Announcement

Collapse
No announcement yet.

StreetTuningCar Oy toiminta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esa`pentula
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2009
    • 1390
    • Tampere

itse juuri tilasin sieltä Mlook etupuskurin kolmekutoseen. toivottavasti tulee ajallaan. Tilaushässäkkäkin oli aivan ihmeellinen, 40% pitää maksaa etukäteen ja jos maksaa koko tilauksen etukäteen saa 3% "käteisalennusta". Soitin paikkaan kun en ymmärtänyt koko hässääkkää kun luki vielä, että "tuotteen hintaan lisäämme rahtikulut 15-25e". Kysyin mitä tarkoittaa ja äijä oli ihan pihalla ja kysyi montakertaa, että voisitko selventää mitä haen takaa. lopuksi sain vihdoin yksinkertaisen vastauksen, että se maksetaan matkahuoltoon kun paketti tulee perille. kuinka vaikeaa onkaan sanoa suoraan?

Edit: minulle onneksi vastattiin puhelimesta heti ekalla yrittämällä.
    Last edited by esa`pentula; 27-03-2010, 13:00.

Comment

• streetstyle
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 657

Originally posted by esa`pentula View Post
      itse juuri tilasin sieltä Mlook etupuskurin kolmekutoseen. toivottavasti tulee ajallaan. Tilaushässäkkäkin oli aivan ihmeellinen, 40% pitää maksaa etukäteen ja jos maksaa koko tilauksen etukäteen saa 3% "käteisalennusta". Soitin paikkaan kun en ymmärtänyt koko hässääkkää kun luki vielä, että "tuotteen hintaan lisäämme rahtikulut 15-25e". Kysyin mitä tarkoittaa ja äijä oli ihan pihalla ja kysyi montakertaa, että voisitko selventää mitä haen takaa. lopuksi sain vihdoin yksinkertaisen vastauksen, että se maksetaan matkahuoltoon kun paketti tulee perille. kuinka vaikeaa onkaan sanoa suoraan?
      Hei!

M3 etupuskurit on tällä hetkellä kokonaan Saksan toimittajalta loppuneet ja lisä on tulossa Huhtikuun loppupuollella n.30-50 kpl erä... Eilen tosin saapui kuorma jossa tuli 15kpl M3 puskureita ja ne loppui heti! Jos 3-4 viikkoa on pitkä odotus aika niin voidaan maksaa ennakko maksu takaisin...
      StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

X5 E70 -07 "tuning tulossa"
      VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
      E65 740D -03 MYYTY :(
      X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
      Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
      VW Transporter -01 Tuning / Myyty

Comment

• Ramzez
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2009
        • 6104
        • Jyväskylä

nick: streetstyle:lle tiedoksi, ettei kannata tulla haukkumaan tänne toisten kommentteja. Jätä tuollaiset "tuning hirviö" -kommentit vain omaan arvoonsa. Ei se räyhääminen kannata ja samalla annat sen kuvan, ettei sinua kiinnostakaan ottaa opikseni mahdollisista ongelmista, vaan pakko on vängätä vastaan. Selväähän on, että huonoista kokemuksista puhutaan kovaan ääneen, hyvistä vaietaan. Asiakaspalvelun kannalta, ottaisin kritiikin vastaan kehittävältä kannalta. Jos kerran valitetaan, ettei esim. sähköpostilla saa yhteyttä, olisiko kenties aihetta sen palvelun parantamiseen? :think Se nyt ei kaikkia ostajia kiinnosta, vaikka täällä meuhkaisitkin, ettei aika riitä moiseen.

Comment

• Spiddu
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 3562
          • Nla

Täällä kans pelkästään positiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta. Itse hoitanut asiat aina puhelimitse ja jos ei olla vastattu olen kokeilut hetkenpäästä uudestaan.
          BMW F30 330e 2017

Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
          e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D

Comment

• Rappiokana
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 201
            • Imatra

Originally posted by streetstyle View Post
            .... Jos 3-4 viikkoa on pitkä odotus aika niin voidaan maksaa ennakko maksu takaisin...
            Originally posted by JaHu85 View Post
            .....Rahoja ne ei halunnu takaisin antaa vaan piti ostaa jotain tolla rahalla jonka olin etukäteen maksanut.
            :think

Comment

• phoenixx
              Bimmer Rookie
              • May 2006
              • 126
              • Sastamala

Jos työpäivät tosiaan venyvät jopa 16h mittaisiksi ja asiakaspalvelulle ei ole kunnolla aikaa niin miksi ihmeessä ei palkata uutta työntekijää?
              Ford Mondeo 1.8 wagon

Edelliset autot:
              Vw passat 2.8 v6 syncro -01
              E90 318ia -06
              Ford Focus mk2 wagon -06
              E36 325 ci -93
              Audi 80 -86

Comment

• Kia
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2009
                • 654
                • Kerava

Ite asioinnut paikanpäällä jokusen kerran ja soittanutkin, aina on palvelu ollut erinomaista ei valittamista.
                sigpic
                E30 1988 Räyhä
                i3 2018

Comment

• streetstyle
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2003
                  • 657

Originally posted by Ramzez View Post
                  nick: streetstyle:lle tiedoksi, ettei kannata tulla haukkumaan tänne toisten kommentteja. Jätä tuollaiset "tuning hirviö" -kommentit vain omaan arvoonsa. Ei se räyhääminen kannata ja samalla annat sen kuvan, ettei sinua kiinnostakaan ottaa opikseni mahdollisista ongelmista, vaan pakko on vängätä vastaan. Selväähän on, että huonoista kokemuksista puhutaan kovaan ääneen, hyvistä vaietaan. Asiakaspalvelun kannalta, ottaisin kritiikin vastaan kehittävältä kannalta. Jos kerran valitetaan, ettei esim. sähköpostilla saa yhteyttä, olisiko kenties aihetta sen palvelun parantamiseen? :think Se nyt ei kaikkia ostajia kiinnosta, vaikka täällä meuhkaisitkin, ettei aika riitä moiseen.
                  Mielestäni nick: Bemu2000 kirjoitti (sivu 4) "kehtaa vielä esitellä mauttomia tuning hirviöitä täällä foorumilla vääryydellä ansaituilla rahoilla"

Tietääkseni tämä on "tuning" forumi joten miksi mennä haukkumaan autoja "tuning hirviöksi"
                  Vai eikö ihmiset saa nykypävänä rakentaa autoja oman maun mukaan?
                  Tietääkseni kaikilla on oma näkemys rakennetuista autoista jotkut tykkää ja jotkut ei joten tollaiset kommentit tosiaan vois pitää omana tietona enkä tietääkseni ole räyhäny vaan kertonu miten asiat on!

Itse en vänkkää mitään vastaan mutta kun aiheista tehdään niin vaikea niin pitähän ilmaista että ei se toiminta välttämättä ole näin niinkun jotkut sen ymmärtää...

Joten topiccia varmaankaan ihan loppuun asti lukennu?
                  StreetTuningCar <- Car tuning & Styling

X5 E70 -07 "tuning tulossa"
                  VW Transporter T5 -05 tuning MYYTY :(
                  E65 740D -03 MYYTY :(
                  X5 3.0D Sportpacket -02 Kesä/talvi autona MYYTY :(
                  Bmw e36 328ia Cabrio -97 MYYTY :(
                  VW Transporter -01 Tuning / Myyty

Comment

• r.w.
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2007
                    • 2510
                    • Länsirannikko

Mahtoiko kyseessä sittenkin olla ns. sarkasmi?
                    1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

Comment

• anza(kla)
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2004
                      • 970
                      • kokkola

jos jokin kysymys mietityttää niin kannattaa soitella ja kysyä se vaikka puhelimitse niin saa nopeammin vastauksen kun sähköpostin välityksellä..
                      ja se on muuten tasan niin vitun ihme homma että miten soittaa ku ei vastata siihen luuriin siellä.?
                      ja s.postiin olen saanut vastauksen vain kun olen "avautumis"-mielisen postin lähettänyt.

eli sitähän porukka tässä nyt on parjannut kun ette vastaa luuriin ettekä myöskään s.posteihin.

ja se tästä tekee niin suoraan sanottuna vituttavan asian kannaltani että kun soitin ja tilasin osan puhe oli tasan että maksan koko summan ja pakkaatte vain osan ja viette m-huoltoon.
                      no rahat siirtyi samalla hetkellä teille kun klikkasin OK ja sitten koitan soittaa 2 päivää ja ei vastausta joten panen s.postia ja siihen vastataan 5 päivän päästä että "osa saapuu suomeen ensi viikolla ja sitten toimitetaan minulle".

ni onhan se nyt vitusta kotosin jos puhelimessa annetaan semmoinen käsitys että osaa on varastossa ja se toimitetaan heti minulle kun rahat näkyy,mutta sitten meneekin vajaa viikko ja ilmoitetaan että ei oo osa tullut vielä suomeen.

että ihan tasan viiminen kerta kun teidän puljusta mitään tilaan.

ja ihan offtopic:

osa tilattu muualta ja saapui kahden päivän päästä minulle,joten älä huoli osa jo autossa kiinni.
                      joten paat osan tuleen ku se sattuu joskus teille saapumaan.

Comment

• Ramzez
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2009
                        • 6104
                        • Jyväskylä

Mielestäni nick: Bemu2000 kirjoitti (sivu 4) "kehtaa vielä esitellä mauttomia tuning hirviöitä täällä foorumilla vääryydellä ansaituilla rahoilla"

Tietääkseni tämä on "tuning" forumi joten miksi mennä haukkumaan autoja "tuning hirviöksi"
                        Tietääkseni kaikilla on oma näkemys rakennetuista autoista jotkut tykkää ja jotkut ei joten tollaiset kommentit tosiaan vois pitää omana tietona enkä tietääkseni ole räyhäny vaan kertonu miten asiat on!

Itse en vänkkää mitään vastaan mutta kun aiheista tehdään niin vaikea niin pitähän ilmaista että ei se toiminta välttämättä ole näin niinkun jotkut sen ymmärtää...

En sitä väittänytkään, etteikö autoa saisi rakentaa oman makunsa mukaan. Itse asiassa se on mielestäni erittäin tervetullutta, että autoja rakennellaan eri tavoin. Olisihan se tylsää, jos kaikki olisivat kuin samasta muotista. Mihinkä kiinnitin huomiota, oli juuri tuo "hyökkäävä" kannanottosi jonkun toisen kritiikkiin. Jos joku tulee minulle sanomaan, että bemarini näyttää ihan perseeltä, niin ei se minua haittaa. Makuja on yhtä paljon, kuin ihmisiä. Koitin vain neuvoa, että kun kerran prosentuaalisesti on valtaosalla ongelmia puljusi kanssa, niin siitä tulisi mieluummin ottaa opiksi, tai muuttamalla toimintatapoja, ennemmin kuin tulla tänne itkemään, ettei tavarantoimittajat pidä lupauksiaan. Se ostaja kun ei näitä asioita tiedä, vaan hän vain tuijottaa sitä ilmoitettua toimitusaikaa ja olettaa, että sähköpostiin sekä puhelimeen vastataan.

Comment

• Juh4
                          Moderator
                          • Oct 2004
                          • 5448
                          • Seinäjoki

Mitä se auton rakennus liittyy mitenkään siihen minkälainen firman toiminta on? Minulle on aivan she ja sama minkälaisella kyrvän oksennuksella jonku puljun omistaja ajelee, kuhan vaan hommaa pelaa ja tavarat tulee ajallaan.
                          -Official member of BTCF-Sauna team-

Comment

• bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17799
                            • Jämsä

kai sitä voi mielipiteitään kertoa? vai saako pelkäsiään positiiviset kommentit kertoa? minun mielestä ne teidän rakennelmat on lähes poikkeuksetta ollut mauttomia. anteeksi kovasti jos ei ole minun makuun ollut.

näitä kommentteja teidän palvelusta kun on lukenut, niin olisiko syytä tosiaan palkata lisää työntekijöitä, tai nostaa hintoja, jos ei pysty tavaroita toimittamaan ja takaisin maksut yms. on mitä on.

vääryydellä ansaituilla rahoilla tarkoitan tätä, että palautuksista/vääristä tavaroista on ollut vaikeaa saada rahoja takaisin.

eikö oikeasti pitäisi vähän miettiä toimintatapojaan, kun näinkin paljon tulee tällaista palautetta?

Edit: millähän saisi nettikaupoillekin samanlaisen pisteytys systeemin kuin esim. ebay:llä
                            Last edited by bemu2000; 28-03-2010, 14:46.
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Rockford
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 8028
                              • Pinsiö

Originally posted by bemu2000 View Post
                              kai sitä voi mielipiteitään kertoa? vai saako pelkäsiään positiiviset kommentit kertoa?
                              ...aika ironinen kommentti nyt sieltä, kun muistelee erästä vanne-topicia, jossa itse sanoin vain mielipiteeni...
                              -Dodge Charger -73
                              -Mercedes-Benz GLK
                              -VW Transporter

Comment

• bemu2000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 17799
                                • Jämsä

Originally posted by Rockford View Post
                                ...aika ironinen kommentti nyt sieltä, kun muistelee erästä vanne-topicia, jossa itse sanoin vain mielipiteeni...

jep, ei mulla normaalisti mitään niin pahaa sanottavaa ole ollut heidänkään rakennelmista, mutta kännipostaus mikä kännipostaus. turha mun on enää sitä puolustellakaan. kaupankäyntitavat ja rakennelmat ei ole mun mieleen ollut, mutta en tuota olis kyllä selvinpäin silti kirjoittanut. anteeksi jos sain pahaa mieltä aikaiseksi. silti ehkä streettuningcarilla parannettavaa kaupoissaan, niin siltä osin ihan ehkä aiheestakin... :think
                                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                                Vanteet edullisesti
                                Nostureita ja rengaskoneita

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎