Originally posted by -kiki-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Esko View PostToi CBR600F on kanssa ihan kelpo peruspyöränä. Meillä oli muistaakseni 2003 vuosimallin tuollainen aika monta vuotta. Ei silti ollut läheskään yhtä helppo ja kevyt käsitellä mitä tuollainen ER-6 on ja tuossa cebarissa on jo ihan ison pyörän tuntua toisin kun tuo ER-6 tuntuu vielä vähän sellaiselta steroideja syöneeltä piikiltä.F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostEn nyt viitannutkaan noihin pikkukustomeihin, vaan siihen että "osta suoraan kunnollinen 1800tms." jne
En siis todellakaan ole suositellut yhdellekään vasta-alkajalle tuommoista möhkö-pyörää vaan ystävällisesti vinkannut pikku-kustomia paremman vaihtoehdon, eli just tuommoisia ~600cc nakupyöriä.
Comment
-
-
Originally posted by Quatzal View PostLuitkos nyt ihan varmasti sen mun kirjoituksen kunnolla?M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostLuin, mutta vertaukseni oli huonosti ilmaistu. Toisinsanoen ei varmaan tällä aloittelija motoristilla ole väliä onko 535 virago yhtä "custom" kuin vaikka 1400 intruder. Itsekkin suosittelisin kyllä esim. er-6:sta tai jotain suzukin puolikatettua sv:tä, ja kyykyistä sitten juurikin tuota cbr:ää. Mutta jos customi on saatava niin silloin varmaan kokeilemalla löytyy se paras
Jos kustomit on "hyi" niin et ole ajanut kunnollisella sellaisella. Nyt on alla rähinäpyörä, niin pitää seuraavaksi vähän vaihtaa tyyliä.
Comment
-
-
Noh ei se nyt se 750 intukka niin huono valinta lopulta ole jos on kunnossa, on siinä pyörää ainakin enemmän kuin 535 viragossa. Moottoripyörän ostaminen on fiilisjuttu itsellä oli mm peräkkäisinä kesinä gsxr1200 turbo ja jammun 1100 dragstar (tehoero n 200hv) ja oma viehätys molemmissa.
Kyllä se kannattaa käydä kokeilemassa tarpeeksi monenlaista pyörää ja sitten päättää millaisen juuri itselle haluaa. Eli siinä mielessä ei kannata ehkä näillä keleillä lyödä lukkoon tutuntutun kauppaa..
Ei paha tuollainen er-5 mutta jos pitää kustomi saada että on hyvä meininki niin silloin se pitää ostaa. Pari kesää ja alkaa tietämään millaisen pyörän oikeasti haluaa esim 600cc kyykky naiselle ihan hyvä jos jalat yltää maahan jne ja senkin jälkeen mieli muuttuu harva se kesä..
20 kesää on tullut ajeltua itse ja vehkeet on vaihtuneet aika tiuhaan..? <-E90, E39, E46, E36, E35..
Comment
-
-
Täällä olisi kanssa harkinnassa ensimmäisen pyörän osto. Pisemmille matkoille ei ole kiinnostusta pyörällä lähteä. Lähinnä 22km työmatka-ajoon aurikoisille keleille ja tuohon nurkissä pyörimiseen. Hintahaarukka 2000-4000e.
Tällä hetkellä eniten kiinnostaa Bandiitti, Hornetti ja CBR. Niin ja kuussatanen saa riittää tulevaksi kesäksi, vaikka monet käskee ostamaan suoraan isomman.E36 323i -95
Ex: E36 328i -96, E30 318iS -90, E39 528i -97, E28 520i -85, E36 320ia -92, E36 328i -96, E34 525tdsa -94, E30 324tdic -90 +10 muun merkkistä
Comment
-
-
Itse olen sitä mieltä, että harrastus kannattaa aloittaa jollakin perinteisellä moottoripyörällä, jolloin ajamisen perusasiat tulevat tutuksi. Hondaltahan löytyy myös esimerkiksi CB 500, jotka ei varmasti ole myöskään hintansa kiroissa nykyään. Trendikkäämpiä pelejä ovat sitten esim. Hornetit, Cbf ja yms.
Tätä nykyistä kuutiohuumaa olen myös ihmetellyt. Kaikille tuntuu olevan tärkeintä kuinka nopeasti pyörä menee 0-100, 0-200 tai radalla pitää päästä vielä vähän kovempaa. Lienenköhän katoavaa lajia, koska nautin ajamisesta ilman 100 hevosta ja selkääkin olen tottunut pitämään suorassa matkoilla.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Terominator View PostTäällä olisi kanssa harkinnassa ensimmäisen pyörän osto. Pisemmille matkoille ei ole kiinnostusta pyörällä lähteä. Lähinnä 22km työmatka-ajoon aurikoisille keleille ja tuohon nurkissä pyörimiseen. Hintahaarukka 2000-4000e.
Tällä hetkellä eniten kiinnostaa Bandiitti, Hornetti ja CBR. Niin ja kuussatanen saa riittää tulevaksi kesäksi, vaikka monet käskee ostamaan suoraan isomman.
Kilometreistä ei ns. nykypyörät juurikaan huonone, ostin viimekesänä cbr 600 f- 99, 3700 € ja 82000 km. Toimii Olen ajanut myös hornetilla, haet sellasen ja työmatkan viihdearvo vs. auto x 10.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Posthttp://www.nettimoto.com/honda/cb-60...pe=19&pto=4000
Kilometreistä ei ns. nykypyörät juurikaan huonone, ostin viimekesänä cbr 600 f- 99, 3700 € ja 82000 km. Toimii Olen ajanut myös hornetilla, haet sellasen ja työmatkan viihdearvo vs. auto x 10.E36 323i -95
Ex: E36 328i -96, E30 318iS -90, E39 528i -97, E28 520i -85, E36 320ia -92, E36 328i -96, E34 525tdsa -94, E30 324tdic -90 +10 muun merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostItse olen sitä mieltä, että harrastus kannattaa aloittaa jollakin perinteisellä moottoripyörällä, jolloin ajamisen perusasiat tulevat tutuksi. Hondaltahan löytyy myös esimerkiksi CB 500, jotka ei varmasti ole myöskään hintansa kiroissa nykyään. Trendikkäämpiä pelejä ovat sitten esim. Hornetit, Cbf ja yms.
Tätä nykyistä kuutiohuumaa olen myös ihmetellyt. Kaikille tuntuu olevan tärkeintä kuinka nopeasti pyörä menee 0-100, 0-200 tai radalla pitää päästä vielä vähän kovempaa. Lienenköhän katoavaa lajia, koska nautin ajamisesta ilman 100 hevosta ja selkääkin olen tottunut pitämään suorassa matkoilla.
Siitä ei voi enää paljon ns parantaa painon puolesta, tuskin menen niin sekaisin koskaan että alkaa Gold Wingiä tekeen mieli mutta parempi ku ei sano mitään..
Trikea ei ole tullut koskaan kokeiltua eikä Boss Hoss:ia ainakin jälkimmäinen kuulemma kiihtyy kohtuudella.. Tais mennä hieman ot mutta menkööt. 1kk ja ajokelit.? <-E90, E39, E46, E36, E35..
Comment
-
-
Originally posted by Terominator View PostJa jos tulee hyvä kesä, että pääsee reilusti ajeleen työmatkoja, säästää bensalaskussakin jo jonkin verran. Varsinkin kun ei voi töihin ajella 200 lasissa, kun ajokortillani teen töitä.
Eka 600cc Fzr paska jamaha kulki kylläkin parhaimmillaan parikin litraa vähemmällä parhaimmillan mitä nykyinen suiza, mut ei tuollakaan yli 7 litran juuri saa menemään, vaikka kuinka työntelis.Last edited by ruupanen; 18-03-2010, 11:28.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Itselläni oli pari vuotta Yamaha V-Max 1200cc. Oli ensimmäinen pyörä ja todella kiva peli. Tehoa riittävästi ja ulkonäkö miellytti omaa silmää.
Ajamiset jäi lopulta aika vähäisiksi ja myin pyörän pois, ja päätin että panostan kunnon autoon.
Kyllä vieläkin tulee kaipailtua pyörää, etenkin näin keväisin.. on siinä oma hohtonsa. Ehkä vielä joku pvä voisi pyörän hankkiaLast edited by Johan Dark; 24-02-2011, 09:43.
Comment
-
-
Originally posted by Johan Dark View PostItselläni oli pari vuotta Yamaha V-Max 1200cc. Oli ensimmäinen pyörä ja todella kiva peli. Tehoa riittävästi ja ulkonäkö miellytti omaa silmää.
Ajamiset jäi lopulta aika vähäisiksi ja myin pyörän pois, ja päätin että panostan kunnon autoon.
Kyllä vieläkin tulee kaipailtua pyörää, etenkin näin keväisin.. on siinä oma hohtonsa. Ehkä vielä joku pvä voisi pyörän hankkiaE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment