memebuy23buy

Carly for Bmw ohjelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HTK12
    replied
    Originally posted by Hampsu View Post
    Tuli rahat takaisin Carlyltä sekä Applelta (storesta) .
    Tiedoksi vain muille.
    Tuon kanssa saat kunnolla toimimaan vain ADS piuhalla ja läppärillä.

Leave a comment:

• Hampsu
    replied
    Itse lähetän koko mokkulan takaisin.
    Ei toimi vm.94 e36 m50 koneen kanssa vaikka lupailivat.
    Katsotaan tuleeko rahoja
    Tuli rahat takaisin Carlyltä sekä Applelta (storesta) .
    Tiedoksi vain muille.

Leave a comment:

• markok
    replied
    Originally posted by Timelord View Post
    Voi olla tyhmä kysymys mutta saisikohan tuon mokkulan asennettua kiinteästi autoon. Toisinsanoen jonnekin piiloon ja niin että menee nukkumaan auton kanssa ja herää kun aika on. Ja vielä että obd- portti olisi vapaana. :think
    Saa. Teet vain haarotuksen alkuperäiseen OBD pistokkeen johtoon ja uuden pistokkeen virran syötön otat niin, että virta tulee ainoastaan auton ollessa käynnissä. Yhtä aikaa et sitten pysty käyttämään molempia pistokkeita vaan Carlyn mokkula on irrotettava jos haluaa dataa alkuperäisestä pistokkeesta.

Leave a comment:

• Timelord
    replied
    Voi olla tyhmä kysymys mutta saisikohan tuon mokkulan asennettua kiinteästi autoon. Toisinsanoen jonnekin piiloon ja niin että menee nukkumaan auton kanssa ja herää kun aika on. Ja vielä että obd- portti olisi vapaana. :think

Leave a comment:

• AC*
    replied
    Originally posted by hcaape View Post
    eikös siinä carlyn omassa ole virtapainike että saa pimeäksi

tai mulla ainakin on
    Vanhemmissa ei ole mutta uusimmassa versiossa on.

Leave a comment:

• hcaape
    replied
    eikös siinä carlyn omassa ole virtapainike että saa pimeäksi

tai mulla ainakin on

Leave a comment:

• zorb
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Minulla uusi Wifi-mallin orkkis Carly ja jää tosiaan päälle vaikka auton sammuttaa ja sitten valittaa seuraavana aamuna virrankulutusta ja saa laittaa kellon uudelleen.
    Samoin tyhjentää akun täälläkin kiinni ollessaan. Muutenkin mieluusti irroittaa tuon käytön jälkeen ettei saa vahingossa potkaisuta adapteria/obd-liitintä rikki.

Leave a comment:

• Carbonfiber
    replied
    Minulla uusi Wifi-mallin orkkis Carly ja jää tosiaan päälle vaikka auton sammuttaa ja sitten valittaa seuraavana aamuna virrankulutusta ja saa laittaa kellon uudelleen.

Leave a comment:

• Weuli
    replied
    Originally posted by jrbeemer View Post
    Kyllä mulla on ollu jo kohta pari vuotta Carlyn oma mokkula koko ajan kiinni autossa...
    Ok. Mulla on kiinanmokkula ilman carlyn tarroja, mutta kokeilemallahan se selviää miten toimii. Ainakin oma on sen verran iso, että on olemassa riski, että sen potkaisee rikki kun autosta nousee.

Leave a comment:

• jrbeemer
    replied
    Originally posted by Weuli View Post
    Ei voi jättää paikoilleen. Auto ei ilmeisesti osaa mennä nukkumaan, koska kun mokkula jäi vahingossa kiinni, niin aamulla omassa e61:ssä oli herja "battery heavy discharge".
    Kyllä mulla on ollu jo kohta pari vuotta Carlyn oma mokkula koko ajan kiinni autossa...

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Originally posted by miq View Post
    Hain eilen motonetista BT-mokkulan ja samantien carly ilmoitti:

"The communication with some ECUs is too complex for the used adapter.
    Use the original Carly for BMW adapter instead"

Onko tiedossa jotain muita mokkuloita, jotka suostuvat toimimaan vai onko todella parempi vain ihan kiltisti tilata Carlyn oma versio aiheesta?
    Tilaa suosiolla se Carlyn oma.

Leave a comment:

• Weuli
    replied
    Originally posted by miq View Post
    Toinen kysymys joka tuli mieleeni, niin onko siitä mitään haittaa jos autolla ajaa jatkuvasti adapteri kiinni OBD pistokkeessa? Voiko sen jättää huoletta vaikka öiksikin paikalleen?

Uhrina on e61 530 xd '08.
    Ei voi jättää paikoilleen. Auto ei ilmeisesti osaa mennä nukkumaan, koska kun mokkula jäi vahingossa kiinni, niin aamulla omassa e61:ssä oli herja "battery heavy discharge".

Leave a comment:

• miq
    replied
    Hain eilen motonetista BT-mokkulan ja samantien carly ilmoitti:

"The communication with some ECUs is too complex for the used adapter.
    Use the original Carly for BMW adapter instead"

Onko tiedossa jotain muita mokkuloita, jotka suostuvat toimimaan vai onko todella parempi vain ihan kiltisti tilata Carlyn oma versio aiheesta?

Toinen kysymys joka tuli mieleeni, niin onko siitä mitään haittaa jos autolla ajaa jatkuvasti adapteri kiinni OBD pistokkeessa? Voiko sen jättää huoletta vaikka öiksikin paikalleen?

Uhrina on e61 530 xd '08.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Niiden nettisivuilta kun katsot tuetut mallit niin siellä on:
    e36 1990-2000
    Tämän vain nopeasti lukaisin ja tilasin sillä olettamuksella ,että homma toimii.
    Kuten tuossa edellä todettiin, niin näiden kanssa pitäisi olla ADS/ICOM/OPS.
    Last edited by HTK12; 23-02-2017, 00:18.

Leave a comment:

• Hampsu
    replied
    Originally posted by TorQuel View Post
    Ihan vain mielenkiinnosta, niin kyselitkö erikseen tuosta ennen tilausta vai missä lupailivat? :think

Yleinen käytäntöhän näiden kanssa on se, että -95 ja vanhempien kiikkujen kanssa ei nämä ns. jokapojan diagnostiikkavehkeet keskustele ja tuo on ollut käytäntö myös Carlylla, kun joskus asiaa itse aikanaan tiedustelin tilaukseni yhteydessä.
    Niiden nettisivuilta kun katsot tuetut mallit niin siellä on:
    e36 1990-2000
    Tämän vain nopeasti lukaisin ja tilasin sillä olettamuksella ,että homma toimii.

Leave a comment:

Working...
X