Announcement

Collapse
No announcement yet.

e31 850 VS corvette(tuli ostettua)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • exodus
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 774
    • Oulu

    #46
    Originally posted by mupelo View Post
    Jumatsuigula, sehän tuli kuin apteekin hyllystä. Ei kai tuossa targassa ole mitään ongelmia, ehkä maksimissaan kovissa nopeuksissa jotain pientä suhinaa pitää, jos tiivisteet ei ole kondiksessa, vai?
    Juuri kävin ajamassa Z06:lla ja siinä on ainakin niin mahdoton meteli varsinkin takarenkaista, että ei siinä mitään katon suhinoita edes kuulisi. Tosin Z06:ssahan on vähemmän äänieristeitä kuin perusmallissa.

    Comment

    • Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

      #47
      Kyllä se 275 leveiden takarenkaiden melu jäi kakkoseksi ainakin itsellä omassa C5:ssa, kun survaisi kaasun pohjaan, automaatti vaihtoi pienemmän pykälän ja Supersprintin putkiston neljästä ulostulosta alkoi kuulumaa sulosävelet, jotka tuntuivat luissa ja ytimissä.

      PS. C5 Corvette on tähän asti ollut ainoa auto, jonka vieressä poseeraamisesta tytöt ovat maksaneet.
      All good things come to those who wait.

      Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

      Sound Factory Bar & Nightclub

      Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

      Comment

      • Juhis
        BTCF Honorary Member
        • Jul 2002
        • 19175
        • -

        #48
        Been there, done that..
        Attached Files
        All good things come to those who wait.

        Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

        Sound Factory Bar & Nightclub

        Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

        Comment

        • rami
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2002
          • 707
          • Raahe

          #49
          Suuret oli odotukset autosta, mutta koeajamalla c5 niistä päästiin. piste
          bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4645
            • Tuusula

            #50
            Originally posted by rami View Post
            Suuret oli odotukset autosta, mutta koeajamalla c5 niistä päästiin. piste
            Kerro nyt toki lisää
            - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

            ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • rami
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2002
              • 707
              • Raahe

              #51
              Originally posted by Jonsku View Post
              Kerro nyt toki lisää
              Mitäpä siihen muutakuin että c5 on pahasti ylihintainen autona,näin suomessa. C5 ajo ominaisuudet ei paljon sävähdyttänyt eikä tekniikka vastaa likimainkaan mitä odotin ,hinta laatusuhde kaukana toisistaan.
              Auto oli varmasti kunnoltaan yksi parhaimmista ja jopa manuaali askilla. Joka kyllä omasta mielestäni kyllä jopa vesitti koko tunnelmaa. Se nyt on niin jotenkin joutavanpäiväistä hieroa vääntävällä autolla kokoajan jotain vaihdetta (kankean kytkimen saattelemana jäykkään lootaan)...
              Siis todella hyvillämielin ajelen entisellä 8-sarjalaisella, ja poistin jopa silmäteräni myynnistäkin. Hyvä,joskus näin. Autokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.
              bmw kuskit nyt vain ovat vähän parempia ihmisiä...

              Comment

              • Tomi T
                BTCF Member
                • Apr 2003
                • 3831
                • Nokia

                #52
                Originally posted by rami View Post
                Mitäpä siihen muutakuin että c5 on pahasti ylihintainen autona,näin suomessa. C5 ajo ominaisuudet ei paljon sävähdyttänyt eikä tekniikka vastaa likimainkaan mitä odotin ,hinta laatusuhde kaukana toisistaan.
                Auto oli varmasti kunnoltaan yksi parhaimmista ja jopa manuaali askilla. Joka kyllä omasta mielestäni kyllä jopa vesitti koko tunnelmaa. Se nyt on niin jotenkin joutavanpäiväistä hieroa vääntävällä autolla kokoajan jotain vaihdetta (kankean kytkimen saattelemana jäykkään lootaan)...
                Siis todella hyvillämielin ajelen entisellä 8-sarjalaisella, ja poistin jopa silmäteräni myynnistäkin. Hyvä,joskus näin. Autokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.
                Kerrotko vähän tarkemmin?
                ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                ex. 53*BMW

                Comment

                • Peltsii
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 7061
                  • Turenki

                  #53
                  E31 850 ja C5 niin perusmalleja kuin Z06 ajaneena, täytyy vähän kummastella Toki C5 laaduntuntua sisältä ei voi verrata mitenkään BMW:hen, mutta jumalauta, onhan se nyt urheiluauto! Ajo ominaisuuksista ei voi kyllä mielestäni puhua samana päivänäkään, onse C5 niin tautisen hyvän tuntuinen ajaa, ainakin hieman laitetulla alustalla, mutta kukin tavallaan..
                  DUCATI 1098 RACING EVO

                  Comment

                  • tinke76
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2008
                    • 285
                    • Lempäälä

                    #54
                    OT mutta vakio Corvetella katulaillisilla renkailla kierrettiin Ahveniston rata viime vkl ratapäivillä 1.27.14 aika hyvin vakio letukalta väitän ma.
                    Ei ne nyt ihan surkeita ajolleen voi olla ja se fiilis

                    Edit: Ja olet oikeassa tomaatti sopii voimalinjaan erinomaisesti vs manuaali.

                    http://tinke76.kuvat.fi/kuvat/Ratap%E4iv%E4+6.6.2010/
                    Last edited by tinke76; 09-06-2010, 16:49.



                    F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

                    Comment

                    • Squamish
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2009
                      • 260
                      • HEL

                      #55
                      Originally posted by rami View Post
                      Autokuume yleensä lähtee ostamalla, mutta ekakerran se lähti koeajolla.
                      Mulle on kerran sattunut sama. Ajelin jonkin verran 911 Porschella (996 C2) eikä sen jälkeen ole tehnyt moista mieli. Tuli halvaksi se kokemus.
                      Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

                      Comment

                      • P-J
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2005
                        • 491
                        • Hervanta

                        #56
                        Originally posted by rami View Post
                        Suuret oli odotukset autosta, mutta koeajamalla c5 niistä päästiin. piste
                        Se on hyvä, että koeajolla jo hoksasi ettei se olekaan mitä hakemassa. Ikävämpi sitten huomata vasta muutaman päivän tai viikon päästä, että menikin mielikuvien puolelle ostopäätös ja alkaa pikkuhiljaa harmittaa.

                        Makuasioita.
                        sigpic

                        xenonled.com

                        Comment

                        • -Tapi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 3117
                          • Välisuomi

                          #57
                          Onneksi koeajoit auton ja huomasit ettei se ole sinun juttusi.

                          Manuaali C5 vaatii määrätietoista otetta kepistä, se loota ei ole neideille (hehe). Varsinkin jos keppinä on jokin lyhytliikkeisempi kuin vakio, niin se vaatii hyvin riuskat otteet jotta pykälät menevät nopeasti ja kerralla päälle.

                          Jäykkä kytkin kuulostaa oudolta kun esim itsellä on C6 LS7 kytkin omassa jonka tehonkesto on monelle riittävä, niin sen käyttö ei juuri eroa muista kansan manuaalivaihteisista. Tietysti jos kytkinpolkimesta ottaa sen kaksitoimijousen pois niin saa tuntuman muuttumaan (ja muita mahdollisia ongelmia).

                          Aja vielä ihmeessä automaattivaihteinen ja vakioalustainen yksilö, olisi ehkä himpun lähempänä lähtökohtaa, eli 850:sta. Sekin tosin eroaa Bemarista suuresti, eli todennäköisesti autokuumeesi tuskin syttyy siitäkään.

                          OT: Tinken linkittämiä kuvia oli kiva katsoa, tuolla CYM-67:lla minä aloitin aikoinaan C5-harrastukseni.
                          Last edited by -Tapi; 10-06-2010, 10:14.
                          ---

                          Comment

                          • petrolhead
                            Moderator
                            • Feb 2004
                            • 13793
                            • Hyvinkää

                            #58
                            Mut jotain kehitystä on tapahtunut kun kaikki ei kirjota yhteen ääneen "Vette sucks BMW is best! !1!"
                            2015 VW Crafter
                            1984 BMW 316
                            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                            Comment

                            • makebm5
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2009
                              • 1227
                              • Kainuu

                              #59
                              Lieneekö muut syyt johtaaneet kaupan peruuntumiseen kuin itse auto niin sitten täytyy vähän mollata purkaakseen huonoa oloa.
                              Varmaan tässäkin tapauksessa koeajettu ja katsottu selvästi useampia yksilöitä.
                              Tottahan se on ettei C5 ole sellainen neitien auto jossa kaikki on "valmiiksi pureskeltua" kuten BMW.ssä. Muttei ei se ole edes sellaiseksi tarkoitettu.
                              BMW i4 M50, BMW E89 35is
                              Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

                              Comment

                              • BMW
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2004
                                • 3822
                                • California

                                #60
                                Mun mielestä nuo Vetet on suhteellisen hinnakkaita Suomessa. Vettehän on kuitenkin urheiluautoista (nyt ei puhuta niistä Toyo MR2:sista) edullisemmasta päästä. Kuitenkin vanhoilla "paskoilla" tuntuu olevan todella kovat hinnat. Ei siinä, Z06 olis kiva laite mutta minen ymmärrä tätä suomen hinnoittelua noissa vanhoissa miinoissa.
                                P
                                R
                                N
                                D

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎