Ei se ostamatta jää varmasti keltään sen turbon takia, mielestäni vapari ollut vaan vähän bmw:n oma juttu noissa m-sarjan autoissa. Mutta onhan tuossa nyt sitten varmaan helpompi lähteä kaivelemaan lisää potkua koneesta, jos ei vakiona riitä kulkupuoli.
Kunhan bmw motorsportin luonne säilyy ennallaan niin en nää huonona asiana. Virittelyn kannalta mahdollisuudet vaan paranee ja jatkossa voidaan nähdä kovatehoisia M5:ia, ainakin oma kiinnostus ko. malliin kasvaa. 600hp+/800nm+ pelkällä ohjelmalla kuulostaa ainakin tänne hyvältä.
Itsekkin vanhan S moottorin omistajana ajatus turboahdetusta ///M sarjalaisesta EI kuullosta lainkaan huonolta.. Tää on tätä 2000-lukua niillä pelataan mitä käsissä on jopa ///M on siihen taivuttava
4,4sec 0-100km/h... ja siis vakiona. Ja tuohan ei ole mitenkään kevyt keijukainen.
Ja koska kyseessä on ahdettu moottorihirviö, niin tuostahan voisi joku viripaja tempaista äkkiseltään alle 4 sekan perheauton. Siinä sitä on Fiiateilla ihmettelemistä, kun tuollainen tonnikeiju kipaisee sataseen samalla sekuntiluvulla kuin Ferrari Enzo (3,2 sec).
Ihan pätevältä näyttää. Mekaanisella ahtimella olisin mieluusti nähnyt tuon uuden M5:n turbojen sijasta. No jaa.. ilmeisesti se sitten söisi enemmän bensaa.
Comment