E39 540ia: Liikenne 40% bonus= 425,76€ Kasko 500e törmäys omavastuulla ja 70% bonus= 1 032,29€. Halpaa on
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt
Collapse
X
-
jaa, koko summat:
750iL: liikenne + säästökasko 1500€/vuosi (bonukset 25 ja 70)
525iAT liikenne + täyskasko 1700€/ vuosi (bonukset 25 ja 70)
vakuutuksenottaja yli 30-v, viimeisestä itse aiheutetusta kolarista +10 vuotta, asuinpaikka Espoo, vak. yhtiö Tapiola.
tuohon vielä zetorin vakuutukset, asunto\lemmikkien/lasten/henkivakuutukset, niin meillä maksetaan melko mukavasti vakuutuksia vuodessa...
edit: jos foorumilla on pätevä vakuutusmyyjä, niin olen avoin HYVILLE tarjouksille vakuutusten keskittämisestä...Last edited by BeamR; 14-12-2010, 19:04.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postjaa, koko summat:
750iL: liikenne + säästökasko 1500€/vuosi (bonukset 25 ja 70)
525iAT liikenne + täyskasko 1700€/ vuosi (bonukset 25 ja 70)
vakuutuksenottaja yli 30-v, viimeisestä itse aiheutetusta kolarista +10 vuotta, asuinpaikka Espoo, vak. yhtiö Tapiola.
tuohon vielä zetorin vakuutukset, asunto\lemmikkien/lasten/henkivakuutukset, niin meillä maksetaan melko mukavasti vakuutuksia vuodessa...
edit: jos foorumilla on pätevä vakuutusmyyjä, niin olen avoin HYVILLE tarjouksille vakuutusten keskittämisestä...LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
e34 520i vm.1990 liikenne+kasko, vakuutusyhtiö: IF yht. ~1150e ilman mitään bonuksia yms.
vuoden verran makselin ja sit laitettiin äiskä haltijaks ja sen entiset vakuutuksen 70% vähennyksil ja vakuutusyhtiö tapiola niin nyt makselen enään ~320e/v.
Samassa perheessä on myös MB ml400 vm-08 jossa joku kulta vakuutus ja vuodessa 150e vakuutukset... Suuret on hintaerot.E91 320
Ex.E36 /// M3
Kawasaki Ninja ZX-10R
ex. E46 330xd
ex. E34 520i
ex. E30 318
Comment
-
-
Tuo Kaskohan näihin näkyy tekevän tuon kalleuden, liik.vakuutus suunnilleen sama kuin ex. Mazdassa
Turva: liik.vak.+ hirvi,palo,varkaus ja ilkivalta 364€/v 60%
Kaskon kanssa yli 750€... ei paha.
Tuo ajoneuvovero on sitten ihan perseestä.. Eikö riitä, että sitä veroa on siellä tankissakin??Last edited by mijuko; 14-12-2010, 20:19.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post525iAT liikenne + täyskasko 1700€/ vuosi (bonukset 25 ja 70)
edit: jos foorumilla on pätevä vakuutusmyyjä, niin olen avoin HYVILLE tarjouksille vakuutusten keskittämisestä...
En ole vakuutusmyyjä, mutta kilpailuta nyt ihmeessä nuo autovakuutuksesi. Mulla oli tuossa ex 530iT:ssä Pohjolassa 45/70 bonuksilla Superkasko lasiturvalla ja pienimmillä omavastuilla alle 800 €/a. Tuntuu kyllä 1700 €/a aikamoiselta riistolta.
Edit. Tuo 800 €/a on siis keskittämisalennuksella ja muuten on noin 100€ kalliimpi.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
...kannattaa vaihtaa Lähivakuutukseen, ei tule yhtään laskua kotiin Monta kuukautta mennyt kaikki laskut, välillä isälleni, välillä jopa tyhjänä olevaan vaarini kotitaloon. Paras oli, että äidilleni oli mennyt viimeisin cabrion vakutuus-lappu ja minun nimeäni ei ole missään koko lapussa - vittu mitä touhua
Myös TraFi osaa tämän. Kaikki käyttömaksut menevät porukoille tai vanhaan osoitteeseen, mutta yllätys yllätys TraFilta tuleva lappu, että joku on käyttökiellossa osaa aina suoraan kotiini
Hyvä ihmetellä sormi suussa, että jaaaaaa olen ajanut kuukauden jo ajokiellossa olevalla autolla, kun en ole saanut mitään lappua mistään.
Kaikki tämä vielä sen jälkeen, kun olen asiaa selvittänyt niin puhelimella ja livenä - nyt olen antanut vaan olla.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post...kannattaa vaihtaa Lähivakuutukseen, ei tule yhtään laskua kotiin Monta kuukautta mennyt kaikki laskut, välillä isälleni, välillä jopa tyhjänä olevaan vaarini kotitaloon. Paras oli, että äidilleni oli mennyt viimeisin cabrion vakutuus-lappu ja minun nimeäni ei ole missään koko lapussa - vittu mitä touhua
Myös TraFi osaa tämän. Kaikki käyttömaksut menevät porukoille tai vanhaan osoitteeseen, mutta yllätys yllätys TraFilta tuleva lappu, että joku on käyttökiellossa osaa aina suoraan kotiini
Hyvä ihmetellä sormi suussa, että jaaaaaa olen ajanut kuukauden jo ajokiellossa olevalla autolla, kun en ole saanut mitään lappua mistään.
Kaikki tämä vielä sen jälkeen, kun olen asiaa selvittänyt niin puhelimella ja livenä - nyt olen antanut vaan olla.Originally Posted by r.w.
- Ei uskonto ole geneettinen, vaan puhtaasti älyllinen kehitysvamma ja täysin henkilökohtainen valinta.
---------
F10 535i M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by miksonite View PostMulla oli ennen Lähivakuutuksessa ja ei saatana ne sohlasi juuri samalla tavalla. Ajellut jopa autolla yli puoli vuotta ja ollut seisonnassa kokoajan vaikka olin ilmoittanut sen ajoon. Onneksi ei skoudet pysäyttänyt-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Pretoriaani View Posthttp://omakaupunki.hs.fi/ruskeasanta...astaantulijaa/
Pikku OT: Kukas nutipää on tuonne mennyt kirjottelemaan nimimerkillä "BTCF"?
Comment
-
Comment