Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ruupanen
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 5147
    • Joensuu

    Originally posted by Peltsii View Post
    Sehän tikittää kuin sveitsiläinen kello Eipä siinä mitään ongelmia ole ollut, joku 650km on kilsoja tullut viikossa Ohjausiskarinhan se kaipaa, ennenkun kehtaa kunnolla laskee meneen, mutta günther pisti öhlinsin postiin eilen, joten ens viikolla pääsee nauttimaan jo paremmin



    Otin muuten vakuutusmaksut 6 erässä, yhteensä 1450€/vuosi täyskaskolla... Minkä vitun takia noi ei tuu tasaerissä ? Melki 500€ eka lasku Pitää maanantaina soittaa, että mitäs ihmettä, kun ei nyt just olis hyvä sauma tommosia maksella, kun kaikki fyrkat palanu pyörään ja vehkeisiin, verotkin pitäs viel maksella siitä ja ja ja...
    Kausiluontosesti menee mopoisssa ja kelkoissa. Kesällä saat maksaa vidduna ja talvella muutaman saturainen. Jotkut yhtiöt tarjoo myös seisonta-ajallisia, joissa mahollisesti tasasemmat maksut, mutta ovat yleensä arvokkaampia, jos ajaa koko "kesän".
    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

    Comment

    • k0rppi
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2008
      • 784
      • Varkaus

      Originally posted by väiski525 View Post
      no pääsee sitä yksinkin toki ajelemaan, ettei se tarakkaharakka aina kyydissä ole

      innostui vaan niin kovasti touhusta että haluaa jatkossakin istua kyydissä välillä, toki tolla zetalla pieniä reissuja tekee mut ei tolla minnekkää pidemmälle jaksa ajaa kakspäällä + kamat jos pitää saada kyytii.

      ja en mä ny mitään goldwing / customia tms ole vaihtamassa, vaan jotai matkapyörää jossa vähän pystympi ajoasento ettei emäntä nojaa koko matkaa selkään niinku zetassa.

      joku 1300 bandit esim toimis hyvin, pystyy hyvin yksin ajaa ja pääsee tarvittaessa mutkapätkilläkin ihan kiitettävästi menemää..

      mut kattoo ny.. zetalla nyt kumminki alkuun mennään. jos ostais madallussarjan perään nii ehkä ei tarvis niin paljon nojailla tankoon
      hommaa raiserit ennemin, että saat tangon asentoo muutettua, eikä tarvia ajettavuutta pilata niillä madallussarjoilla.

      Comment

      • Jay_L
        Bimmer Rookie
        • May 2012
        • 61
        • Kuopio

        Originally posted by bimmerE34 View Post
        Vähän himottais joku enduro ostaa. Olisi kyllä mukava käydä päästelemässä tuolla metsäpoluilla ihan kunnolla.

        Toisaalta, taas joku vähän pystympi sopisi mun vammaiselle selälle ja lonkalle paremmin, mutta kyykky on muuten enemmän mun juttu kuin joku varadero tai vastaava.

        Pihassa on 2-pyöräistä kalustoa nyt ihan kivasti

        Honda CBR 1000RR Fireblade -04 jossa vähän välityksiä muutettu, powercommander V ja koko putkisto MIVV:in hiilikuituvaimentimella.

        Yamaha R6 -04 eukolla ensipyöränä.

        Ja sokerina pohjalla Suzuki PV, jolla on kaikista mukavin ajaa työmatka.

        Jos vakuutusmaksut olisivat inhimillisemmät, niin voisi enduron vielä haalia pihaan, mutta johonkin on raja vedettävä. Tosin, ei sitä kerkeä kaikilla ajamaan kun tuo M3:kin vielä pitäisi katsastaa..


        Ostin uuden nahkasen ajopuvun, niin jumalauta on painava takki. Eikä vielä oikeen muotoon istunut, niin on aika jäykkä.
        Multa löytys joutilaana valkokilpi 2-tahti 250 EXC Kotari vm. 2004, jos kiinnostais? Eikä ois pitkä matka hakeakkaan.
        Myynti-ilmoitusta löytyy niin nettimotosta kuin täältäkin "myydään sekalaista" -osiosta.

        Ja jotta pysyttäisi aiheessa niin muutaman kerran tänä keväänä olen kotarilla käyny räppäilemässä tuossa kylillä.
        Meinaa vaan rojekti kuume iskee ja jotain tekemistä pitäis saaha, siksi pyörä myynnissä.

        Comment

        • Peltsii
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 7061
          • Turenki

          Originally posted by ruupanen View Post
          Kausiluontosesti menee mopoisssa ja kelkoissa. Kesällä saat maksaa vidduna ja talvella muutaman saturainen. Jotkut yhtiöt tarjoo myös seisonta-ajallisia, joissa mahollisesti tasasemmat maksut, mutta ovat yleensä arvokkaampia, jos ajaa koko "kesän".

          No eihän siinä, otetaan sitten kasko pois, paljon kiinnosta maksaa tommosia, kun muutakin tekemistä olis
          Last edited by Peltsii; 11-05-2013, 17:00.
          DUCATI 1098 RACING EVO

          Comment

          • pete81
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 2056
            • .........

            Originally posted by Peltsii View Post
            Sehän tikittää kuin sveitsiläinen kello Eipä siinä mitään ongelmia ole ollut, joku 650km on kilsoja tullut viikossa Ohjausiskarinhan se kaipaa, ennenkun kehtaa kunnolla laskee meneen, mutta günther pisti öhlinsin postiin eilen, joten ens viikolla pääsee nauttimaan jo paremmin



            Otin muuten vakuutusmaksut 6 erässä, yhteensä 1450€/vuosi täyskaskolla... Minkä vitun takia noi ei tuu tasaerissä ? Melki 500€ eka lasku Pitää maanantaina soittaa, että mitäs ihmettä, kun ei nyt just olis hyvä sauma tommosia maksella, kun kaikki fyrkat palanu pyörään ja vehkeisiin, verotkin pitäs viel maksella siitä ja ja ja...
            Otin kanssa vakuutukset 6 erässä kun pohjola ei ainakaan niistä ota maksutapakorotusta. Talvella tosiaan tulee reilun 20e lasku halvimmillaan, kesällä jotain ihan muuta. Täyskaskoa en viitsinyt edes miettiä, osakasko jossa hirvi, palo, varkaus sekä hinauspalvelu maksaa n. 80e/vuosi. Jos ihan tuliterä pyörä olis alla niin ehkä sitten täyskasko.

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Pitäsköhän sitä tänä kesänä ajella vähän pyörälläkin. Remppaa pitäis tehdä, kun on vuosia vaan lähinnä seisonut (paikat kuivuu). Etujarrun pääsylinterin stefa kuivunut (=falskaa). Jos laittais tuollaista tilalle teräspunosletkuilla:


              Sitten pitäis varmaankin iskarit huollella edestä ja takaa. Renkaatkin pitäis uusia, nuo taitaa olla jostain vuodelta 2007-2008, koska sen jälkeen on tullut ajeltua todella vähän.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7061
                • Turenki

                .....
                Last edited by Peltsii; 19-05-2013, 11:22.
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • Peltsii
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 7061
                  • Turenki

                  Jaahas. lähti hommat tuliile Vähän suurta kuvaa Lumiia 920 otettu foto
                  DUCATI 1098 RACING EVO

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by Peltsii View Post
                    Ei näy kuva
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Ruffryder
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2007
                      • 137
                      • Klaukkala

                      Originally posted by Tylyttäjä View Post
                      Ei näy kuva
                      Johtuuko siitä että kuva on otettu Lumialla?

                      Comment

                      • Peltsii
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2007
                        • 7061
                        • Turenki

                        Originally posted by Tylyttäjä View Post
                        Ei näy kuva

                        Näkyykö nyt ? Tossa eilen asennettu iskari, oli muuten ehkä paras modi, mitä koskaan tehnyt mihinkään laitteeseen. Ajettavuus muuttui vanhaa vrt yö/päivä

                        DUCATI 1098 RACING EVO

                        Comment

                        • Tylyttäjä
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 1412

                          Originally posted by Peltsii View Post
                          Näkyykö nyt ? Tossa eilen asennettu iskari, oli muuten ehkä paras modi, mitä koskaan tehnyt mihinkään laitteeseen. Ajettavuus muuttui vanhaa vrt yö/päivä
                          Joo, näkyy kuva. Kyllä rykkösessä täytyy tosiaan ohjausiskari olla, on muuten aika kaamea ajettava. Mulla oli ihan uusi ylivuotinen rykkönen 2002-2003 muistaakseni, kunnes meni lunariin.. Yksi ekoista modeistani siihen oli juurikin Öhlinsin ohjausiskari.
                          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                          EX: BMW E39 M5
                          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                          Suzuki GSX-R 1070 K5
                          Performance Mods: Lot
                          Performance: 200mph/322kph@1mile
                          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                          Comment

                          • nappe74
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 2844
                            • South Carelia

                            Käykäähän kauppoloille...



                            G30 530e xDrive A M-Sport -20

                            ex-Bimmerit:
                            F10 525dA xDrive M-Sport -13
                            E21 316 -80
                            E91 330xdA M-Sport -06
                            E53 X5 3.0iA Sport -04
                            E91 335xiA M-Sport -08
                            E60 530iA M-Sport -06
                            E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                            E91 320d -06
                            E39 530iAT M-Sport -01
                            E36 328iA -96
                            E39 528iA -96
                            E36 325i -92

                            Comment

                            • alonap-1
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2006
                              • 824
                              • Hollola

                              Mikäs näissä 80-luvun RD125Lc:ssä oli tyyppivika minkä takia niitä parjattiin/taan?? Muistan vaan että joku oli...
                              http://classic-motorbikes.net/images...%20rd125lc.jpg
                              42 1:1,6 70/30

                              Comment

                              • Micce///M
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2008
                                • 3552
                                • Hämeenlinna

                                Originally posted by alonap-1 View Post
                                Mikäs näissä 80-luvun RD125Lc:ssä oli tyyppivika minkä takia niitä parjattiin/taan?? Muistan vaan että joku oli...
                                http://classic-motorbikes.net/images...%20rd125lc.jpg
                                Eikös nuo leiponut järjestään kaikki kiinni?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎