memebuy23buy

Bemun myymisen sietämätön vaikeus..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri
    BTCF Member
    • Jun 2004
    • 3156
    • Nummela

Originally posted by Peltsii View Post
    Noniin, aika tasan kuukausi kesti, kun toinen soittaja ilmaantui paikalle, katsoi auton, totesi olevan hyvä ja sovittiin kaupat. Tulee ensi viikonloppuna hakemaan ja sain käytännössä sen, mitä pyysinkin. Meinas vähän olla jo usko koetuksella, mutta kyllähän se sieltä sitten tärppäs

Itse juhlisin vasta kun rahat on kädessä, vai tuliko jotain jo..?

Ja Juben kanssa samoilla linjoilla, E46 peliin vain
    E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
    E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96

Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

Comment

• Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

Halvimpaan mahdolliseen nelikutoseen saa kyllä varmasti tehdä parilla touhutonnilla remppaa myös jotta on oikeasti kunnossa.
      Ei sillä, voihan sitä tuurilla hyvänkin yksilön toki löytää.
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

Comment

• Jube
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 9636
        • ...

Originally posted by Supa View Post
        Halvimpaan mahdolliseen nelikutoseen saa kyllä varmasti tehdä parilla touhutonnilla remppaa myös jotta on oikeasti kunnossa.
        Ei sillä, voihan sitä tuurilla hyvänkin yksilön toki löytää.
        Meinaatko että alle 3000€ e36:seen ei tarvi? :think
        Eikai tuommoseen M54 koneiseen e46:sessa juuri sen isompia ole odotettavissa kuin alustaremppaa ja jotain moottorin halpoja tyyppivikoja ehkä
        Näillä mennään:
        Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
        BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
        BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
        BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
        MB c124 230CE -90 "Badboy"
        MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

Comment

• Supa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 7597
          • Järvenpää

Originally posted by Jube View Post
          Meinaatko että alle 3000€ e36:seen ei tarvi? :think
          Eikai tuommoseen M54 koneiseen e46:sessa juuri sen isompia ole odotettavissa kuin alustaremppaa ja jotain moottorin halpoja tyyppivikoja ehkä
          Kyllä niihinkin rahaa silti menee. Voin ihan tuoreella kokemuksella sano että tonnin kun varaa huoltoihin (osiin siis) niin saa ehjän auton
          - E90 320i LCI M-sport -09
          - Porsche Boxster 987 2.7 -07

Comment

• Jube
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 9636
            • ...

Juu tonni kyllä menee helposti, mutta se on kuitenkin puolet vähemmän kuin kaksi
            Oletan että Peltsi tekee mahdolliset korjaukset itse :think
            Näillä mennään:

Comment

• Peltsii
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2007
              • 7060
              • Turenki

Originally posted by Petri View Post
              Itse juhlisin vasta kun rahat on kädessä, vai tuliko jotain jo..?

No ei tullu, mutta semmonen noin 40v asiallisen oloinen kaveri, ei mikään es jonne, niin kyllä mä nyt sanaan luotan, kun kävi seinäjoelta asti katsomassa. En halunnut antaa autoa mukaan, ennenkun rahat näkyy oikeasti tililläni, joten ensi lauantaina sanoi tulevansa junalla hakemaan auton, kun on rahat ensin siirtänyt viikolla. Eri pankit nääs.

Korjaukset juu kyllä voi tehdä itse. Tässä nyt ei olla tälläkertaa hakemassa helmeä harrasteyksilöä, vaan ihan peruskuntoista vanhaa autoa. En siis ole ylihuoltamassa sitä tai mitään muutakaan. Siisti toki saa olla ja pitää olla. Katse on siis E36 tai E34 korimalleissa nyt. Katsellaan...
              DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• nappe74
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 2846
                • South Carelia

No ei tullu, mutta semmonen noin 40v asiallisen oloinen kaveri, ei mikään es jonne, niin kyllä mä nyt sanaan luotan, kun kävi seinäjoelta asti katsomassa. En halunnut antaa autoa mukaan, ennenkun rahat näkyy oikeasti tililläni, joten ensi lauantaina sanoi tulevansa junalla hakemaan auton, kun on rahat ensin siirtänyt viikolla. Eri pankit nääs.
                Tuollaisessa tilanteessa jos ei käteistä ole ostajalla mukana, soitto sukulaiselle/ystävälle jolla sama pankki ostajan kanssa ja tilinumero kehiin... Sukulainen pääsee heti varmistamaan että rahat on tilillä ja kaupat tosiasia !!
                Toivotaan että kaupat vielä toteutuu lopullisesti...
                G30 530e xDrive A M-Sport -20

ex-Bimmerit:
                F10 525dA xDrive M-Sport -13
                E21 316 -80
                E91 330xdA M-Sport -06
                E53 X5 3.0iA Sport -04
                E91 335xiA M-Sport -08
                E60 530iA M-Sport -06
                E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                E91 320d -06
                E39 530iAT M-Sport -01
                E36 328iA -96
                E39 528iA -96
                E36 325i -92

Comment

• Jube
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 9636
                  • ...

Kova luotto on Pelltsillä, toivottavasti luottamus palkitaan
                  Viikko on kuitenkin pitkä aika autokaupoissa, kun päiväkin on monesti liikaa :think
                  Näillä mennään:

Comment

• peto2
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 8282
                    • Järvikylä (Nakkila)

Viikko on kuitenkin pitkä aika autokaupoissa, kun päiväkin on monesti liikaa :think
                    mä olen myynyt pari autoa sillai että ensin on käyty katsomassa ja viikon päästä haettu, ei oo menny vielä mun myyntihistorian aikana kukaan puihin. tosin en ole mikään kovin aktiivinen autokauppias :think
                    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                    ex:
                    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• Peltsii
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2007
                      • 7060
                      • Turenki

Voihan se olla, ettei ostakaan, mutta mitä sitten ? Kaupat kun kerran on sovittu ja itse kun tottunut pitämään sovitusta kiinni, niin minun mielestäni se auto on myyty, kunnes toisin todistetaan :think

E: nettiautossa ei ole yhtäkään vastaavaa myynnissä tällähetkellä, joten jos 530i haluaa, niin vaihtoehdot ostaa jotain muuta, saman tasoista, ovat aika vähissä
                      DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• Tenojono
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2012
                        • 1753
                        • Pohjanmaa

Jahas ensimmäistä autoa tyrkytetään vaihdossa.

-07 LCI touring jolla 200tkm mittarissa.
                        Varusteita: Individual sunshade glazing, Navigation system Business, Light package, Cruise control, Adaptive Headlights

Mitä tämmöisen arvo on? Ihan järkevästi hinnoiteltu ja jos tuo kunnossa on niin kyllä tuosta emännälle olis ajopeli.

Mitä sanoo raati? Myös omaa myynti ilmoo voi kommentoida.
                        Työmatkat: E46 preface 323 4d
                        Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
                        Entiset: E87 E39 E60 E61 F10

Comment

• Jube
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2005
                          • 9636
                          • ...

Voihan se olla, ettei ostakaan, mutta mitä sitten ? Kaupat kun kerran on sovittu ja itse kun tottunut pitämään sovitusta kiinni, niin minun mielestäni se auto on myyty, kunnes toisin todistetaan :think
                          En mä väittänytkään ettei ostais, sanoin vaan kuten joko jo aiemmin mainitsi että viikko on pitkä aika alkaa ennakkoon hehkuttamaan että auto meni ja sai hyvän hinnan :think
                          Näillä mennään:

Comment

• Peltsii
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2007
                            • 7060
                            • Turenki

En mä väittänytkään ettei ostais, sanoin vaan kuten joko jo aiemmin mainitsi että viikko on pitkä aika alkaa ennakkoon hehkuttamaan että auto meni ja sai hyvän hinnan :think
                            Totta. Ensi viikon aikana pitäisi olla rahat tilillä, ennen lauantaita, palataan sitten asiaan

E: olisi halunnut viedä auton tänään ja olisin lähettänyt paperit postissa, kun rahat on tilillä, mutta enhän minä nyt tähän tietenkään suostunut.
                            DUCATI 1098 RACING EVO

Comment

• Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

Originally posted by leXXo View Post
                              Tuo ilmotus on muutenkin vähän puolivillanen, mm. auto on paskanen, kuvat napattu töistä tullessa yms. Jospa sitten keväämmällä D2-sarjalla kovemmalla hinnalla ja mahdollisesti virheettömällä nahkasisustalla uutta matoa koukkuun :think
                              Kannattaa tosiaan ottaa puhtaasta autosta laadukkaat kuvat, joista käy auton todellinen kunto ilmi.

Valitettavasti noissa kuvissa auto näyttää juurikin siltä tonnin pommilta, ja ei erotu edukseen milläänlailla nettiauton laajasta kirjosta. Vaikka kunto saattaisi todellisuudessa ollakkin se mikä sen erottaa muusta valikoimasta.

Jos autosta haluat eroon, niin ei siihen kannata mitään D2 pakettia alle ruuvata. Se kun ei juuri vaikuta auton arvoon myynnin kohdalla, vaan paremman hinnan saa kun myy alustan erikseen ja auton erikseen.

Comment

• _nixu_
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2006
                                • 8975
                                • Kellokoski

Totta. Ensi viikon aikana pitäisi olla rahat tilillä, ennen lauantaita, palataan sitten asiaan

E: olisi halunnut viedä auton tänään ja olisin lähettänyt paperit postissa, kun rahat on tilillä, mutta enhän minä nyt tähän tietenkään suostunut.
                                No olisitte tehneet tilisiirron sun koneella ja valvonnassa?
                                Näin olen pari viimeistä myynyt ja onhan nuo rahat näkyneet tilillä heti seuraavana päivänä :think

Nyt vaan jännäät viikon että ostaja ei mene puihin
                                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

Working...
                                X