Ja näin päättyy S moottorien taru.
Uusi M5
Collapse
X
-
kehitys kehittyy. viherpiipertäjät ovat saaneet yliotteen M-osastosta. mitä luultavimmin toi turbokone on ihan hyvä loppupeleissä.
-V-
Comment
-
Ei se ostamatta jää varmasti keltään sen turbon takia, mielestäni vapari ollut vaan vähän bmw:n oma juttu noissa m-sarjan autoissa. Mutta onhan tuossa nyt sitten varmaan helpompi lähteä kaivelemaan lisää potkua koneesta, jos ei vakiona riitä kulkupuoli.M550d
Comment
-
juu. panisin...ei, ku siis ostaisin turbot tai ei.
-V-
Comment
-
Kunhan bmw motorsportin luonne säilyy ennallaan niin en nää huonona asiana. Virittelyn kannalta mahdollisuudet vaan paranee ja jatkossa voidaan nähdä kovatehoisia M5:ia, ainakin oma kiinnostus ko. malliin kasvaa. 600hp+/800nm+ pelkällä ohjelmalla kuulostaa ainakin tänne hyvältä.
Comment
-
Kyllähän tuo näyttää ainakin todella hyvältä!
Eikä kuulostakaan pahalta, vaikka onkin "vain" V8.
Summa summarum, kyllä kelpaa.. kelpaisi!
Lotto vetämään..
Comment
-
Itsekkin vanhan S moottorin omistajana ajatus turboahdetusta ///M sarjalaisesta EI kuullosta lainkaan huonolta.. Tää on tätä 2000-lukua niillä pelataan mitä käsissä on jopa ///M on siihen taivuttava
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
4,4sec 0-100km/h... ja siis vakiona. Ja tuohan ei ole mitenkään kevyt keijukainen.
Ja koska kyseessä on ahdettu moottorihirviö, niin tuostahan voisi joku viripaja tempaista äkkiseltään alle 4 sekan perheauton. Siinä sitä on Fiiateilla ihmettelemistä, kun tuollainen tonnikeiju kipaisee sataseen samalla sekuntiluvulla kuin Ferrari Enzo (3,2 sec).F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment

Comment