Lähdetään vaikka siitä, että mikä Oskun budjetti on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
4-5k€ Riippuu vähän minkälainen pyörä ois tarjolla.
Toi 540i jos sais menee vaihdossa niin aina parempi.
Auton ku sais käteisellä pois niin sitten pyörän ostokin on helpompaa.
Nyt on kuitenkin pyöräsesonki päällä niin käteisostajan luulis saavan hyvällä hinnalla.
Kyllä se lähinnä tonninen pyörä pitäs olla mutta muitakin vähän kiinnostais "kuulostella"E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View Post4-5k€ Riippuu vähän minkälainen pyörä ois tarjolla.
Toi 540i jos sais menee vaihdossa niin aina parempi.
Auton ku sais käteisellä pois niin sitten pyörän ostokin on helpompaa.
Nyt on kuitenkin pyöräsesonki päällä niin käteisostajan luulis saavan hyvällä hinnalla.
Kyllä se lähinnä tonninen pyörä pitäs olla mutta muitakin vähän kiinnostais "kuulostella"DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Omistin K3 kilosen gixxerin melkein 4 vuotta / 24 000 km. Hemmetin luja pärrä. Ostin vajaat 29 000 km ajettuna ja möin pois 53 000 km ajettuna.
Perushuolloilla meni koko ajan. Itelle gixxeri istui huomattavasti paremmin käsiin mitä blade, tai 10 kawa.
Molemmat kävin koeajamassa ennekuin tuon gixxerin taannoin ostin.
Blade oli semmonen tasasen harmaa. Ei hyvä, eikä huono, mutta siitä jäi uupumaan jotain. Ei tullut sitä "jumalauta" fiilistä. Joku täällä foorumilla jossakin vaiheessa hyvin tokasikin, että Hondat on moottoripyörien tojotoita tms. Se oli miusta kyl hyvä vertaus
Kawa oli sitten jotenkin vikurimman tuntuinen. Voimaa tuntui olevan jopa enempi mitä gixxerissä, ainakin ylhäällä. Mut ajoasento oli kyykympi ja jotenkin epävakaamman oloinen.
Gixxeri oli sitten rakkautta kerrasta. Hyvä paketti joka tuntui heti koeajolla kaikkein eniten omaan käteen sopivalta. Voimaa riittävästi ja mutkapätkilläkin tuntui heti alkuun siltä, että tämä tykkää kun sillä ajetaan.
Jampun R1:sistä ei ole kokemusta, koska säikähdin guuglettamalla esiin tullutta voiteluongelmaa keuliessa. En muista missä vuosimalleissa ongelma silloin oli. Ja kun eka mopo oli Yamaha fzr 600 jossa oli kaikki sen pyörän tyyppivat, niin en halunnut ottaa "samanlaista" riskiä toista kertaa.
Eli jos vain kaveriporukasta, liikkeistä tms mahdollista saada kokeilla kyseisiä pyöriä, niiin kokeile ihmeessä. Faittereitahan "oskun" kaveriporukassa taitaa pyöriä enempi ja vähempi, joten kyllähän niistäkin aika hyvän suunnan saat mikä se eniten omaan makuun on, vaikka ovatkin riisuttuja ja jotkut ilmeisen paljonkin modattujaLast edited by ruupanen; 21-05-2014, 14:31.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Seuraavana pyöränä itselläkin saattaa olla 2koppanen 10r, juurikin todella yläkireän moottorin takia. Vähän kontrastia yamahan vääntävämpään koneeseen eikä tuo kaiketi kuskiakaan poista selästä yhtä helposti, kuin 1 koppanen
Tahi sitten uudempi R1, kun olen kyllä tykännyt tällä ajaa:think
Niinkuin ruupanen sanoi, kokeilemalla selviää itsellä taas suzuki ei ole vaihtoehto ulkonäön takia, se kyklooppi look ei putoo sitten yhtään.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
VTR1000 SP-2 tai Ducati 999. Jompi kumpi noista jos itse vihtisin vielä voimistella pyörällä. Arvonalenemaa ei juurikaan ole, hondassa taitaa olla jo nousujohteista. Kyykyt lähes kaikki ovat kuin corollia, hajuttomia, mauttomia, steriilijä. Ei aiheuta mitään tuntemuksia. Pitäisi tuosta muijan z750 päästä eroon ja laittaa moottoripyörä sillekkin.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostVTR1000 SP-2 tai Ducati 999. Jompi kumpi noista jos itse vihtisin vielä voimistella pyörällä. Arvonalenemaa ei juurikaan ole, hondassa taitaa olla jo nousujohteista. Kyykyt lähes kaikki ovat kuin corollia, hajuttomia, mauttomia, steriilijä. Ei aiheuta mitään tuntemuksia. Pitäisi tuosta muijan z750 päästä eroon ja laittaa moottoripyörä sillekkin.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Jos olet niin hyvä kuski, että noitten teho/ominaisuudet ei riitä sulle radalle niin osta vain vaikka Panigale 1199R mun puolesta. Mulle riittää hyvin tuollainen painavampi/tehottomampikin kampe.
PS: Nykypyörässäni 65hv ja 280kg ja hyvin siirtyy paikasta a paikkaan b.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by -dq- View Post
Siistin SP-2:sen hankkiminen taitais tosiaan olla ihan sijoitusmielessäkin kannattavaa.
Tämän hetkistä tilannetta en tiedä, taitaa olla vielä huonompi.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostJos olet niin hyvä kuski, että noitten teho/ominaisuudet ei riitä sulle radalle niin osta vain vaikka Panigale 1199R mun puolesta. Mulle riittää hyvin tuollainen painavampi/tehottomampikin kampe.
PS: Nykypyörässäni 65hv ja 280kg ja hyvin siirtyy paikasta a paikkaan b.
Ja minulle moottoripyörä on vähän jotain muuta, kuin tuolla 65hv:lla "paikasta a paikkaan b siirtymiseen"DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View Post
Eli jos vain kaveriporukasta, liikkeistä tms mahdollista saada kokeilla kyseisiä pyöriä, niiin kokeile ihmeessä. Faittereitahan "oskun" kaveriporukassa taitaa pyöriä enempi ja vähempi, joten kyllähän niistäkin aika hyvän suunnan saat mikä se eniten omaan makuun on, vaikka ovatkin riisuttuja ja jotkut ilmeisen paljonkin modattuja
Täytynee siis varmaan yrittää tyyppaa K4 kilosta ihan orkkiskuosissa ja antaa siitä sitten verrokkipohja tohon R1.
Tän pohjalta sitten ettiskelemään hyvin pidettyä ja sopivasti ajettua pyörää :think
Originally posted by Peltsii View PostSeuraavana pyöränä itselläkin saattaa olla 2koppanen 10r, juurikin todella yläkireän moottorin takia. Vähän kontrastia yamahan vääntävämpään koneeseen eikä tuo kaiketi kuskiakaan poista selästä yhtä helposti, kuin 1 koppanen
Tahi sitten uudempi R1, kun olen kyllä tykännyt tällä ajaa:think
Niinkuin ruupanen sanoi, kokeilemalla selviää itsellä taas suzuki ei ole vaihtoehto ulkonäön takia, se kyklooppi look ei putoo sitten yhtään.
Tosin itteäkin miellyttää se uudemman R1 muotokieli..
Ja satulan alta tulevat putket antaa vähä lisäfiilistä vielE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
Comment