Originally posted by -Tapi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e31 850 VS corvette(tuli ostettua)
Collapse
X
-
Itse tuollaisella 08:lla Corvetella ajaneena en voi kehua. No joo olihan se urheilullinen, hudia oli jne..Mutta oli se kyllä jenkki, ja se näkyi. Mittarissa oli kilometrejä 1400km (muistaakseni) joten tuskin siitä johtui.
Toleransseja oikeasti oli, lattimaton materiaalit jotain suht kamalaa, sekä muutenkin halpa jenkkimäinen fiilis autosta jäi.
En lähtisi vaihtamaan..Toisaalta, kasista ei ole itsellä minkäänlaista kokemusta joten paha sanoa siinä mielessä.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
en ole kyllä ajanut corvetella,mut en todella usko sen ajomukavuuksiin. Mut sitähän ei niin kesäautolta haettakaan. Jos vertailupohjaa haetaan niin terve 850 parempi ajaa kuin e60 tienpäällä. Ja sanoisin että siinä on corvetelle rima jo aika ylhäällä.bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostAinakin C4:ssa saa gauges nappia painelemalla eri mittarvoja näyttöön.
C6 on jo ihan vertailukelpoinen sisustuksen laatuvaikutelmaltaan eurooppalaisiin vaihtoehtoihin nähden mutta niiden hintahan on vielä kaksinkertainen halvimpiin C5:siin verrattuna.
Jos C5:ssa on ikkunat säädetty oikein (ei suhise), kaikki originaalit äänieristeet paikallaan ja vaioputkisto, se on aika hiljainen matkakumppani, suorastaan mukava. Harvassa C5:ssa tosin on vakioputkistoa tai vakioalustakorkeuttakaan (kuten ei minullakaan).
Mutta on bemari hiljaisempi, tietysti.---
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostJuu saa C5:ssakin. Ilmaisin itseni epäselvästi, eli tarkoitin sanoa että miksi tuota öljynlämpöä seurattiin? Oliko sen kanssa ollut ongelmia? Normaalistihan tuota tietoa ei juuri tarvita.
C6 on jo ihan vertailukelpoinen sisustuksen laatuvaikutelmaltaan eurooppalaisiin vaihtoehtoihin nähden mutta niiden hintahan on vielä kaksinkertainen halvimpiin C5:siin verrattuna.
Jos C5:ssa on ikkunat säädetty oikein (ei suhise), kaikki originaalit äänieristeet paikallaan ja vaioputkisto, se on aika hiljainen matkakumppani, suorastaan mukava. Harvassa C5:ssa tosin on vakioputkistoa tai vakioalustakorkeuttakaan (kuten ei minullakaan).
Mutta on bemari hiljaisempi, tietysti.
Isomissa moottorissa, esim m5 4.9l ojeman mappi leikkaa jo keskimäärin 4-5 vedolla tehot pois. c5 vielä aikaisempi. Toki minulla on vaan 2 sellaisia kokemuksia vette kanssa ja molemmille oli about 20c asteinen ulkoilma.
c5 ongelma lähenä on ettö keula on melko umpinainen joten meidän puhallin ei saa tarpeeksi ilmaa moottoriin jäähdytykseen.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by rami View Posten ole kyllä ajanut corvetella,mut en todella usko sen ajomukavuuksiin.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Bal...0617SI1AL02fqx
Tunnustettavahan se on että kun on vetellä ajanut niin Z4:n SLK:n yms ratissa tulee vähän tyttömäinen olo.Last edited by tinke76; 06-05-2010, 19:47.
Comment
-
-
Itse en miettisi hetkeäkään, senverran C5 corvettea ajaneena. Onhan Corvette oikeastikin muovinen paska sisältä, paikat ja ovipahvit repsottaa ja niin, mutta onhan se nyt URHEILUAUTO. Automaattina en ottais, tappaa fiiliksen. Manuaalina kyllä, nam! Ja vielä Z06 kiitos Kerran tuollaisella Z06 ajaneena, hetken oli hämmentynyt olo, kun tuntu kiihtyvän niin vitusti tossa pienellä 50kmh rajotuksella olevalla kadulla, vilkaisin sitten nopeusmittariin ja neula 100 kohdilla, mutta ne olikin sitten maileja..
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Sama perässä yhdellä kädellä.. KLIKAll good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Jees, kiitos pojat helvetisti.
Juuri kun pääsin avaamani threadin (http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=179884) synnyttämästä Corvette-kuumeesta pikkuhiljaa pitkäaikaisen terapian ja rankkojen päihteiden avulla eroon, päätitte aloittaa taas C5:sen hehkuttamisen.
Mutta kertokaas joku tuosta targa-katosta. Se on vaan simppeli irroitettava palikka, joka lykätään jonnekin takakonttiin ajon ajaksi vai miten se toimii? =D Ja paljon tuota targaa on liikenteessä? Kun ei oikein noissa Nettiauton ilmoituksissa ole mitään juttua niistä, pienessä osassa ilmoituksista löytyy yksittäinen kuva jossa Vette on ns. katto auki, mutta kaikki oli kuitenkin luokiteltu coupeiksi.
Esim. tässä ilmoituksessa on mainittu irroitettava lasikatto:
Älkää sitten solvatko mua niissä vastauksissa, hävettää kysellä tämmöisiä jo muutenkin.Last edited by mupelo; 07-05-2010, 08:46.
Comment
-
-
Originally posted by mupelo View PostMutta kertokaas joku tuosta targa-katosta. Se on vaan simppeli irroitettava palikka, joka lykätään jonnekin takakonttiin ajon ajaksi vai miten se toimii? =D Ja vielä tyhmempi kysymys, onko tuo targa kaikissa C5:ssa, vai vain osassa?
Comment
-
-
Originally posted by mupelo View PostJumatsuigula, sehän tuli kuin apteekin hyllystä. Ei kai tuossa targassa ole mitään ongelmia, ehkä maksimissaan kovissa nopeuksissa jotain pientä suhinaa pitää, jos tiivisteet ei ole kondiksessa, vai?
Comment
-
-
Originally posted by mupelo View PostJees, kiitos pojat helvetisti.
Juuri kun pääsin avaamani threadin (http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=179884) synnyttämästä Corvette-kuumeesta pikkuhiljaa pitkäaikaisen terapian ja rankkojen päihteiden avulla eroon, päätitte aloittaa taas C5:sen hehkuttamisen2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment