Kytkin oveen maksaa 20eur, öljyntasoanturi 50eur ja öljynvaihto 100eur, eli 170eur kustantaisi korjaukset, ei 500eur
Pitänee harkita ja katsoa hintoja tarkemmin.
Originally posted by _nixu_
Hinnasta se kai on enimmäkseen kiinni ja toki kuvat voisi olla paremmatkin..
Vanteetkin vähän oldskool noin uuteen teinicoupeen
Noh liikkeet hyvittää tosta sellaiset 8-9ke jos vaihtaisin johonkin 15ke autoon. En kyllä käsitä mikä varsinkaan ulko kuvissa olisi vikana? Sisä kuvat voisi kuvata kyllä ilman varjoja kai...
Vanteet eivät ole mun hankkimat,vaan tuli mukana.
Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Joo nakkasinpas auton nettiautoon myyntiin ja sähköpostilla tuli "käteistarjous" 15te. No ei siinä asiallisesti yritin vastata että en sillä myy ja hinnasta voi neuvotella paikanpäällä. Tämmöinen aivoripuli tuli sitten vastaukseksi...
Joo auto varmasti hieno . Mut olen täs kaikenlaisia autoja katellu ja hinnat kyl kohdallaan ; kun ei ton hintasille autoille löydy kateisostajaa tän laman keskellä kovinkaan helposti jos ollenkaan . Mut jos tulet toisiin tuloksiin niin ilmota .
tarjoukseni on 15000€ käteisellä .
Ja jos tuntuu että olet paljon maksanu ja nyt tulee tappiota ! niin minä ostin Mersuni 4vutta sitten ja maksoi silloin 55000€ . Nyt sain kaverilleni lopulta myytyä ja sain 22000€ . Että tämä lama on hieno !!
Mitä tuohonkin nyt sitten vastais :think on tää lamaki niin kauhee voi että
Värihän tuossa tekee paljon, jos olisi musta/punainen/sininen niin joku olisi voinut kympillä hakea itselleen käyttiksen. Ja tietty se iänikuinen m-sportin puuttuminen...
Joo nakkasinpas auton nettiautoon myyntiin ja sähköpostilla tuli "käteistarjous" 15te. No ei siinä asiallisesti yritin vastata että en sillä myy ja hinnasta voi neuvotella paikanpäällä.
Lähiviikkoina on mullekkin avosta tullut tekstiviestillä ja sähköpostilla muutama "käteistarjous" 4:llä alkavilla summilla. Jokaiselle olen vastannut, että tervetuloa hakemaan auto pois, niin ei kuulu enään mitään
Noh liikkeet hyvittää tosta sellaiset 8-9ke jos vaihtaisin johonkin 15ke autoon. En kyllä käsitä mikä varsinkaan ulko kuvissa olisi vikana? Sisä kuvat voisi kuvata kyllä ilman varjoja kai...
Vanteet eivät ole mun hankkimat,vaan tuli mukana.
No kehut että on hyvin pidetty ja käsin pesty. Kuvista sitä ei kyllä mitenkään poikkeuksellisen siistiksi tunnista...
Vanteet ja varsinkin nuo takamunkit ei sovi kyllä yhtään tuohon :think
Lähiviikkoina on mullekkin avosta tullut tekstiviestillä ja sähköpostilla muutama "käteistarjous" 4:llä alkavilla summilla. Jokaiselle olen vastannut, että tervetuloa hakemaan auto pois, niin ei kuulu enään mitään
Joo rahattomia haihattelijoita nämä yleensä lienee. Mutta kaikkea sitä keksitään kun yritetään tingata
Itekin autoa myymässä pitkästä aikaa, ja nämä "käteisostajat" ihmetyttää. Millä perusteella "käteisellä" voi tinkiä esim. 20k autosta 3k pois tekstarilla? Ja milläs muulla auto ostetaan kuin "käteisellä" tai nettirahalla....ei ymmärrä nyt näitten logiikkaa...en mie haluu mitään hevosia tai oravia, vaan rahaa. Eli käteistä?
Itekin autoa myymässä pitkästä aikaa, ja nämä "käteisostajat" ihmetyttää. Millä perusteella "käteisellä" voi tinkiä esim. 20k autosta 3k pois tekstarilla? Ja milläs muulla auto ostetaan kuin "käteisellä" tai nettirahalla....ei ymmärrä nyt näitten logiikkaa...en mie haluu mitään hevosia tai oravia, vaan rahaa. Eli käteistä?
No kun nykyään kaikki vain vaihtaa nettiautossa keskenään
Siksi käteistä pitää korostaa ettei tosiaan ole tulossa mitään vaihdossa...
Tarjotaan nyt vaihdossa kaikkea kallista, joku sysleri ja 11ke väliin haluaisi.
Ei tästä myynnistä tule mitään...
Itsellänikin ilmossa kiinnostavat vaihdokit ja joku näsäviisas audimies tarjos ~14ke hintasta audiansa vaihdossa... Piti oikeen kysyä että mitenkä tuo sopii mainittuihin vaihdokki kriteereihin ja kuulemma hyvin. En sitte jaksanu sen enempää joutavaa tsättäillä.
Comment