Ite näin pari päivää sitten 1-sarjalaisen sedanin, värinä alpinewaissi ja tais olla matala ja jotkut 18" kiekot alla. Ihan näpsäkän näköinen peli se oli.
työkaverilla tän vuoden malli. tollanen 2 ovinen "lasiperäcivic". näyttäispä vaan bemarilta enemmän ku tollaselta vanhalta civiciltä. keula todella massiivinen perään verrattuna. ainakin ulkonäön puolesta päätyisin vielä kuitenkin e30:iin
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Ite näin pari päivää sitten 1-sarjalaisen sedanin, värinä alpinewaissi ja tais olla matala ja jotkut 18" kiekot alla. Ihan näpsäkän näköinen peli se oli.
Niin tarkoitat varmaan coupea, sedania ei ole tehty.
Juu, 116i on myös samalla koneella, mutta 122hp. En tiedä ovatko tehneet pelkällä ohjelmistolla, voi olla että myös imusarjat yms on erilaisia.
Jeps. Itse ostin juuri E81 118i -07 ja nyt pitäis yöllä lähteä suomeen ajelees. Ihan mukava vehje tuntus olevan. Mietin vain jos lisäpotkua kaipais, että onko mahd. ohjelmistolla vaiko sitten jotain muuta. Mietteissä on jo putkisto, vapari yms. vaikka nämä eivät juuri muuta tuo kuin mukavat imuäänet ja pörinät
Vois showroomiin pistellä kuha kerkeis ensin kuvia ottaa
Uusi E82 123dA:n omistaja ilmoittautuu vihdoin ja viimein tuli pihalle meinas usko loppua auton saamisesta. Bongasin myynti ilmon 1,5 viikkoa sitten ja samantien varasin mutta siirto vähä kesti, autosta ei ollut minkäänlaisia kuvia ja varustelistakin oli väärä netti ilmoituksessa mutta positiivisella tavalla.
Pitäis tsekata mitä kaikkea tingentangelia auto pitää sisällään.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
E82 125i Coupén koeajosta jäi aikoinaan erittäin positiivinen kuva, osin tietysti kun maahantuojan autossa oli jotain BMW Performancen palikkaa kiinni vaikka esittelijä kyllä toisin väitti. Moottorihan tuossa on "detunattu" 3-litrainen ja Digitec myy tuohon softaa jolla lupaavat aika huimasti lisätehoja [klik]. Väitteet 54 hv/40kW ja 60Nm lisäyksestä ei kuulostais mun korvaan kovinkaan uskottavilta, mutta AutoBild on jopa testannut tuon softatun version [klik]. Myös YouTube:sta [klik] näkee miten tuollainen kulkee. Samoin 1addicts-foorumilla [klik] oli tuota Digitec:in softaa kellottanut G-Tech:illä ja ilmeisen tyytyväinen ollut siihen mitä oli saanut. Automaatilla 0-100 km/h noin 6 sekunnin luokkaa (mikä ei kyllä ole ihan uskottavaa jos AutoBildin testissä manuaalilla pääsee siihen).
Suomessa on kokonaista 3 kpl 125i:tä myynnissä, mutta kaikki on cabrioletteja. Saksasta näyttäs saavan 17-19ke alkaen coupena. Jos nyt oikein noita veroja kattelin, niin enemmän ajettuun vois joku vajaa 6ke tulla veroja, joten hiukan alle 25ke tollasen vois kai teoriassa saada Suomen kilpiin.
Kuulostaako tämä nyt liian hyvältä ollakseen totta, vai pitäiskö kuitenkin haaveilla mieluummin E92 samalla koneella? Siihen Digitec lupaa saman verran tehoa lisää jostain syystä mutta vähemmän vääntöä [klik]. Huippuja ois taas enemmän, mutta niitä nyt harvoin tarttee.
Comment