Originally posted by mupelo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e31 850 VS corvette(tuli ostettua)
Collapse
X
-
Kyllä se 275 leveiden takarenkaiden melu jäi kakkoseksi ainakin itsellä omassa C5:ssa, kun survaisi kaasun pohjaan, automaatti vaihtoi pienemmän pykälän ja Supersprintin putkiston neljästä ulostulosta alkoi kuulumaa sulosävelet, jotka tuntuivat luissa ja ytimissä.
PS. C5 Corvette on tähän asti ollut ainoa auto, jonka vieressä poseeraamisesta tytöt ovat maksaneet.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostSuuret oli odotukset autosta, mutta koeajamalla c5 niistä päästiin. piste- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostKerro nyt toki lisää
Auto oli varmasti kunnoltaan yksi parhaimmista ja jopa manuaali askilla. Joka kyllä omasta mielestäni kyllä jopa vesitti koko tunnelmaa. Se nyt on niin jotenkin joutavanpäiväistä hieroa vääntävällä autolla kokoajan jotain vaihdetta (kankean kytkimen saattelemana jäykkään lootaan)...
Siis todella hyvillämielin ajelen entisellä 8-sarjalaisella, ja poistin jopa silmäteräni myynnistäkin. Hyvä,joskus näin. Autokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostMitäpä siihen muutakuin että c5 on pahasti ylihintainen autona,näin suomessa. C5 ajo ominaisuudet ei paljon sävähdyttänyt eikä tekniikka vastaa likimainkaan mitä odotin ,hinta laatusuhde kaukana toisistaan.
Auto oli varmasti kunnoltaan yksi parhaimmista ja jopa manuaali askilla. Joka kyllä omasta mielestäni kyllä jopa vesitti koko tunnelmaa. Se nyt on niin jotenkin joutavanpäiväistä hieroa vääntävällä autolla kokoajan jotain vaihdetta (kankean kytkimen saattelemana jäykkään lootaan)...
Siis todella hyvillämielin ajelen entisellä 8-sarjalaisella, ja poistin jopa silmäteräni myynnistäkin. Hyvä,joskus näin. Autokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
E31 850 ja C5 niin perusmalleja kuin Z06 ajaneena, täytyy vähän kummastella Toki C5 laaduntuntua sisältä ei voi verrata mitenkään BMW:hen, mutta jumalauta, onhan se nyt urheiluauto! Ajo ominaisuuksista ei voi kyllä mielestäni puhua samana päivänäkään, onse C5 niin tautisen hyvän tuntuinen ajaa, ainakin hieman laitetulla alustalla, mutta kukin tavallaan..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
OT mutta vakio Corvetella katulaillisilla renkailla kierrettiin Ahveniston rata viime vkl ratapäivillä 1.27.14 aika hyvin vakio letukalta väitän ma.
Ei ne nyt ihan surkeita ajolleen voi olla ja se fiilis
Edit: Ja olet oikeassa tomaatti sopii voimalinjaan erinomaisesti vs manuaali.
http://tinke76.kuvat.fi/kuvat/Ratap%E4iv%E4+6.6.2010/Last edited by tinke76; 09-06-2010, 16:49.
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostAutokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostSuuret oli odotukset autosta, mutta koeajamalla c5 niistä päästiin. piste
Makuasioita.
Comment
-
-
Onneksi koeajoit auton ja huomasit ettei se ole sinun juttusi.
Manuaali C5 vaatii määrätietoista otetta kepistä, se loota ei ole neideille (hehe). Varsinkin jos keppinä on jokin lyhytliikkeisempi kuin vakio, niin se vaatii hyvin riuskat otteet jotta pykälät menevät nopeasti ja kerralla päälle.
Jäykkä kytkin kuulostaa oudolta kun esim itsellä on C6 LS7 kytkin omassa jonka tehonkesto on monelle riittävä, niin sen käyttö ei juuri eroa muista kansan manuaalivaihteisista. Tietysti jos kytkinpolkimesta ottaa sen kaksitoimijousen pois niin saa tuntuman muuttumaan (ja muita mahdollisia ongelmia).
Aja vielä ihmeessä automaattivaihteinen ja vakioalustainen yksilö, olisi ehkä himpun lähempänä lähtökohtaa, eli 850:sta. Sekin tosin eroaa Bemarista suuresti, eli todennäköisesti autokuumeesi tuskin syttyy siitäkään.
OT: Tinken linkittämiä kuvia oli kiva katsoa, tuolla CYM-67:lla minä aloitin aikoinaan C5-harrastukseni.Last edited by -Tapi; 10-06-2010, 10:14.---
Comment
-
-
Mut jotain kehitystä on tapahtunut kun kaikki ei kirjota yhteen ääneen "Vette sucks BMW is best! !1!"2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Lieneekö muut syyt johtaaneet kaupan peruuntumiseen kuin itse auto niin sitten täytyy vähän mollata purkaakseen huonoa oloa.
Varmaan tässäkin tapauksessa koeajettu ja katsottu selvästi useampia yksilöitä.
Tottahan se on ettei C5 ole sellainen neitien auto jossa kaikki on "valmiiksi pureskeltua" kuten BMW.ssä. Muttei ei se ole edes sellaiseksi tarkoitettu.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Mun mielestä nuo Vetet on suhteellisen hinnakkaita Suomessa. Vettehän on kuitenkin urheiluautoista (nyt ei puhuta niistä Toyo MR2:sista) edullisemmasta päästä. Kuitenkin vanhoilla "paskoilla" tuntuu olevan todella kovat hinnat. Ei siinä, Z06 olis kiva laite mutta minen ymmärrä tätä suomen hinnoittelua noissa vanhoissa miinoissa.
Comment
-
Comment