Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarismin ennakkoluulot ja lieveilmiöt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

E39 540ia: Liikenne 40% bonus= 425,76€ Kasko 500e törmäys omavastuulla ja 70% bonus= 1 032,29€. Halpaa on
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

• BeamR
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 13363
      • Espoon takametsät

jaa, koko summat:
      750iL: liikenne + säästökasko 1500€/vuosi (bonukset 25 ja 70)
      525iAT liikenne + täyskasko 1700€/ vuosi (bonukset 25 ja 70)

vakuutuksenottaja yli 30-v, viimeisestä itse aiheutetusta kolarista +10 vuotta, asuinpaikka Espoo, vak. yhtiö Tapiola.

tuohon vielä zetorin vakuutukset, asunto\lemmikkien/lasten/henkivakuutukset, niin meillä maksetaan melko mukavasti vakuutuksia vuodessa...

edit: jos foorumilla on pätevä vakuutusmyyjä, niin olen avoin HYVILLE tarjouksille vakuutusten keskittämisestä...
      Last edited by BeamR; 14-12-2010, 19:04.
      F46 Gran Tourer -20
      Boxster 2.5 -97

Comment

• |auri
        Bimmer Rookie
        • Mar 2010
        • 198
        • Helsinki

E46 328 vm. 98, 18v juuri kortin saanut kuski + Asuinpaikka Helsinki + teinibemari aivan järkyttävän kokoisella koneella = 1150e pakollinen liikennevakuutus ilman bonuksia. Onneksi sain kaskoon 50% bonukset niin kasko jää 500e.

Comment

• Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16344
          • Leppävirta

Originally posted by BeamR View Post
          jaa, koko summat:
          750iL: liikenne + säästökasko 1500€/vuosi (bonukset 25 ja 70)

vakuutuksenottaja yli 30-v, viimeisestä itse aiheutetusta kolarista +10 vuotta, asuinpaikka Espoo, vak. yhtiö Tapiola.

tuohon vielä zetorin vakuutukset, asunto\lemmikkien/lasten/henkivakuutukset, niin meillä maksetaan melko mukavasti vakuutuksia vuodessa...

edit: jos foorumilla on pätevä vakuutusmyyjä, niin olen avoin HYVILLE tarjouksille vakuutusten keskittämisestä...
          Missä sulla on vakuutukset? Kuulostaa melko kalliilta...
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• Muppe
            BTCF Member
            • May 2006
            • 1866
            • Östermyra

Originally posted by Haju69 View Post
            Missä sulla on vakuutukset? Kuulostaa melko kalliilta...
            Tapiola :think
            E61 530dA M-Sport
            E39 520iA Touring

ex. E34 525iA
            ex. E34 535iA
            ex. E34 520i
            ex. E34 520i
            ex. E36 320i

Comment

• timeport
              Bimmer Fanatic
              • May 2010
              • 227
              • Kotka

e34 520i vm.1990 liikenne+kasko, vakuutusyhtiö: IF yht. ~1150e ilman mitään bonuksia yms.

vuoden verran makselin ja sit laitettiin äiskä haltijaks ja sen entiset vakuutuksen 70% vähennyksil ja vakuutusyhtiö tapiola niin nyt makselen enään ~320e/v.

Samassa perheessä on myös MB ml400 vm-08 jossa joku kulta vakuutus ja vuodessa 150e vakuutukset... Suuret on hintaerot.
              E91 320
              Ex.E36 /// M3
              Kawasaki Ninja ZX-10R
              ex. E46 330xd
              ex. E34 520i
              ex. E30 318

Comment

• mijuko
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2010
                • 951
                • ۩□□۩

Tuo Kaskohan näihin näkyy tekevän tuon kalleuden, liik.vakuutus suunnilleen sama kuin ex. Mazdassa

Turva: liik.vak.+ hirvi,palo,varkaus ja ilkivalta 364€/v 60%
                Kaskon kanssa yli 750€... ei paha.

Tuo ajoneuvovero on sitten ihan perseestä.. Eikö riitä, että sitä veroa on siellä tankissakin??
                Last edited by mijuko; 14-12-2010, 20:19.

Comment

• 174000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2008
                  • 1176
                  • Tuusula

Originally posted by BeamR View Post

En ole vakuutusmyyjä, mutta kilpailuta nyt ihmeessä nuo autovakuutuksesi. Mulla oli tuossa ex 530iT:ssä Pohjolassa 45/70 bonuksilla Superkasko lasiturvalla ja pienimmillä omavastuilla alle 800 €/a. Tuntuu kyllä 1700 €/a aikamoiselta riistolta.

Edit. Tuo 800 €/a on siis keskittämisalennuksella ja muuten on noin 100€ kalliimpi.
                  ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
                  '02 VW Golf 1.4i
                  Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
                  ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

Comment

• Rockford
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 8028
                    • Pinsiö

...kannattaa vaihtaa Lähivakuutukseen, ei tule yhtään laskua kotiin Monta kuukautta mennyt kaikki laskut, välillä isälleni, välillä jopa tyhjänä olevaan vaarini kotitaloon. Paras oli, että äidilleni oli mennyt viimeisin cabrion vakutuus-lappu ja minun nimeäni ei ole missään koko lapussa - vittu mitä touhua

Myös TraFi osaa tämän. Kaikki käyttömaksut menevät porukoille tai vanhaan osoitteeseen, mutta yllätys yllätys TraFilta tuleva lappu, että joku on käyttökiellossa osaa aina suoraan kotiini
                    Hyvä ihmetellä sormi suussa, että jaaaaaa olen ajanut kuukauden jo ajokiellossa olevalla autolla, kun en ole saanut mitään lappua mistään.

Kaikki tämä vielä sen jälkeen, kun olen asiaa selvittänyt niin puhelimella ja livenä - nyt olen antanut vaan olla.
                    -Dodge Charger -73
                    -Mercedes-Benz GLK
                    -VW Transporter

Comment

• miksonite
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2003
                      • 643
                      • 09

Originally posted by Rockford View Post
                      ...kannattaa vaihtaa Lähivakuutukseen, ei tule yhtään laskua kotiin Monta kuukautta mennyt kaikki laskut, välillä isälleni, välillä jopa tyhjänä olevaan vaarini kotitaloon. Paras oli, että äidilleni oli mennyt viimeisin cabrion vakutuus-lappu ja minun nimeäni ei ole missään koko lapussa - vittu mitä touhua

Myös TraFi osaa tämän. Kaikki käyttömaksut menevät porukoille tai vanhaan osoitteeseen, mutta yllätys yllätys TraFilta tuleva lappu, että joku on käyttökiellossa osaa aina suoraan kotiini
                      Hyvä ihmetellä sormi suussa, että jaaaaaa olen ajanut kuukauden jo ajokiellossa olevalla autolla, kun en ole saanut mitään lappua mistään.

Kaikki tämä vielä sen jälkeen, kun olen asiaa selvittänyt niin puhelimella ja livenä - nyt olen antanut vaan olla.
                      Mulla oli ennen Lähivakuutuksessa ja ei saatana ne sohlasi juuri samalla tavalla. Ajellut jopa autolla yli puoli vuotta ja ollut seisonnassa kokoajan vaikka olin ilmoittanut sen ajoon. Onneksi ei skoudet pysäyttänyt
                      Originally Posted by r.w.
                      - Ei uskonto ole geneettinen, vaan puhtaasti älyllinen kehitysvamma ja täysin henkilökohtainen valinta.

---------
                      F10 535i M-Sport

Comment

• Rockford
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 8028
                        • Pinsiö

Originally posted by miksonite View Post
                        Mulla oli ennen Lähivakuutuksessa ja ei saatana ne sohlasi juuri samalla tavalla. Ajellut jopa autolla yli puoli vuotta ja ollut seisonnassa kokoajan vaikka olin ilmoittanut sen ajoon. Onneksi ei skoudet pysäyttänyt
                        Ihmetellyt hieman, että minkälaisia kuupoja tuolla on duunissa oikein. Noh, parhaillaan vaihtamassa OP Pohjolaan ja antaa lähetellä kyyrien vaan lappujansa Paras oli kun tuon seiskan ostin. Ei pystynyt siirtämään bonuksia cabriosta siihen, vaikka viimeksi vielä onnistui Pitää kuulemma nykyään tehdä omistajan-vaihdos paperilla ja uudet otteet. Pientä rahastuksen makua. Ihmettelin, että eihän se näin voi olla, niin kuulemma tullut tämä käytäntö -92 vuonna. Ööööööööööö...kerroin, että ollaankohan kymmenen eri vehkeen kanssa pompoteltu bonuksilla, niin meni ihan kuurolle korville. Juridista pälätystä vaan.
                        -Dodge Charger -73
                        -Mercedes-Benz GLK
                        -VW Transporter

Comment

• jukkae
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 3506
                          • 70800

Kummaa, itellä Lähivakuutuksen kanssa toiminu hommat kaikkein parhaiten. Ja mikä parasta niin selvästi halvin paikka tuolle tälle kombolle mitä on eli auto-, koti-, henkilö- ja koiravakuutus.

Comment

• Pretoriaani
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2009
                            • 3842
                            • Hyvinkää, Finland

Pikku OT: Kukas nutipää on tuonne mennyt kirjottelemaan nimimerkillä "BTCF"?
                            I don't lose sleep over the opinion of sheep.

Comment

• -challenger-
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2009
                              • 2148
                              • L a h t i

Originally posted by Pretoriaani View Post
                              http://omakaupunki.hs.fi/ruskeasanta...astaantulijaa/

Pikku OT: Kukas nutipää on tuonne mennyt kirjottelemaan nimimerkillä "BTCF"?
                              En tiedä mutta kovaa tekstiä = D

Comment

• mijuko
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2010
                                • 951
                                • ۩□□۩

"Alle otetaan osamaksu BMW jossa tehoja on niiin mahottomasti..."
                                Muita merkkejä ei pahemmin mainittu.
                                Aihe nousi pintaan, kun Enskakin kuoli

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎