Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • henu
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 702
    • 01520

    tän viikon maanantaina ajokausi aloitettu
    On se vaan mukavaa (taas)
    Ford Mondeo ST220
    Suzuki GSX1300R Hayabusa

    Comment

    • Juspa
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 1223
      • Pori

      Tänään on kyllä näkynyt pyöriä

      Itellä ei oo edes käyny mielessä vielä... Taitaa toi todellisuus, että on helmikuu olla vielä takaraivossa vaikka +8 asteen lämpötilojakin jo ollut. + alkaa tulla vanhaksi varmaan..
      E70 M-Sport AlpinWeiß 3

      Ex.
      F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
      E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
      E90 320d -05 Schwartz 2
      E36 328i touring -97 Diamantschwartz
      E36 352i -91 Diamantschwartz

      Comment

      • väiski525
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2010
        • 2572
        • Vantaa

        Parisataa kilsaa on täälläkin jo tullut mittariin, enemmänkin olisi jos työt ja perhe ei veisi kaikkea vapaa-aikaa
        - F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22

        - MB s205 220cdi -15
        - Volvo s80 2.5t -07
        - mb s211 280cdi -08
        - e46 320i -03
        - e36 323i M-Sport tori-coupe -97
        - e46 320d Individual "m-sport" -04
        - e39 525i -01

        Comment

        • Tenox
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 1732

          Huomenna töiden jälkeen pieni ajelu.
          Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

          Comment

          • Urpo_rotta
            BTCF Member
            • May 2012
            • 5257
            • Pirkkala

            Ei keskellä talvea viiti ajaa likasilla ja suolapaskasilla teillä. Liukasta ja kylmää hommaa.

            Kesällä sitten ajetaan oikein kunnolla. Mutta touring miehet antaa mennä vaan, saatte varmasti parikytä tonnia täyteen kun nyt jo alotatte
            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
            E34 525i -90 twinturbo 427/519

            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
            Kysy jos tarvetta

            Comment

            • ruupanen
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 5148
              • Joensuu

              Ootellaanhan että routa sulaa ja kaivella sitten mopeti esille.
              E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

              Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

              Comment

              • Tenox
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2006
                • 1732

                Ei ollu paskasta, eikä liukasta. Kylmää vähän oli. Ja tuo oma K100 ei kyllä oikein enää touring vehkeeltä näytä.
                Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Pitkästä aikaa vähän jopa odottaa, että pääsee ajamaan pyörällä. Viimeksi ajanut vähän enemmän 2008. Sen jälkeen ihan satunnaisesti tai sitten ei ollenkaan monena kesänä. Nyt on tullut vähän ehostettua pyörää, mm. uudet katteet ja tankki maalarilla parhaillaan, siitä tulee musta-valkoinen. Sen lisäksi uudet renkaat, teräspunosletkut eteen + taakse, uusi akku ja etuiskarit huollettu. Uusi jarrupääsylinteri pitää vielä hommata, ilmeisesti recallina menee.
                  Last edited by Tylyttäjä; 05-04-2014, 00:00.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • World L
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2011
                    • 270
                    • Kellokoski

                    Suitzaan pitäis jarruletkut päivitellä teräspunoksiin, tossahan on edessä vakiona 3 letkua ja jakopala välissä, mutta 2 letkunen "race-kit" olis jonkun verran halvempi kuin 3 letkunen setti. Onko tolla käytännön kannalta merkitystä, että meneekö letkut suoraan kahvalta satuloille, tai että on jakopala välissä?
                    E36 320i cabrio -96
                    E46 330i sedan -00
                    F31 318d -14

                    Ex: 2x E36, 2x E39, 1x E61

                    Comment

                    • S^X
                      BTCF Member
                      • Oct 2007
                      • 933
                      • Muurame

                      Originally posted by World L View Post
                      Suitzaan pitäis jarruletkut päivitellä teräspunoksiin, tossahan on edessä vakiona 3 letkua ja jakopala välissä, mutta 2 letkunen "race-kit" olis jonkun verran halvempi kuin 3 letkunen setti. Onko tolla käytännön kannalta merkitystä, että meneekö letkut suoraan kahvalta satuloille, tai että on jakopala välissä?
                      Molemmilla tavoilla tehnyt ja en huomannut eroa käytettävyydessä. Sen verta pienet tilavuudet kummiskin.

                      Meneekö kahvakin samalla vaihtoon?
                      W208
                      W638
                      E36

                      Comment

                      • World L
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2011
                        • 270
                        • Kellokoski

                        Originally posted by S^X View Post
                        Molemmilla tavoilla tehnyt ja en huomannut eroa käytettävyydessä. Sen verta pienet tilavuudet kummiskin.

                        Meneekö kahvakin samalla vaihtoon?
                        Ajattelin sen pitää vakiona, paitsi jos jarrujen pehmeydestä ei letkujen vaihdolla päästä eroon.
                        E36 320i cabrio -96
                        E46 330i sedan -00
                        F31 318d -14

                        Ex: 2x E36, 2x E39, 1x E61

                        Comment

                        • Juspa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2006
                          • 1223
                          • Pori

                          Tänään kävin lenkin ajamassa, kivaahan toi taas on. Paitsi kylmä.
                          Huomenna lisää.
                          E70 M-Sport AlpinWeiß 3

                          Ex.
                          F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
                          E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
                          E90 320d -05 Schwartz 2
                          E36 328i touring -97 Diamantschwartz
                          E36 352i -91 Diamantschwartz

                          Comment

                          • burrito87
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2010
                            • 87
                            • Jkl/ Hki

                            Pitäs olla varmaan jo huolissaan kun kelit on tällä mallilla, ja kottaraiset on näin:

                            Comment

                            • Tylyttäjä
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 1412

                              Nyt on ollu sen verran taukoa ajelusta (vuoden 2008 jälkeen ollut ajot lähes nollissa), että pieni kipinä on taas. Laittelin pyörää vähän kuntoon:
                              • Uudet kiinankatteet + tankki maalattu
                              • Etupumput huollettu
                              • Uudet renkaat
                              • Teräspunosletkut eteen
                              • Jarrupääsylinteri vaihdettu (vanha kulahtanut käyttämättömyyttään)
                              • Uusi akku
                              • Ja tietty perushuollot, öljyt + suodatin, ilmafiltterin pesu + uudet öljyt

                              Huomenna olisi tarkoitus kaivaa tallista ja käydä kokeilemassa.. Pari kuvaa uudesta värityksestä:





                              Tuolla rakennetulla koneellahan ei ole ajettu kun noin pari tonnia. Ja kokonaisuudessaankin mittarissa taitaa olla n. 15tkm. Lopahti into silloin 2008, melkein heti sen jälkeen kun tekniikka oli valmis ja Joensuussa oli ajeltu tuo 200mph tulos
                              Last edited by Tylyttäjä; 04-04-2014, 23:33.
                              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                              EX: BMW E39 M5
                              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                              Suzuki GSX-R 1070 K5
                              Performance Mods: Lot
                              Performance: 200mph/322kph@1mile
                              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                              Comment

                              • Peltsii
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2007
                                • 7061
                                • Turenki

                                Originally posted by Tylyttäjä View Post
                                Nyt on ollu sen verran taukoa ajelusta (vuoden 2008 jälkeen ollut ajot lähes nollissa), että pieni kipinä on taas. Laittelin pyörää vähän kuntoon:
                                • Uudet kiinankatteet + tankki maalattu
                                • Etupumput huollettu
                                • Uudet renkaat
                                • Teräspunosletkut eteen
                                • Jarrupääsylinteri vaihdettu (vanha kulahtanut käyttämättömyyttään)
                                • Uusi akku
                                • Ja tietty perushuollot, öljyt + suodatin, ilmafiltterin pesu + uudet öljyt

                                Huomenna olisi tarkoitus kaivaa tallista ja käydä kokeilemassa.. Pari kuvaa uudesta värityksestä:

                                Tuolla rakennetulla koneellahan ei ole ajettu kun noin pari tonnia. Ja kokonaisuudessaankin mittarissa taitaa olla n. 15tkm. Lopahti into silloin 2008, melkein heti sen jälkeen kun tekniikka oli valmis ja Joensuussa oli ajeltu tuo 200mph tulos

                                Noniin

                                Nyt sitten vaan kyykyttämään honon audi ja videoo tänne
                                DUCATI 1098 RACING EVO

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎