omistajalle uuden luovarin.
Helpoimmalla pääsee, jos hakee autoon siirtotarrat ja uusi omistaja ajelee niillä auton kotiin. Samalla, kun laittaa auton nimiinsä, ottaa sen myös liikennekäyttöön ja saa itelleen uudet paperit.
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostKai tuommoisesta saa itse myyden yli 30k vielä helposti jos on varusteita ja järkevät metrit :thinkhelposti. Oletko koskaan myynyt tuonhintaista autoa yksityishenkilönä? Minun kokemuksien mukaan se on kyllä helvetin vaikeaa, kyllä sen kun liikkeeseen tyrkkää niin joku sen ostaa heti pätkällä ja 5te kalliimmalla
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/325/4793129
Ollut myynnissä vasta joitain kuukausia,mutta ei yhtään puhelua tai kysymystäOnkohan hinta kohdallaan vai missä mättää?
Toimii muuten normaalisti molemmat ovet!
Lisäksi moottorin öljyntaso anturi on rikki joten näyttää mittariston valoa käynnistyksen jälkeen pikkuisen aikaa. Aina ollut tarpeeksi öljyä kun olen katsonut.
Korjaa noi viat. Moni ajattelee varmaan et miksi se ei sit korjaa niitä jos ne on "pikkuvikoja". Ehkä hinta on liian kova jos ei yhtään yhteydenottoa ole tullut kuntoon nähden.
Btcf tarra ei ainakaan kasvata ostajakuntaa.Last edited by mr81; 10-07-2012, 09:57.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
Comment