Seuraava Enzo V8 tuplaturbolla. 
Ferrari tekee BMW:t
Collapse
X
-
V8 turbo-Ferrari , ei mitään uutta.
Kuunnelkaapa tämä , sopisko siihen Ptsiuhhh ? Ja ihan vitun sama jos ahtimella saa vääntöä jonnekin 200rpm kieppeille , mummot ajaa sellasilla kierroksilla.Last edited by petrolhead; 15-05-2010, 13:08.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
onhan nuita tupla turbo v8 ferrareita ollu ennenkin......
Comment
-
Niin siis tästähän kaikki on lähtenyt, ensimmäiset 2 superautoa olivat turboilla ja kaksi seuraavaa vapareina. Selväähän se on että nykypäästörajoitteilla tuo on looginen vaihtoehto.
Alkuperäinen Ferrarin superautoM6 E63
Comment
-
Originally posted by duracel99 View Postonhan nuita tupla turbo v8 ferrareita ollu ennenkin......
http://www.youtube.com/watch?v=R3lgehIWXC8
Ja BMW 2002 Turbo taisi olla maailman ensimmäinen sarjavalmisteinen turboauto. Kyl noi turbot käy kunhan sylintereitä on enemmän kuin 4kpl. Tietyissä tapauksissa 4 riittääBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
Eipä tainnut olla, vaan Oldsmobile Cutlass Jetfire ja Chevrolet Corvair.Originally posted by smpovers View PostJa BMW 2002 Turbo taisi olla maailman ensimmäinen sarjavalmisteinen turboauto. Kyl noi turbot käy kunhan sylintereitä on enemmän kuin 4kpl. Tietyissä tapauksissa 4 riittääMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Kohta joku tulee poraamaan jatkoa kuinka nuo eivät olleet todellisia sarjatuotantoautoja vaan saabbi oli eka.... yhy yhy yhyOriginally posted by JJT View PostEipä tainnut olla, vaan Oldsmobile Cutlass Jetfire ja Chevrolet Corvair.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
Onhan nuissa Ferrareissa ja Maserateissa ihan mahtavat äänet kyllä. Toivottavasti turbojen myötä ei katoa se fiilis niistä äänistä kun tuollaisen huippuunsa viritetyn vapari kasin kierrättää sinne 9000 ja pistää sitten seuraavan pykälän silmään
Toivottavasti pystyvät silti pitämään moottorin yhtä kierrosherkkänä ja kiertävänä kuin ne nyt ovat että säilyy edes jotain fiilistä nuista vapareista.
Toisaalta ei nyt esim. nuo Underground Racing twin turbo lambot ja fefet pahoilta kuulosta.
Mutta on se vapari aina vapari
Last edited by BimmerM; 16-05-2010, 19:15.
Comment
Comment