Kiinnostaisi saada käytännön kokemuksia siitä että kuinka hyvin nämä e60 diisselit oikein kestää suurempia kilometri määriä ennenkuin alkaa tulla isompaa remonttia. Lähinnä mietin sitä että kannattaako moinen vaihtaa poijjes jo jossain 200tkm kohdalla, vai voisiko noilla huristella jotain 300 - 400tkm ajomääriä ilman suurempaa laittoa.
Eli; jos omistat yli 300tkm ajetun e60 diisselin, voitko kertoa seuraavaa dataa:
- malli & vuosimalli
- kilometrit
- mitä isompia remontteja kaaraasi on tehty, jos lasketaan poijjes perus kuluvat osat (kuten alusta, jarrut, yms.)?
Eli; jos omistat yli 300tkm ajetun e60 diisselin, voitko kertoa seuraavaa dataa:
- malli & vuosimalli
- kilometrit
- mitä isompia remontteja kaaraasi on tehty, jos lasketaan poijjes perus kuluvat osat (kuten alusta, jarrut, yms.)?
Comment