tämähän alkaa mennä jännäksi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Melkosen tökkivä sarja. Pitäähän tuo varalta katsoa.
Ohjelmassa sanoi eri teho lukemat.
Last edited by Luntti; 09-03-2011, 00:44.
Comment
-
-
Tänään tuli taas jakso katsottua ja alkaa vähän ihmetyttämään, että millaisia miinoja tuonne roudataan. Minusta suotavaa pysyä himassa, jos autolla ei pysty ajamaan edes yhtä kierrosta. Joo tässä on vähän tätä ja tätä, ja tuossa on sitä ja tätä, vehkeet käy miten sattuu, sinistä puskee ja keittelee, metrin jälkeen lämmöt tapissa - miten helvetillä nuo toiset on kestänyt tuonne asti edes? Pontiackin oli paskemmassa kunnossa teknisesti virityksen jälkeen ja muutenkin susi - omistajankin mukaan, niin ööö...miksi lähteä tuonne.
Taida katsoa kohta lainkaan tuota.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Luntti View PostMelkosen tökkivä sarja. Pitäähän tuo varalta katsoa.
Ohjelmassa sanoi eri teho lukemat.
http://virittajat.fi/car/show/34Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Nyt alko jo tosissaan ahistamaan ku tuota nelosjaksoa katsoi, aiemmin koittanut suhtautua edes jollain tapaa vakavasti ko. ohjelmaan. Salon kommenteista huomaa tahtomattaan että kaikki jaksot on purkitettu muutamassa päivässä, ja autoissa aina samat ongelmat LÄMMÖT! Ja tuon jenkkiviritelmän naisomistajan kommentit ja selitykset oli ihan älytöntä kuunneltavaa.... Pitää koittaa kohta katsoa loppuun asti.
http://thepiratebay.org/torrent/6228...SH.WS.DSR.x264M550d
Comment
-
-
3. ja 4. jaksot nyt vilkassu ja aika sutaisemalla on kyllä ohjelma lyöty kasaan. Yhdelle ratakierrokselle on saatu varmaan 50 eri kuvakulmaa, mitkä vaihtuu 2s välein. Käytännössä noista autoista ei saa tuossa koeajolla mitään käsitystä, kunnes ongelmia tulee ja Mika ajaa varikolle. Melkoisia kätöksiä Suomen autokanta pitää kyllä sisällään. No toi Volvo vaikutti kyllä ihan mielenkiintoiselta, mutta sitte taas opponentina toi Pontiac oli aika luokaton tapaus. Mihin se likka on tuossa upottanu sen 13k€? Tarviiko jotain Mika Saloa tuollaisen paskan koeajamiseen?
Comment
-
-
Niinpä, luulisi kun ohjelman nimi on virittäjät että autoista olisi rakennettu alkuperäistä parempia. Nyt on liian monen kohdalla huomattu että näin ei ole, monikohan aivan vakioauto (esim. joku ///M sarjalainen) olisi noita "viriteltyjä" parempi tuolla radalla:think Mutta ehkä myöhemmissä jaksoissa tulee sitten niitä parempia autoja.M550d
Comment
-
-
Mä oon varmaan jotenkin kieroutunut, mutta itse olen tykännyt sarjasta.
En tietysti odotakaan mitään Top Gear tasoa, mutta kyllä tuota nyt kyttää¨
~* Tin Can Tuners *~
Käyttis: E46 316Ti - Ex: E39 523i -96 - Ex: E30 316 -84 'Elviira' - Ex: E30 325 -87
Comment
-
Comment