Announcement

Collapse
No announcement yet.

StreetTuningCar Oy toiminta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tanppu
    Bimmer Rookie
    • May 2008
    • 169
    • Vantaa

    Ei mullakaan oo mitään moitittavaa kyseisestä firmasta.. Kävin paikan päällä tilaamassa e46:een hiilikuitutavaraa jonkun verran, sanoivat että toimitusaika olis min 2vkoa koska niitä ei nyt löydy. Odottelin viikon verran ja aloin ihmetellä kun matkahuollosta tuli viesti et ois vähän tavaraa noudettavana, siinä sit ihmetellää et mitä siel vois olla, no hiilariahan siellä! Eli tosiaan, lupas toimittaa min 2vko mut tuliki viikossa, lauantaina kävin paikan päällä ja seuraavan vkon perjantaina oli matkahuollossa. Osat sopi ku nyrkki silmään eikä senkään puolesta ollu mitää valittamista.

    Monta kaveriakin tilannu tuolta sitä sun tätä enkä oo koskaa kuullu et kestäis mitenkää ihmeellisen kauaa noi toimitukset..


    Iso teille!
    Ex vehkeet..
    X5 40d E70, 535iA F10, 335iA E92, M5 E60, 335iA E92, 330iA E90 LCI, 330xiA E91, 123d E82, 330dA E90, 30dA E39, Evo V (aivopieru), 328i E46, 325i E36

    Comment

    • bemarantti
      Bimmer Rookie
      • Nov 2005
      • 83
      • Lempäälä

      Nostellaas topiccia. Eli, itse tilasin 9.4. kuluvaa vuotta e36 m3 puskurin ja vielä ei ole mitään kuulunut. Ei s.postilla tai puhelimitse. Koko summan maksoin miinus se käteisale 3%. Pitäisköhän ruveta porukalla kyseleen kaikkien maksettujen mutta ei toimitettujen osien perään? Ymmärtäisin viiveen jos sille annettaisiin hyvä syy ja jokin pitävä toimitusaika tai sitten rahat takaisin.
      Nykyiset:
      Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
      Bmw E21 316 -82, turboprojekti
      EX:
      Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
      Bmw E30 318i Touring -89
      Bmw E39 528i Touring -97

      Comment

      • H4ck
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 659
        • Helsinki/Eesti

        Ei ole itellä kokemusta firmasta, mutta en tajua, miksi pitää viivyttää ja muutenkin pelleillä?
        Jos mä perustaisin firman, niin pitäisin huolta siitä, että asiakkaat saa tavarat ajoissa...
        Ei tämä negatiivinen palaute ole hyvästä, varmaan aika monta ihmistä jättänyt tilauksensa tekemättä, kun ovat näitä kommentteja lukeneet.
        Varaosat, huolto ja maalaus.

        -BMW käytetyt ja uudet varaosat 040 635 4450

        Comment

        • nekholm
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2007
          • 860
          • Porvoo

          En ota kantaa Streettuningcarin toiminnasta, koska ei ole kokemuksia, mutta tekee mieli kommentoida kuitenkin.

          Suurin osa valittaa että toimitusajat ei pidä, ja sehän on tietenkin omistajan vika, eikö? Niin, omistajahan hakee itse ne puskurit Saksasta, Kiinasta, tai mistä lie Suomeen. Ja niitähän löytyy aina toimittajan varastosta, ja kuljetusautot ajavat yötä päivää kunnes osat saapuvat Suomeen.

          Niin, ja jos kaupasta loppuu jokin tuote, niin sehän on tietenkin kassan vika.
          VW Passat 1.4 TSI -12
          Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95

          Comment

          • tanppu
            Bimmer Rookie
            • May 2008
            • 169
            • Vantaa

            Originally posted by nekholm View Post
            En ota kantaa Streettuningcarin toiminnasta, koska ei ole kokemuksia, mutta tekee mieli kommentoida kuitenkin.

            Suurin osa valittaa että toimitusajat ei pidä, ja sehän on tietenkin omistajan vika, eikö? Niin, omistajahan hakee itse ne puskurit Saksasta, Kiinasta, tai mistä lie Suomeen. Ja niitähän löytyy aina toimittajan varastosta, ja kuljetusautot ajavat yötä päivää kunnes osat saapuvat Suomeen.

            Niin, ja jos kaupasta loppuu jokin tuote, niin sehän on tietenkin kassan vika.
            Älyttömän hyvä pointti.
            Ex vehkeet..
            X5 40d E70, 535iA F10, 335iA E92, M5 E60, 335iA E92, 330iA E90 LCI, 330xiA E91, 123d E82, 330dA E90, 30dA E39, Evo V (aivopieru), 328i E46, 325i E36

            Comment

            • TJJ
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2003
              • 7591
              • Jyväskylä

              Originally posted by nekholm View Post
              Suurin osa valittaa että toimitusajat ei pidä, ja sehän on tietenkin omistajan vika, eikö?
              Kyllä. Omistaja päättää (tai valitsee päättäjän) mistä tuotteet hankkii ja millaista asiakaspalvelua liike tarjoaa. Toki joissain liikkeissä omistaja voi olla tietämätön ongelmista jos ei osallistu liikkeen päivittäiseen toimintaan.
              E39 528iA

              Comment

              • Robi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 7606
                • Vantaa

                Originally posted by TJJ View Post
                Kyllä. Omistaja päättää (tai valitsee päättäjän) mistä tuotteet hankkii ja millaista asiakaspalvelua liike tarjoaa. Toki joissain liikkeissä omistaja voi olla tietämätön ongelmista jos ei osallistu liikkeen päivittäiseen toimintaan.
                Mutta otetaan huomioon se että jos liike tilaa saksasta esim M3 puskureita ja ne ovat normaliolosuhteissa tullut viikossa mutta nyt ne on jostain syystä päässyt saksalaiselta toimittajalta loppumaan ja he joutuvat tilaamaan sen Taiwanista tms josta saattaa kestää useitakin viikkoja toimitus. Otetaan kuitenkin huomioon viimeaikojen lakot, tuhkapilvet yms joka vaikuttanut rahdin kulkemiseen. En usko että Islannin tulivuorenpurkaus on Streettuningcarin syytä saati että he olisivat voineet vaikuttaa siihen että purkautuuko kyseinen tulivuori tai ei.

                Itse tilasin takapuskurin omaan autooni sieltä ja mokoma tuli viikossa vaikkei ollut hyllyssä. Toki hain itse paikanpäältä puskurin niin ei tarvinnut matkahuoltoa vaivata.

                Ja mitä puhelimeen vastaamiseen tulee niin eiköhän siitäkin ole jo muutamaan kertaan kirjoitettu täällä.. Jos liikkeessä on asiakas niin on törkeätä vastata puhelimeen kesken liikkeessä olevan asiakkaan palvelun..
                Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                Tiedustelut priva tai 0452210069

                Current
                E61 530d
                E39 530d
                E39 520iA
                E46 330xd
                E28 528i

                Comment

                • |jaakko|
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 1542
                  • Keski-Suomi

                  itsekin joskus maksoin osat etukäteen kun piti sitten tulla nopeammin ja ilman toimituskuluja.. paskanmarjat, kesti melkein kuukauden ja ylläripylläri bussiennakolla sittenkin matkahuoltoon

                  ja myyvät myös hyviä autoja, ehkä unohtavat sanoa että auto on kolaroitu....

                  Comment

                  • nekholm
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2007
                    • 860
                    • Porvoo

                    Originally posted by Robi View Post
                    Mutta otetaan huomioon se että jos liike tilaa saksasta esim M3 puskureita ja ne ovat normaliolosuhteissa tullut viikossa mutta nyt ne on jostain syystä päässyt saksalaiselta toimittajalta loppumaan ja he joutuvat tilaamaan sen Taiwanista tms josta saattaa kestää useitakin viikkoja toimitus. Otetaan kuitenkin huomioon viimeaikojen lakot, tuhkapilvet yms joka vaikuttanut rahdin kulkemiseen. En usko että Islannin tulivuorenpurkaus on Streettuningcarin syytä saati että he olisivat voineet vaikuttaa siihen että purkautuuko kyseinen tulivuori tai ei.
                    Just tätä ajoin takaa. Jos toimittajalla on jatkuvasti toimitusvaikeuksia niin kannattaa varmaan miettiä toimittajan vaihtoa, mutta omistaja tuskin voi vaikuttaa siihen että onko Saksan toimittajalla aina tavaraa varastossa vai ei. Nekin kuitenkin varmaan lähettää tavaraa muuallekin, eikä pelkästään StreetTuningCarille.
                    VW Passat 1.4 TSI -12
                    Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95

                    Comment

                    • Kanerv4
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2009
                      • 976
                      • Tampere

                      Originally posted by bemarantti View Post
                      Nostellaas topiccia. Eli, itse tilasin 9.4. kuluvaa vuotta e36 m3 puskurin ja vielä ei ole mitään kuulunut. Ei s.postilla tai puhelimitse. Koko summan maksoin miinus se käteisale 3%. Pitäisköhän ruveta porukalla kyseleen kaikkien maksettujen mutta ei toimitettujen osien perään? Ymmärtäisin viiveen jos sille annettaisiin hyvä syy ja jokin pitävä toimitusaika tai sitten rahat takaisin.

                      m3 etu ja takapuskuri ei tosiaankaan ole kuulunut mitään!
                      tilasin jo MAALISKUUSSA takapuskurin ja vajaa kk tilaukseen lisättiin etupuskurikin! mutta mitään ei näy ja kuitenkin olen osat jo maksanut!

                      täytyy ruveta soittelemaan ensiviikolla, olen todella vihainen koska auto on lojunut jo pihassa pitkän tovin ilman puskureita.

                      Comment

                      • huru-ukko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 4052
                        • Inkoo/Portimao

                        "ja myyvät myös hyviä autoja, ehkä unohtavat sanoa että auto on kolaroitu....[/QUOTE]"

                        ...lukeudun tämän puljun tyytyväisiin asiakkaisiin,ja vaikka jäin koukkuun "samanlaista autoa esittävistä kuvista" , ei ole ollut mitään negatiivista kokemusta siitä farkusta,joka paljastui kuvien takaa - nyt puolessa vuodessa ajettujen 20000km aikana!
                        Mitä tulee kolarointien unohtamiseen täkäläisissä autoliikkeissä,niin sepä on kaikkialla tavanomaista! Vasta,kun kohdalle sattuukin automallin todella tunteva henkilö,alkaa sinne tänne poukkoileva avautuminen...ja saattaapa todellakin olla,ettei autokauppias itsekään tiedä jokaisen auton historiaa.Tämä syytös ei siis ole "Streettilän" yksinoikeus...

                        Tässä keskustelussa syytetään viipyviä tilauksia ja vaikeuksia pitää linjaa auki liikkeen suuntaan...

                        Kun ottaa huomioon , että starttitilanteessa jokainen "stylaaja" haluaa muutososansa mahdollisimman heti ja niin ilmaiseksi kuin mahdollista,niin tällaista ketjua ei syntyisi,jos touhuaisi osansa itse maailmalta ja maksaisi niistä hinnan,joka jopa Saksassa ylittää tämän yrityksen hinnat!
                        Vuosikausia olen odottanut puskureita yms Saksasta (USA'sta jopa autoja ynnä moottoreita..),maksanut ne ja rahdit etukäteen,mutta sinnepä ovat jääneet niin osat & autot kuin rahatkin! Sana auto ei merkitse aina maailman kalleinta ja hienointa välinettä,mutta on silti nimeltään auto...
                        Itse olen muutaman kerran käynyt tässä liikkeessä ja ymmärrän,ettei yksin - ei edes kaksin - repeä joka paikkaan:kuten jo Robi totesi,ei ole paikalla olevasta asiakkaasta mitenkään mukavaa,kun pitäisi saada kauppa valmiiksi ja puhelin soi yhtenään.
                        Ymmärrystä kehiin! Teitä bemaristeja ei ole vain kymmeniä,vaan tuhansia,jotka himoitsevat yksilöidä pirssinsä HETI ja HALVALLA...Ja uusia tulee joka päivä...
                        Tänään tarjotaan satkulla puskureita,joista vain pari-kolme vuotta sitten piti maailmallekin maksaa 300-400€...Jos tällä kritiikillä halutaan saada kehitystä aikaan,niin se olisi hoidettava linjakkaasti - molemmin puolin vastapuolen tilanne huomioiden...
                        Jos tämä putiikki nyt sulkisikin ovensa,niin onko olemassa samalla hintatasolla vastaavia osia toimittavia (halutessanne paremmin toimittavia...) firmoja?

                        Comment

                        • bemu2000
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 17799
                          • Jämsä

                          toistetaan nyt taas itseä... ihan älytöntä polkea suomen hintatasoa paskalla palvelulla ja 0 varastolla. olisi huomattavasti järkevämpää pitää hiukan korkeampaa hintatasoa ja pitää sitä tavaraa varastossa. silloin kun sitä tavaraa ei ole ja ei tiedä milloin tulee, niin silloin ei pitäisi voida myydä!

                          ei helvetti mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? ei voi tajuta tällaisen toiminnan puolustelijoita. jos ei ole tietoa tavaran saannista ja toimituksissa ongemia, niin silloin pitää ottaa tavara myynnistä pois siihen asti kun sitä tulee varmasti lisää, eikä myydä olematonta.
                          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                          Vanteet edullisesti
                          Nostureita ja rengaskoneita

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by huru-ukko View Post
                            ...lukeudun tämän puljun tyytyväisiin asiakkaisiin,ja vaikka jäin koukkuun "samanlaista autoa esittävistä kuvista" , ei ole ollut mitään negatiivista kokemusta siitä farkusta,joka paljastui kuvien takaa - nyt puolessa vuodessa ajettujen 20000km aikana!
                            Mitä tulee kolarointien unohtamiseen täkäläisissä autoliikkeissä,niin sepä on kaikkialla tavanomaista! Vasta,kun kohdalle sattuukin automallin todella tunteva henkilö,alkaa sinne tänne poukkoileva avautuminen...ja saattaapa todellakin olla,ettei autokauppias itsekään tiedä jokaisen auton historiaa.Tämä syytös ei siis ole "Streettilän" yksinoikeus...

                            Tässä keskustelussa syytetään viipyviä tilauksia ja vaikeuksia pitää linjaa auki liikkeen suuntaan...

                            Kun ottaa huomioon , että starttitilanteessa jokainen "stylaaja" haluaa muutososansa mahdollisimman heti ja niin ilmaiseksi kuin mahdollista,niin tällaista ketjua ei syntyisi,jos touhuaisi osansa itse maailmalta ja maksaisi niistä hinnan,joka jopa Saksassa ylittää tämän yrityksen hinnat!
                            Vuosikausia olen odottanut puskureita yms Saksasta (USA'sta jopa autoja ynnä moottoreita..),maksanut ne ja rahdit etukäteen,mutta sinnepä ovat jääneet niin osat & autot kuin rahatkin! Sana auto ei merkitse aina maailman kalleinta ja hienointa välinettä,mutta on silti nimeltään auto...
                            Itse olen muutaman kerran käynyt tässä liikkeessä ja ymmärrän,ettei yksin - ei edes kaksin - repeä joka paikkaan:kuten jo Robi totesi,ei ole paikalla olevasta asiakkaasta mitenkään mukavaa,kun pitäisi saada kauppa valmiiksi ja puhelin soi yhtenään.
                            Ymmärrystä kehiin! Teitä bemaristeja ei ole vain kymmeniä,vaan tuhansia,jotka himoitsevat yksilöidä pirssinsä HETI ja HALVALLA...Ja uusia tulee joka päivä...
                            Tänään tarjotaan satkulla puskureita,joista vain pari-kolme vuotta sitten piti maailmallekin maksaa 300-400€...Jos tällä kritiikillä halutaan saada kehitystä aikaan,niin se olisi hoidettava linjakkaasti - molemmin puolin vastapuolen tilanne huomioiden...
                            Jos tämä putiikki nyt sulkisikin ovensa,niin onko olemassa samalla hintatasolla vastaavia osia toimittavia (halutessanne paremmin toimittavia...) firmoja?
                            Se on huru niin, että vaikka kultaisella 80-luvulla jokaista letukan osaa ja vanhaa aspenia saikin metsästää faksilla ja kirjeillä pitkin uutta mannerta, niin nyt eletään 2000-lukua, kun kaikki on verkotettuna toisiinsa.
                            Ja se tarkoittaa sitä, että koko tuotantoketju voidaan linkittää toisiinsa ja saada ihan eksaktia tietoa tuotteiden tulemisesta ja menemisestä ilman sen kummempaa arpomista.

                            80-luvun omatoimiharrastusta kun ei vaan kertakaikkiaan voi verrata nykypäivän SUOMALAISEEN liikkeenharjoittajaan, joka myy verkottuneessa ympäristössä osia SUOMALAISILLE asiakkaille.

                            Jos osia ei pysty kerran toimittamaan, niin olisiko syy sitten oikeasti siinä, että niitä mainostetaan halvemmalla kuin MISSÄÄN muualla (kuten esität), ja sitten ei voidakaan vastata huutoon (eli kate ei kestäisikään niiden myymistä).
                            Jos osa maksaa 50€, mutta sitä ei kerta kaikkiaan saa (tai tilausvaiheessa ilmoitettu aika venyy moninkertaiseksi), olen itse ainakin valmis maksamaan vaikka 100€ jos saan osan joko heti mukaan tai ainakin kohtuullisella odotusajalla mutta varmasti (ja siitä syystä käyn myös usein osani ostamassa marmoritiskiltä).

                            Tilannehan olisi kokonaan toinen, jos ko yritys kertoisi täysin avoimesti että mikä heidän oma varastotilanteensa on ja mikä on OIKEA toimitusaika. Ja jos toimitusongelmia sitten tulee, niin niistä otettaisiin OMA-ALOITTEISESTI yhteyttä asiakkaaseen ja kerrottaisiin että näin on. Eikä jonkun epämääräisen foorumin kautta aleta sitten selittelemään epämääräisyyksiä jostain "kun meidän myyjä ei tiennyt sitä kun vaan esimies osaa tilata tätä ja kato kun islannin yllä ollut tuhkapilvi aiheutti varjon meidän toimiston takaovelle".
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • huru-ukko
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 4052
                              • Inkoo/Portimao

                              Kunhan sohaisin vain...
                              Olenhan tässä seurannut vuosia,kuinka helppo joidenkin tuota katetta hipsutellen hilppeisiinsä on lisätä,ilman,että virallistaa "yrittämistään"...
                              Eikä tässä nyt ihan savumerkkien varassa ole oltu,vaan tehty päivät töitä ja valvottu yöt netin ääressä,kun kysymys on ollut uudesta maailmasta.
                              Tämä "sesonkihan" lähti liikkeelle tämän vuosituhannen alusta ja yleislähteenä on toiminut Saksa,kiinnostavine tuotteineen. Monihan siinä ehti vetää tilin hakemalla keskimäärin tonnin noutopalkalla "parhaan ja hinta-laatusuhteessa luotettavimman tuotteen",joskus odottajalle,joskus hetkeksi itselleen - aina kuitenkin hyvällä plus-katteella kiroten sitä,kuinka alan ammattilaiset ehtivät rekkoineen täyttää samankaltaisilla pirsseillä pihansa ja nostaa hankintakapasiteetillaan tuontiverot taivaisiin.Tämä viimemainittu temppuhan leikkasi yksityisten avustajien "avaimet käteen"-katteen minimiin...
                              Tähän sekaan mahtuu sitten niitä korkeiden rahtien kiroajia,jotka kynsin hampain yrittävät kahvikupposella,jopa mäyräkoiralla saada jonkun kantamaan kyydissään heille - kas kummaa - myyntiin tarkoitettua tavaraa. Muodollisesti hilpe ehkä ehtii saattamaan showroom-kuvat kuolaamiskuntoon,mutta siitä se tilinteko alkaa...

                              Näyttää tämä joukko olevan liikemiehiä pullollaan,jotka rajoitetussa henkilökohtaisessa tarpeessaan näkevät parhaaksi vaihtoehdoksi olla asiakas eikä hankkija. Kun tämä otsakkeessa mainittu firma on aikaansaanut näinkin runsaasti tyytymättömyyttä -eikä ole edes ainoa tämän alan yrittäjä,joka leikkiin ryhtyessään huomaakin useimmin joutuvansa potkituksi kuin ymmärretyksi - niin onhan selvää,että epäselvyydet täytyy oikaista ja niiden kierre katkaista...ja jos kunkin ongelma päätyy molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen,lienee reilua tuoda nekin julki,jotta tasapuolisuus toimii. Onko niin,että renkaanpotkiminen on vaihtunut uusiin kohteisiin...?

                              PS: Kun tuossa edellisessä postauksessa heitettiin 80-luvusta ja aspeneista & letukoista ynnä kirjeenvaihdosta,niin korjaan hieman käsityksiä: viimeisimmät pirssini hankin jenkkilästä 2000-luvun puolella,samoihin aikoihin,kun jo bemarit alkoivat täyttää ratsiapysäkkejä.
                              Enkä juuri kajonnut noihin GM & Mopar-tuotteisiin,vaan etsiskelin mieluummin Lincoln'eja ynnä muita vastaavia.Mielenkiinnolla odotan,millainen Lincoln-avo Teemu Selänteen tallissa seisoo.Hänhän ennakkolööpissä kertoi,että hankki sellaisen ekalla "vuosiansiollaan" , eikä aio siitä koskaan luopua - eli kelpaa ferrarien yms. sekaan jopa bemareita paremmin! Ja jos joku haluaa nähdä vähän harvinaisempaa hankkimani kalustoa,niin tuolla Porvoon suunnalla eräällä keräilijällä on aito Lincoln Silhouette 1976 coupe rosterikattoineen - niitä tehtiin vuonna 1976 200 kpl USA'n 200-vuotisjuhlien kunniaksi ja vain muutama toimiva on enää olemassa...
                              Last edited by huru-ukko; 02-05-2010, 09:38.

                              Comment

                              • Petri
                                BTCF Member
                                • Jun 2004
                                • 3156
                                • Nummela

                                Originally posted by nekholm View Post
                                kuljetusautot ajavat yötä päivää kunnes osat saapuvat Suomeen.
                                Kumipyöräliikenne eri maiden välillä ajaa kyllä yötä päivää ja viikonloppuisin, poislukien lain vaatimat lepoajat. Miten muuten selität, että perjantaina Briteistä lähtenyt rahti on maanantaiaamuna Suomessa jakelussa?

                                Originally posted by Robi View Post
                                Mutta otetaan huomioon se että jos liike tilaa saksasta esim M3 puskureita ja ne ovat normaliolosuhteissa tullut viikossa mutta nyt ne on jostain syystä päässyt saksalaiselta toimittajalta loppumaan ja he joutuvat tilaamaan sen Taiwanista tms josta saattaa kestää useitakin viikkoja toimitus. Otetaan kuitenkin huomioon viimeaikojen lakot, tuhkapilvet yms joka vaikuttanut rahdin kulkemiseen. En usko että Islannin tulivuorenpurkaus on Streettuningcarin syytä saati että he olisivat voineet vaikuttaa siihen että purkautuuko kyseinen tulivuori tai ei.
                                Tulivuoren purkaus ei ole juurikaan vaikuttanut muuhun kuin lentoliikenteeseen ja väittäisin, että autovarustelufirmat eivät käytä lentorahtia koska se maksaa hunajaa. Kumipyörät ovat pyörineet 24/7 tulivuorista huolimatta ja lentorahti on tullut parin päivän viiveellä niiden kyydissä niin kauan kun lentokieltoa kesti. Ahtaajien ja kuljettajien lakko kyllä aiheutti aika paljon ongelmaa(lähinnä merikonttiliikenteessä, ei niinkään kappaletavarajakelussa), mutta ei enää kun eletään jo toukokuuta...
                                E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
                                E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


                                Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎