memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Janza182
    replied
    Originally posted by BMW3 View Post
    Mulla ei edes suostu lähteä lukemaan vikakoodeja.. hyppää se siihen aloitukseen mutta ei lähde latamaan.. kuinka kauan muilla menee bluuutuutilla koodien lukuun?
    Ei mitenkään häiritsevän pitkään mutta ei se nopeaa ole.

Lukenut itsekkin tuosta että kiina-adapterit ei välttis toimi. Itsellä bt kiinamallia ja toimii + alkup. Kaapeli.

Kuhan tulee vielä pyöreän liittimen adapteri niin testaillaan kolmekutonen

Leave a comment:

• Jarppa63
    replied
    Originally posted by BMW3 View Post
    Mulla ei edes suostu lähteä lukemaan vikakoodeja.. hyppää se siihen aloitukseen mutta ei lähde latamaan.. kuinka kauan muilla menee bluuutuutilla koodien lukuun?
    BT yhteydestä en osaa sanoa, mutta kun vaihdoin "kiinan wifi-mokkulan" IVINIn omaan, yhteys ja koodien luku on ihan toista luokkaa. Toimii kuin junan vessa.
    Ja siis ipadillä tai iLuurilla.
    Jarppa
    Last edited by Jarppa63; 01-10-2015, 13:41.

Leave a comment:

• BMW3
    replied

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Ei ole ollut ongelmia ja hyvin on nollattu koodeja onnistuneesti. Tuokin mistä aiemmin kirjoitin, niin olikin käyttäjävika.
    Tuo nelikutonen oli eka minkä halusi pitää käynnissä koodeja tutkiessa. Ei mitään ongelmaa tuottanut.
    Itse kokeillut tuota: E46, E39, E90, E66, E60, E65 ja E70. (Maksettu versio käytössä)

Leave a comment:

• BMW3
    replied
    Tilailinpa tossa obd2 bluetooth lukijan.. ja latasin luuriin bmwhatin

muilla ollu vastaavia ongelmia:
    -Bmwhat pyytää että käynnistän auton.. auto tulille.. hetki eteen päin ja auto sammuu automaattisesti... muilla tehnyt samaa?

Ei pääse lukemaan diaknostiikkaa ollenkaan..
    v
    ja pienen harjottelun jälkeen auto väläyttää huoltovalon päälle ja eikä meinaa antaa käynnistää autoa.. vasta kolmannella kerralla lähti auto käyntiin.. ekaksi sahas pitkään toisella inahti ja kolmannella käyntiin..

taidan heittää koko hemmetin bmwhati indokiinaan ja käyttää torgueta. se näytti toimivan ilman häslinkejä.

Leave a comment:

Working...
X