Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GALLUP: Yli 300tkm ajettu e60 diesel???
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostMistä tiedän että se paljon ajettu, ei ole vielä enemmän ajettu?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postniimpä.. fakta on se että auto kuluu käytössä mutta sitä kilometrilukemaa ei kukaan pysty näyttämään todeksi vaikkei edes olisi ruuvattu
No, oikeassa elämässä varsinkin näistä vähän ajetusta, vähemmillä omistajilla olevista kyllä voidaan hyvinkin tarkasti=luotettavasti kilometrikertymä kyllä varsinkin Suomiautoista tarkistaa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostEli se pienemmän mittarilukeman auto on taas kerran TODENNÄKÖISIMMIN se pienemmän vikatiheyden valinta.
No, oikeassa elämässä varsinkin näistä vähän ajetusta, vähemmillä omistajilla olevista kyllä voidaan hyvinkin tarkasti=luotettavasti kilometrikertymä kyllä varsinkin Suomiautoista tarkistaa.
ei varmaan vielä koske e60 koppasia mutta e39:ssä huomaa hyvin kun seuraa myynti-ilmoituksia niin 400-500tkm ajetut ovat äärettömän harvinaisia mutta 100-150tkm löytyykin aika hyvin vaikka luulisi olevan toisin päin..
sama homma tuon mun seiskan kanssa mittarissa on nyt n. 360tkm, autolla on ikää 22vuotta ja itse olen ajanut tuosta lukemasta kolmasosan kolmessa vuodessa enkä siis ole ajanut mitenkään paljoa. Minun pitäisi uskoa että se 250tkm kesti kertyä 19vuotta.. NOTF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmittarilukema ei tarkoita mitään, ajetut kilometrit sitten vaikuttavat. jälkimmäistä ei vaan kukaan tiedä..
ei varmaan vielä koske e60 koppasia mutta e39:ssä huomaa hyvin kun seuraa myynti-ilmoituksia niin 400-500tkm ajetut ovat äärettömän harvinaisia mutta 100-150tkm löytyykin aika hyvin vaikka luulisi olevan toisin päin..
sama homma tuon mun seiskan kanssa mittarissa on nyt n. 360tkm, autolla on ikää 22vuotta ja itse olen ajanut tuosta lukemasta kolmasosan kolmessa vuodessa enkä siis ole ajanut mitenkään paljoa. Minun pitäisi uskoa että se 250tkm kesti kertyä 19vuotta.. NOT
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostNo nyt ei varmasti puhutakkaan museoikäisistä autoista ja niiden luotettavista kilometrikertymistä, vaan topikin aihehan on e60?
368tkm
297tkm
263tkm
Kuinkahan moni perus suomiostaja osaisi arvata noidenkaan autojen todellista ajomäärää, jos mittarissa olisi vaikka se legendaarinen 150tkm?
Kuinka muuten esim. sähköiset lasinnostimet mahtaa olla 300tkm ajetussa autossa olennaisesti enemmän kuluneet verrattuna 150tkm ajettuun? Jos oletetaan, että 300tkm ajetulla on ajettu pääasiassa matka-ajoa, omistaja on ollut tupakoimaton ja ikkunoita ei ole availtu epänormaalin paljon?All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View Post
Kuinka muuten esim. sähköiset lasinnostimet mahtaa olla 300tkm ajetussa autossa olennaisesti enemmän kuluneet verrattuna 150tkm ajettuun? Jos oletetaan, että 300tkm ajetulla on ajettu pääasiassa matka-ajoa, omistaja on ollut tupakoimaton ja ikkunoita ei ole availtu epänormaalin paljon?
Eli kun kerran ilman ylimaallisia kykyjä me emme voi ko.autoa ostaessamme tietää kuinka monta kertaa ne ikkunat on avattu 150tkm tai 300tkm ajetusta autosta on lähdettävä siitä kumpi on TODENNÄKÖISEMPÄÄ.
Eli on vain todennäköisempää että 300tkm ajetussa autossa on ikkunoitakin käytetty enemmän kuin vähemmän ajetussa sisaressaan.
Eli jos otame Suomen vaihtoautoriveistä 10kpl 150tkm ajettua ja 10kpl 300tkm ajettua e60:stä, on 100% varmuudella tämän 300tkm ajetun ryhmän ikkunoitakin käytetty enemmän.
Tähän kun ei mikään huollollinen asia vaikuta, vaan taas kerran ollaan siinä tilanteessa että on todennäköisempää että ikkunamekanismiremontti on edessä tuossa 300tkm ajetussa nopeammin kuin vähemmän ajetussa.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTässä vain on aika monta Jos:ia.
Eli kun kerran ilman ylimaallisia kykyjä me emme voi ko.autoa ostaessamme tietää kuinka monta kertaa ne ikkunat on avattu 150tkm tai 300tkm ajetusta autosta on lähdettävä siitä kumpi on TODENNÄKÖISEMPÄÄ.
Eli on vain todennäköisempää että 300tkm ajetussa autossa on ikkunoitakin käytetty enemmän kuin vähemmän ajetussa sisaressaan.
Eli jos otame Suomen vaihtoautoriveistä 10kpl 150tkm ajettua ja 10kpl 300tkm ajettua e60:stä, on 100% varmuudella tämän 300tkm ajetun ryhmän ikkunoitakin käytetty enemmän.
Tähän kun ei mikään huollollinen asia vaikuta, vaan taas kerran ollaan siinä tilanteessa että on todennäköisempää että ikkunamekanismiremontti on edessä tuossa 300tkm ajetussa nopeammin kuin vähemmän ajetussa.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostKyllä kyllä... mutta kuinka moni huomaisi sokkotestissä 150tkm ja 300tkm ajettujen autojen ikkunoiden toiminnassa eroa?All good things come to those who wait.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Mielenkiintoinen keskustelu, ei voi muuta sanoa.
Minä olen sitä mieltä että, joka osaa itse osaa korjata/tarkistaa auton kunnon osto hetkellä voi turvautua enemmän ajettuun. Kun taas sellainen joka ei itse kehtaa/kykene tehdä toitä auton eteen ostaa sen vähemmän ajetun.
Itse en näkisi ongelmaa ostaa sitä 535d 300tkm ajettua. Mutta isäukolle en sellaista suosittelisi. Vaan sitä 520d 150tkm ajettuna. Molemmat luonnollisesti täysin kunnossa olevina. Onneksi meitä on moneen junaan. Niin eipähän jää kaikki "paljon"ajetut kauppojen nurkkiin pyörimään. Erillaisilla kilsamäärillä vaan vaihellaan erillaisia osia, mutta jos niitä ei ole ajoissa vaihdettu todennäköisesti 300tkm ajetussa tulee enemmän osien vaihtoja. Laatikko, sähkö, turbo, suutin... Rikkoontumiset laskisin enempi huonontuurin piikkiin kun kilometrien varaan, edellä mainituissa kulkineissa. Mutta todennäköisempänä enemmän ajetussa.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa1983 View PostMielenkiintoinen keskustelu, ei voi muuta sanoa.
Minä olen sitä mieltä että, joka osaa itse osaa korjata/tarkistaa auton kunnon osto hetkellä voi turvautua enemmän ajettuun. Kun taas sellainen joka ei itse kehtaa/kykene tehdä toitä auton eteen ostaa sen vähemmän ajetun.
Itse uskalsin ostaa lähes 400tkm ajetun dieselin, tiedostan kyllä mitä kaikkea kallista voi kohta mennä, mutta säästin hankintahinnassa tuntuvasti ja eikä tarvitse viedä Laakkoselle, kun itsekin osataan ja purkuosia löytyy aika hyvin.
Äkkiseltään nettiautosta löytyy reilu 30 yli puoli miljoonaa ajettua 2000-luvun mersua, kuinkahan monta sähköboksia/modulia ja moottorin laakeria noihin on tuohon ajomäärään jo vaihdettu.:think Eikä mersun nykyautojen maine ole sama kuin 80-luvun autoissa. Vai onko niin, että mersun insinöörit suunnittelevat osat 7-numeroisille ajomäärille samalla, kun kustannustehokkuutta korostetaan tänä päivänä joka asiassa.
Comment
-
-
Eikö kukaan ota selvää edellisen omistajan tai omistajien tiedot, ottaa luuri käteen ja kysyy ihan henkilökohtaisesti autosta? Eihän niillä ole enään oma lehmä ojassa. Jos vastaus on CCL ( couldn't care less) tai joku puhuu ummet ja lammet entisestä silmäterästä, niin se ainakin minulle sanoo aika paljon...Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostVai onko niin, että mersun insinöörit suunnittelevat osat 7-numeroisille ajomäärille samalla, kun kustannustehokkuutta korostetaan tänä päivänä joka asiassa.
- Sähköhydraulisten SBC-jarrujen (Sensotronic Brake Control) ohjainyksikön käyttöikä
- Jäähdyttäjäongelmat (automaattivaihteistolla olevat mallit)
Noista parista asiasta kun ottaa selvää, niin hälvenee Mersun "ylilaatu" viimeistään siinä vaiheessa.All good things come to those who wait.
Comment
-
Comment